Haha is begrijpelijk als je ervan houdt, 2 sprays en je ruikt hem de hele dagquote:Op donderdag 25 september 2014 20:18 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat wil je voor JPG Le Male hebben? Blijf hem kopen verdomme...
20 incl?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Nafi het volgende:
[..]
Haha is begrijpelijk als je ervan houdt, 2 sprays en je ruikt hem de hele dag![]()
Wat had je in gedachte?
Nah laat maar zitten eigenlijk, ik houd hem toch liever zelf.quote:
Misschien D & G the one als je er een leuk prijsje van kunt maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:21 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nah laat maar zitten eigenlijk, ik houd hem toch liever zelf.
Geen interesse in de andere geurtjes toevallig? Of heb je iets om te ruilen?
bronquote:Harrods lanceert duurste parfum ter wereld
Ter ere van de opening van hun nieuwe Salon de Parfum Boutique heeft parfumeur Clive Christian voor het Britse warenhuis Harrods het duurste parfum ter wereld gecreëerd.
Dat meldt Jezebel.
Christian creëerde een special versie van zijn parfum No. 1, dat al bekend stond als het duurste parfum ter wereld. De normale versie van het parfum kost 575 euro , maar de nieuwe versie, die No. 1 Passant Guardant is genoemd, kost ruim 182.000 euro.
De nieuwe versie, die alleen in de nieuwe parfumafdeling van het warenhuis te koop is, is verpakt in een kristallen flacon die is versierd met vlechtwerk van 24 karaat goud. De dop, die is gemaakt volgens een ontwerp uit 1872 voor de Britse koningin Victoria, is van goud en is gedecoreerd met diamanten.
Roze diamant
Tenslotte is de flacon versierd met een leeuw die is gemaakt van twee gele en een roze diamant. In totaal zijn er tweeduizend diamanten verwerkt in de flacon. De flacon bevat 30 ml. parfum.
"Ik wilde een flacon maken die net zo kostbaar is als een kroonjuweel", zegt Christian. De nieuwe afdeling van Harrods werd afgelopen week geopend. Klanten van het warenhuis kunnen er een consult krijgen en er hun eigen parfum laten creëren.
Wat wil je voor die Chanel hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand interesse in een trade voor een bijna volle Bleu De Chanel, half jaartje oud?
[ afbeelding ]
Of een iets oudere, minder volle Hugo Dark Blue?
[ afbeelding ]
Heb je wat leuks staan, niet te oud?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Wat wil je voor die Chanel hebben?
Heb momenteel niets te ruil staan, buiten wat geld mits je niet te veel vraagtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Heb je wat leuks staan, niet te oud?
heb je dm gestuurdquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:35 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Heb momenteel niets te ruil staan, buiten wat geld mits je niet te veel vraagt
Ja ik! Helemaal vol nog?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:16 schreef iwoezjan het volgende:
Hallo,
Iemand wellicht interesse in Tom Ford Frey Vetiver edp?
Oef, een uur voordat je reageerde had iemand anders al interesse getoond. Ik houd je op de hoogte als dat niet doorgaat. Hij is 90-95% volquote:
Op je kleding spuiten wil wel eens helpen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben helemaal verzot op Alien Van Thierry Mugler.
Maar hij vervaagd zo snel bij mij. Ik doe tegenwoordig ook al de plekken waar ik het parfum opspuit insmeren met bodylotion maar dat lijkt weinig te helpen.
Iemand hier misschien tips?
In de lucht spuiten en er dan doorheen lopen, dan komt het in je haar. Dat werkt voor mij erg goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben helemaal verzot op Alien Van Thierry Mugler.
Maar hij vervaagd zo snel bij mij. Ik doe tegenwoordig ook al de plekken waar ik het parfum opspuit insmeren met bodylotion maar dat lijkt weinig te helpen.
Iemand hier misschien tips?
Ja wel te koop en nee die niet geloof ik..quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:27 schreef Negentiendertig het volgende:
Weet iemand of parfum van Penhaligon's in NL te koop is? En dan specifiek de The Coveted Duchess Rose edp?
Thanks. Heb je ervaring met die winkel? Kan hem voor 225 incl verzending ook op de website van Penhaligon's zelf bestellen.. hm.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja wel te koop en nee die niet geloof ik..
Wel bij de buren.. prima winkel ook:
http://www.ausliebezumduf(...)___from_store=german
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |