quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Ah dat is echt leuk om te horen brate!
Ja klopt, meer mensen hebben zon soortgelijke gevoel, dat als ze een dergelijke zaakje binnenlopen, alle designer merken in een klap vergeten.
Persoonlijk zoek ik geuren met wierook, donkere geuren. Wat je misschien doet denken aan een cathedraal of een oude tempel. Mocht je een zulk soort geur tegenkomen, laat het mij dan aub weten jarane!
Ah..die zocht ik ook. Ik was zeer geinteresseerd in Incense Extreme en LdDM. Helaas heb ik alleen geen decants, dus ik weet niet hoe we zouden kunnen swappenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een fles L'Air du Desert Marocain van Andy Tauer, een erg incense based geur, misschien wel iets wat je zoekt. Wat heb jij allemaal in je collectie? We kunnen wel een 3 ml decant swappen.
Decants maken doen we zelf.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Ah..die zocht ik ook. Ik was zeer geinteresseerd in Incense Extreme en LdDM. Helaas heb ik alleen geen decants, dus ik weet niet hoe we zouden kunnen swappen
Waar kan je die 3ml atomizers halen? En heb je ze ook in kleinere maten?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Decants maken doen we zelf.
Ik heb een aantal 3 ml atomizers, daar spuit je rechtstreeks in vanaf de grote fles. Indien je een interessante geur te ruil hebt hoef ik ook geen vergoeding voor de atomizer. Die kosten sowieso maar 1 EUR per stuk ofzo omgerekend.
Dus, welke flessen heb je?
Jep.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:16 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Waar kan je die 3ml atomizers halen? En heb je ze ook in kleinere maten?
Thanks!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep.
http://accessoriesforfragrances.com/
Aardig echtpaar die hier achter zit. Heb al 2x wat bij ze besteld.
Toen een tijdje geleden dit topic wat beter liep, werd er wat afgeswapt tussen de regulars. Misschien kunnen we die traditie voortzetten. Had zelf ooit 50 atomizers, heb er nu nog maar 3 over. 43 atomizers met de meest uiteenlopende geuren gevuld.
Nouja, da's niet de bedoeling. 't is meer om geuren mee te kunnen nemen op vakantie, bij het uitgaan, uit logeren. En om te swappen met andere mensen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Thanks!
In Amerika mogen mensen soms zelf samples nemen, mits toestemming van de medewerker natuurlijk. Lijkt me erg sterk dat dat in Nederland ook wordt toegelaten though.
Heb goede ervaringen met FragranceX. Duurt 2-4 weken soms voordat iets aankomt, maar 't is spotgoedkoop. Helaas hebben veel internationale klanten slechte ervaringen met FragranceX.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:22 schreef DoubleBogey het volgende:
Morgen maar eens een creditcard aanvragen.
De prijsverschillen tussen Nederlandse retailers en Amerikaanse internetwinkels zijn gigantisch. Het scheelt me op jaarlijkse basis enkele honderden euro's, hoe ik het bekeken heb.
Ik zie het, Creeds zijn al gauw 20 euro goedkoper. Hoe bedoel je dat internationale klanten slechte ervaringen hebben? Pakketjes die vermist raken oid?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb goede ervaringen met FragranceX. Duurt 2-4 weken soms voordat iets aankomt, maar 't is spotgoedkoop. Helaas hebben veel internationale klanten slechte ervaringen met FragranceX.
Precies, pakketjes missend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef DoubleBogey het volgende:
[..]
Ik zie het, Creeds zijn al gauw 20 euro goedkoper. Hoe bedoel je dat internationale klanten slechte ervaringen hebben? Pakketjes die vermist raken oid?
Jean Paul Gaultier Le Malequote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is een redelijke veilige geur om cadeau te doen,
voor een 24 jarige (jonge)man met geen ervaring/duidelijke voorkeur betreffende parfum.
http://www.mrporter.com/i(...)_-thereport-_-100511quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb liever wat meer kwaliteits geuren, zoals aqua di parma etc.. Heb ervaring met een aantal van de genoemde: vond de geuren nogal plat, vooral Le Male.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |