quote:Daar zit die nep Amerikaanse "kaas" toch op?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Lo-Fi het volgende:
Waag het eens om de kaas tussen een cheeseburger geen kaas meer te noemen.
quote:CheddarOp zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zit die nep Amerikaanse "kaas" toch op?
quote:Mijn vraag gaat meer over de gewone goudse kaas, voor tussen de tosti.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Dat soort belangrijke vragen houden mij bezig.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Maar waarom wil je het weten?
Kaas=Kaas, fuck it
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 02:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat soort belangrijke vragen houden mij bezig.
quote:Het is wel troep, maar ga eens van het waanzinnge geval uit dat je thuis een cheeseburger fabriceert met o.a. kaas van de lokale Albert Heijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Ja, dat.
quote:Ja, maar Lo-Fi begon erover. En gesmolten kaas is gewoon kaas.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat meer over de gewone goudse kaas, voor tussen de tosti.
quote:Dat is dus de vraag, of het iets anders word. Misschien heeft iemand het anwoord.
quote:Dat het een aars mag hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat soort belangrijke vragen houden mij bezig.
quote:Ja, dat is anders hè.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:16 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het is wel troep, maar ga eens van het waanzinnge geval uit dat je thuis een cheeseburger fabriceert met o.a. kaas van de lokale Albert Heijn.
quote:Heb je daar ook een valide argument voor dat kan bijdragen in deze discussie?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat.
[..]
Ja, maar Lo-Fi begon erover. En gesmolten kaas is gewoon kaas.
quote:Jij gaat er vanuit dat een cheeseburger per se gekocht wordt bij een crappy fastfoodrestaurant, maar ook thuis worden er dagelijks duizenden gemaakt in allerlei varianten. Zelfs de bazen van de BBQ Pit Boys maken er wel eens 1.
quote:Het is en het blijft kaas....slotje.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, of het iets anders word. Misschien heeft iemand het anwoord.
quote:Zo werkt een discussie niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is en het blijft kaas....slotje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |