quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:02 schreef Parabolismic het volgende:
Gewoon die vent neuken, zij hun zin en blij, jij je zin en blij.
quote:Maar je verdient er wel respect en je "vrienden" meeOp zaterdag 23 oktober 2010 01:04 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]nou dat is dus precies waar ik totaal geen zin in heb.
quote:Pffffffff ja hoor, geloof dat lekker.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:06 schreef Frishe het volgende:
Maar waarom zouden ze op het idee zijn gekomen om jou aan die lelijke huisvriend te koppelen? Jullie moeten dan schijnbaar iets gemeen hebben?
Ik herhaal, lelijke huisvriend.
quote:Ik zou helemaal niks willen doen in jouw geval.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:01 schreef Twinsoulsister het volgende:
Wat zou jij doen in mijn geval?
quote:Ik vind dat niet van belang voor jouOp zaterdag 23 oktober 2010 01:10 schreef Frishe het volgende:
Hoe oud is iemand die 13 jaar ouder is?
quote:Hoe bedoel je..?
quote:Heb je het nu over mijn kutje?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:16 schreef flukzus het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niks willen doen in jouw geval.
Ik zou heel erg uit de buurt blijven van jouw geval.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:18 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn kutje?
quote:Ik denk dat hij je er op wijzen dat het akkefietje is en niet akkevietje.
quote:Jee de drama!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je er op wijzen dat het akkefietje is en niet akkevietje.
quote:wilde ??Op zaterdag 23 oktober 2010 01:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je er op wijzen dat het akkefietje is en niet akkevietje.
quote:Goede samenvatting van dit topic!
quote:Ik snap de foto nietOp zaterdag 23 oktober 2010 01:27 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Goede samenvatting van dit topic!
Dit topic gaat nu over geiten.
[ afbeelding ]
quote:...dank je welOp zaterdag 23 oktober 2010 01:28 schreef Fortitudo het volgende:
Mooi gedicht. Raakt de gevoelige snaar. Ik vind het mooi hoe je die emoties weet over te brengen op het publiek. Die langzame toewerking naar de climax vind ik ook getuigen van grote klasse.
Ik geef dit gedicht een 8.3
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:18 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Heb je het nu over mijn kutje?
quote:Yep....mijn fout, even vergeten. Had even teveel afleiding hier in de vorm van een kotsende kat.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:24 schreef Twinsoulsister het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/akkevietje
quote:Dat klopt... in jouw fantasie.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:30 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Nee hoor het is echt gebeurd.
quote:Is het een erekwestie?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:31 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Akkefietje
Zullen we nog even doorgaan?
quote:Nee hoor, ik verveel me.
quote:Ik heb geen foto's van die man, sorryOp zaterdag 23 oktober 2010 01:34 schreef Frishe het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder foto's.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:37 schreef Lort het volgende:
TS is aan het trollen.
Dat is toch overduidelijk.
quote:Ik denk niet dat hij op foto's van de man zit te wachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:35 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van die man, sorry
quote:..wat wil je dan zien?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:42 schreef Frishe het volgende:
Precies. We willen wel eens kijken of we een leuk feestje gemist hebben.....
quote:Nee, alleen als ik zoiets heb van.... Daar wil ik een beschuitje mee eten, dan wil ik je kutje zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:45 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
..wat wil je dan zien?
Mijn kutje soms,... vies hoor van jou
quote:Als ik een beschuitje wil eten met een man wil ik niet zijn penis zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:48 schreef Frishe het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik zoiets heb van.... Daar wil ik een beschuitje mee eten, dan wil ik je kutje zien.
quote:Neem mij... of ben je lelijk? Neem mij dan niet!Op zaterdag 23 oktober 2010 01:01 schreef Twinsoulsister het volgende:
Vervelend akkevietje
Ik had leuke vrienden, dacht ik althans.
Ik werd gevraagd voor feestjes e.d.
Heel gezellig allemaal hoor.
Einde verhaal was dat zij dachten dat ik wel geschikt was voor hun lelijke huisvriend.
Nou ik val echt niet op die ouwe sok, wat denken ze wel niet zeg.
Dus ik zei: Nee bedankt.
Nu zijn ze boos op me.En nu?
Dus mensen denken zomaar even jou om te kopen dankzij feestjes en leuk doen en ze menen er geen flikker van?
What a crap.
Ik baal nu behoorlijk.
Wat kan ik doen om die mensen duidelijk te maken dat ik respect verdien?
Ik ga echt niet zomaar met een vent in zee, dan moet hij wel voor mij de ware zijn, althans zo aanvoelen dat ik zeg, ik wil met jou wel een beschuitje eten.
En anders dan maar niets.
Heel simpel.
Ik ben nu ergens ook wel boos op die zg vrienden.
Wat zou jij doen in mijn geval?
quote:Je hebt graag het licht uit?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:01 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Als ik een beschuitje wil eten met een man wil ik niet zijn penis zien.
quote:ik ben leukOp zaterdag 23 oktober 2010 02:02 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Neem mij... of ben je lelijk? Neem mij dan niet!
quote:Kom zeg ....ik kom niet van een woonwagenkamp ofzo, ik ga echt niet voor het geslacht van een man wel voor zijn kop.
quote:Succes met de beschuiten.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:08 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Kom zeg ....ik kom niet van een woonwagenkamp ofzo, ik ga echt niet voor het geslacht van een man wel voor zijn kop.
quote:Maar kun je nog iets met 3 velgen van een E-klasse?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:14 schreef Twinsoulsister het volgende:
[..]
Jij komt van het kamp?
Sorry ik val daar niet op dus
quote:Ik weet niet wat dat is...dus?Op zaterdag 23 oktober 2010 02:15 schreef Frishe het volgende:
[..]
Maar kun je nog iets met 3 velgen van een E-klasse?
quote:Hm krijg plots hongerOp zaterdag 23 oktober 2010 02:22 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is toch al hopeloos verloren voor dit subforum.
quote:Daarom maar extra grote bekers popcorn.
quote:Ben nu toch wel opgewonden ervan hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom maar extra grote bekers popcorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |