quote:De favoriete klant van Microsoft... Veel n00bs denken dat ze iets fout doen als hun computer vastloopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 03:19 schreef Megumi het volgende:
Ondeskundig gebruik is mijn persoonlijke ervaring.
quote:In meer dan 90% van de gevallen ligt het inderdaad aan brakke drivers, brakke software van derden of zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoelOp zaterdag 23 oktober 2010 08:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De favoriete klant van Microsoft... Veel n00bs denken dat ze iets fout doen als hun computer vastloopt.
Zoals ik ooit las: Een OS hoort niet te crashen.
quote:Hoop dat je dat met opzet deed.
quote:Welnee, het ligt ook vaak genoeg aan defect geheugen, defecte moederborden, defecte andere hardware...Op zaterdag 23 oktober 2010 10:17 schreef BillsGate het volgende:
[..]
In meer dan 90% van de gevallen ligt het inderdaad aan brakke drivers, brakke software van derden of zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel
quote:Nee, typefouten.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:39 schreef McWurth het volgende:
[..]
tja zou eigenlijk moeten zijn: typ voute
quote:als jij het hebt gelezen dan zal het wel waar zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 08:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoals ik ooit las: Een OS hoort niet te crashen.
quote:brakke software van derden mag nooit het OS laten crashen.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:17 schreef BillsGate het volgende:
[..]
In meer dan 90% van de gevallen ligt het inderdaad aan brakke drivers, brakke software van derden of zit het probleem tussen het toetsenbord en de stoel
Edit: En natuurlijk defecte of rotte hardware
(thnx Bart)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |