quote:We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnOp vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aha ben benieuwd wat jullie gaan kiezen
quote:Ik ga mod worden om eindeloos door slotjes te posten.
quote:Wilden ze cheesecake bij de koffie? Ja zeker?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de homo's zijn net de deur uit.
Met de teven![]()
En ik kreeg een keimooi groot Prince boek met cd kado![]()
En in december komen ze drie weken losjeren
quote:Zag je het?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee hè?
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
quote:Heb je de ramen met allesreiniger of Blue Wonder gedaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee hè?
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
quote:Dan ga ik nu zelf ff zoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga morgen linkjes zoeken, nu geen zin
quote:Ah wel stoer hoor van DVMOp vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnHet hangt nu dus beetje op hoe het contract van DVM in elkaar zit en OF er een proeftijd aan hangt en zo ja, hoe lang die is...
quote:oh wacht, ik doe het welOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik nu zelf ff zoeken
Ll, was dat dezelfde avond als het harpengala?
Of nee, toen was je nuchter he?
quote:Een beetje wel ja. Dat was toch met die vliegerman, en dat hele verhaal dat hij dat nummer nooit meer ging doen en toen deed hij het daar en bleek dat jij het een beetje verkeerd had begrepen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik nu zelf ff zoeken
Ll, was dat dezelfde avond als het harpengala?
Of nee, toen was je nuchter he?
quote:Oh je gaat al slapenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wel stoer hoor van DVM
Maar bedoelde naast de huis keuze de vormkeuzeen het
klustopic
quote:Whehehe, een huis kopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnHet hangt nu dus beetje op hoe het contract van DVM in elkaar zit en OF er een proeftijd aan hangt en zo ja, hoe lang die is...
quote:Wat moet ie voor topique openen dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wel stoer hoor van DVM
Maar bedoelde naast de huis keuze de vormkeuzeen het
klustopic
quote:Nee ze dronken cola light en cocoschocoladezuip en we aten dropjesOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilden ze cheesecake bij de koffie? Ja zeker?
quote:Met boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ie voor topique openen dan?
"Ik ga weer samenwonen met mijn ex en ik wil een huis".
En dan als fipo:
Geen idee wélk huis. Maar in elk geval een huis.
[HansTeeuwen] Huissssssssssssssssssssssss [/HansTeeuwen]
quote:Die avond van de Spa Appel was toch na The City Drink?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Dat was toch met die vliegerman, en dat hele verhaal dat hij dat nummer nooit meer ging doen en toen deed hij het daar en bleek dat jij het een beetje verkeerd had begrepen?
Ik weeeeeeeeeeet nog dat jij me ooit Flurry kwam brengen toen ik aan het studeren was. Dat was liefMaar dat was niet het harpengala. Dat was flurry-lepel-op-de-neus-avond
quote:Ja maar jij bent dan ook een linkse hobbyistOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, een huis kopen.
Toen ik zo oud was als jij lag ik nog lekker met mijn poep te spelen.
Nu nog steeds hoor.
quote:Nee dat waren 2 verschillende avondenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die avond van de Spa Appel was toch na The City Drink?
Toen ging ik jou thuis brengen. En de lift in sleuren. En zorgen dat je binnen kwam.
Daar kwam geen harpengala meer aan te pas, toch?
quote:homo'sOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze dronken cola light en cocoschocoladezuip en we aten dropjes
quote:Neh dit is een nieuweOp zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je rel is overgeslagen van Hyves naar PM?
quote:Heb ik dan drie keer bij jou thuis gezeten?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat waren 2 verschillende avonden
quote:Nee dat waren verschillende avonden hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb ik dan drie keer bij jou thuis gezeten?
Of was het Harpengala op de Flurry avond?
quote:
quote:Hoe lang wacht jij maximaal op een date?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar jij bent dan ook een linkse hobbyist
quote:Nee verdomme, jullie hebben die knul vanmiddag geleerd dat je eerst heel quasi-jomantiesj moet gaan zoenenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Zwabberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb je nou geneukt of wat????????
quote:Maar ook voor de Flurry avond was ik al eens bij jou thuis geweest, hoe kan dat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat waren verschillende avonden hoorWant volgens mij was de volgorde Flurryavond-TCD-Herpesgala
quote:Ik geef ze een paar weekjes, en als ze dan nog niet van hun vent af zijn dan ga ik even een paar daagjes in foetushouding liggen janken in m'n bed en ga ik verder met m'n levenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe lang wacht jij maximaal op een date?
quote:HO HO HO, DAT WAS NIET MIJN ADVIES!!!!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee verdomme, jullie hebben die knul vanmiddag geleerd dat je eerst heel quasi-jomantiesj moet gaan zoenen
quote:Nee dat was die booty-call die we niet hier zouden noemenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ook voor de Flurry avond was ik al eens bij jou thuis geweest, hoe kan dat dan?
Oh dat was voordat we Gb gingen halen voor de Marketier.
quote:Meer om die van jouOp zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Qwea , je ligt zeker in een deuk om je eigen ultieme domheid of wat?
quote:Oh, dan heeft CarO nog even een tijdje terwijl ik in foetushouding lig te wachten op Robbie.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geef ze een paar weekjes, en als ze dan nog niet van hun vent af zijn dan ga ik even een paar daagjes in foetushouding liggen janken in m'n bed en ga ik verder met m'n leven
quote:Ik heb zo'n gevoel dat je wil dat wij vragen wat er is?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:05 schreef Qwea het volgende:
mijn gevoelens zijn gekwetstik ga wel slapen
en huilen
quote:Tell me about it. Ik krijg tegenwoordig van Yvonne iedere keer te horen dat haar PM-box vol zit terwijl anderen haar wel berichtjes sturenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan heeft CarO nog even een tijdje terwijl ik in foetushouding lig te wachten op Robbie.
quote:DAT WIL JE NIET WETEN!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je wil dat wij vragen wat er is?
quote:Oh, weet je ook es hoe dat voeltOp zaterdag 23 oktober 2010 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We missen de incrowd humor denk ik
quote:Tranen met tuiten hier
quote:Sneuneus
quote:Noes, jullie hebben toch niet op msn afgesproken om te doen alsof om ons nieuwsgierig te maken he...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus.
Ik had het met Qwea op msn over dat canvas dat ik wilde bestellen.
Zegt ze ja gaaf ik heb een joekel, moet je ook nemen.
Dus ik zeg, aaaaah ja doe es een foto van hoe groot dat dan is!
Gaat dat domme mokkel foto's maken...
Psies van die canvasjes.
Zonder referentiekaders verder.
Nee daar zie je wat aan dan![]()
Tjonge jonge, dom wijf![]()
quote:Nooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss
quote:YessssssssssssssssssssssssssssssssssssssOp zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssssssss
quote:nee ik post en julei reageren nietOp zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, die Zwabber is wel stil
Misschien is hij even 'de druk van de ketel' aan het laten?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, die Zwabber is wel stil
Misschien is hij even 'de druk van de ketel' aan het laten?
quote:Ja maar, hij zong dat liedje toch voor z'n vriendin en hij had gezegd het nooit meer te zingen. En oh wachtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Had jij gedacht dat ze zo dom was?
quote:noes, skaipsOp zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik post en julei reageren niet
also, skaips
quote:Hoe was het, leuk?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik post en julei reageren niet
also, skaips
quote:Dat is goddomme een heel ander nummer, dronken torOp zaterdag 23 oktober 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, hij zong dat liedje toch voor z'n vriendin en hij had gezegd het nooit meer te zingen. En oh wachtnu zingt hij het toch
quote:I know, dat was de grapOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is goddomme een heel ander nummer, dronken tor
quote:escarbot ivreOp zaterdag 23 oktober 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is goddomme een heel ander nummer, dronken tor
quote:gewoon gezellig, maar op het laatste moment hoorde ik dat toch ineens kon, dus we waren emt zijn vijven aan het poolen
quote:Kortom, er is niet geneukt?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon gezellig, maar op het laatste moment hoorde ik dat toch ineens kon, dus we waren emt zijn vijven aan het poolen
quote:Heb je haar niet even thuisgebracht?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon gezellig, maar op het laatste moment hoorde ik dat toch ineens kon, dus we waren emt zijn vijven aan het poolen
quote:MAAR HEB JE NU GEZOEND OF NIET??????Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Ik vind het wel scháttig domOp zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
En uiteindelijk mailde ik naar Qwea Domme 5^#geestelijk gehandicapte, ga lekker knoop in je zakdoek kijken of zo !!!!!!!!!!!
En toen moest ze huilen.
Van het lachen
quote:Dat wie/wat ineens toch kon?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Ja , echt keisimpel
quote:nee, en neeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je haar niet even thuisgebracht?
Stuur een sms met "het was leuk, volgende keer iets met zijn tweeen doen?"
quote:Dus moet je blijven slapen... hoe simpelOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, en nee
ze woont dertig kilometer verderop, en dan kan ik niet meer naar huis want ov is ruk
quote:Als je nou daar blijft slapen ben jij misschien rukOp zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, en nee
ze woont dertig kilometer verderop, en dan kan ik niet meer naar huis want ov is ruk
quote:gheyOp zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys![]()
Top 100 van vrijdag 22 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 220 oh-oh
08. 219 Greys
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, en nee
quote:WAT?
quote:Knus!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:19 schreef oh-oh het volgende:
Greys![]()
Top 100 van vrijdag 22 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 220 oh-oh
08. 219 Greys
quote:Ze is erOp zaterdag 23 oktober 2010 00:21 schreef CarOnline het volgende:
'ello![]()
Yeaahuhuhuh..
I'ts always ten
I'm gonna take all out of the Albert Hall now ladies and gentlemen
Down past pizzeria
down to that..
roundabout, where there is a big bottleneck,
past there,
on the way to Heathrow,
past Heathrow, down on the A3,
get to Bring, get out of your car, get on to the beach, something murkiest and dark, and oracles flowing past, but not bother because I'm gonna take you somewhere beyond the sea,
and thát is a seamless link!
Somewhere beyond the sea
Somewhere waitin' for me
My lover stands on golden sand
And watches the ships that go sailin'
Somewhere beyond the star
She's there watchin' for me
My lover stands on golden sand
And watches the ships that go sailin'
It's far beyond the star
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet I know we meet beyond the shore
We'll kiss just like before
Happy we'll be, beyond the sea
And never again I'll go sailin'
Ohh yeahh, Ohho yeahh!
I know beyond a doubt,
My heart will lead me there soon
We'll meet, I know we'll meet
Beyond the shore
We'll kiss just like before
Happy we'll be, beyond the sea
And never again I'll go sailin'
No more sailin'
How you doing at the top there, are yeh okay?
Ladies and Gentleman everybody in the audience I want you to,... can you click for me?
Let me see you click
now I want you all to do your jazz faces aswell, mine goes a bit like this,
It's like you f.. smell something like you really should'nt smell but you can it dig it at the same time, like your own farts...
Sorry..!
No more sailin'
So long farewell, bye bye, no more sailing!
Goodbye, farewell, so long, no more sailin'
That's right, no more sailin'
One more time Stevie
One more again...
then!
Ah one more
One more time!
No more sailing
Lets go click ladies and gentlemen!
Give yourself a round of applause
there I think
quote:Nee dat laten we Qwea wel ff doen, ons helder lichtOp zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we d'r even een foto van maken?
Op ware grootte?
CarO!
quote:En dan maakt Elies d'r daarna nog ff een paint vanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat laten we Qwea wel ff doen, ons helder licht
quote:Werd ik geroepen?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
En dan maakt Elies d'r daarna nog ff een paint van
quote:Hoi allOp zaterdag 23 oktober 2010 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we d'r even een foto van maken?
Op ware grootte?
CarO!
quote:Rechts bovenin ff op die gereedschapskist klikkenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?
En zou mijn abo verlopen zijn of zo? Ik heb ineens weer allemaal reclame op rechts
Hi lieffies
quote:Die moet je ff uitzetten bij de schroevendraaier en baco rechtsboven. Met dank aan je baasOp zaterdag 23 oktober 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Werd ik geroepen?
En zou mijn abo verlopen zijn of zo? Ik heb ineens weer allemaal reclame op rechts
Hi lieffies
quote:Ja, ik riep mezelf even
quote:Jij weet het.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ze is erdat scheelt weer wat tranen en foetushoudingen
quote:Ja, en jij bent stom, want jij weet het en zal niet eens ff roepenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef oh-oh het volgende:
Arme Elisa, die zit de hele dag te lurken tot eindelijk es iemand dr naam noemt zodat ze dr in kan springen
quote:Ik verwacht Socios in dit topic in three, two, one...Op zaterdag 23 oktober 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Alweer een nieuwe....jullie gaan als een
[ afbeelding ]
quote:als een hondekop?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:28 schreef trovey het volgende:
Alweer een nieuwe....jullie gaan als een
[ afbeelding ]
quote:In de spiegel
quote:Ja, en ik werd er blij van
quote:De BezorgbeerOp zaterdag 23 oktober 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hoe heette die pizzabezorger met die bere-muts ook al weer?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Die moet je ff uitzetten bij de schroevendraaier en baco rechtsboven. Met dank aan je baas
quote:Thnx lieffies! Het is weer opgelostOp zaterdag 23 oktober 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Rechts bovenin ff op die gereedschapskist klikken
quote:berenboot?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, hoe heette die pizzabezorger met die bere-muts ook al weer?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En zie dan je lachen maar eens in te houden als dat aan de deur komt
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)rijding_in_rott.html
quote:Als de helm van je bedrijf opvalt terwijl er een overhoop gereden peuter op straat uit zijn hoofd ligt te bloeden, doe je het marketingtechnisch gewoon goed.
quote:KEN JE ME NOU NÓG NIET?Op zaterdag 23 oktober 2010 00:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen?
![]()
quote:Wie weetOp zaterdag 23 oktober 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik verwacht Socios in dit topic in three, two, one...
quote:trein.
quote:
quote:Je moet wat meer lachen johOp zaterdag 23 oktober 2010 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
KEN JE ME NOU NÓG NIET?
Omdat ik dat zielig vind, natuurlijk
quote:Tot ooooooooooooooit
quote:Ik heb net tranen zitten janken van het lachen om die zin van dat marketingtechnische en die bloedende peuterOp zaterdag 23 oktober 2010 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet wat meer lachen joh![]()
Wij hebben ons hier net met zn drieën zitten bescheuren om die van Velzen bij van der Vorst ziet sterren.
Er is geen kaboutergrap die niet gemaakt is in dat half uur net![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net tranen zitten janken van het lachen om die zin van dat marketingtechnische en die bloedende peuter
quote:Ik vond dat wel echt bizar hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net tranen zitten janken van het lachen om die zin van dat marketingtechnische en die bloedende peuter
quote:
quote:Wie het onderste uit de printer wil, krijgt de kast op zn kop
quote:Vivi vertelde ooit een verhaal dat ze bij de Japanner was wezen eten en dat Roel van Velzen daar ook zat. En later op de avond dacht ze dat ze een garnaal had laten glippen op de grond met haar stokjes, maar toen bleek Roel van zijn kruk gevallen.Op zaterdag 23 oktober 2010 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Wij hopen dat we Roel een keer irl tegenkomen, zodat we hem op kunnen tillen, en met hem kunnen schudden "give us your coins little lepricorn "![]()
Dat deed mn vriendje de hele tijd met Kees
quote:Ik hoop het toch niet echt voor d'r, want dat zou wel uber-zielig zijnOp zaterdag 23 oktober 2010 00:43 schreef tombolafan het volgende:
Wie het onderste uit de printer wil, krijgt de kast op zn kop
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vivi vertelde ooit een verhaal dat ze bij de Japanner was wezen eten en dat Roel van Velzen daar ook zat. En later op de avond dacht ze dat ze een garnaal had laten glippen op de grond met haar stokjes, maar toen bleek Roel van zijn kruk gevallen.
quote:Trust!
quote:Nou hup, hetOp zaterdag 23 oktober 2010 00:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ook zo, ik weet zeker dat ik als een blok in slaap val, na dat hele glas drank.
![]()
Ik durf niet eens meer in bad want ik vrees dat ik dan verzuip
quote:Heel veel plezier jullie morgen, mutsiesOp zaterdag 23 oktober 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust!
Ik ga d'r ook niet te laat in, anders ben ik morgen niet helder genoeg voor Gb
quote:Zou je wel willen hea
quote:TrustOp zaterdag 23 oktober 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook zo slapen, heb lucifers nodig
Tot morgen!
quote:Als je maar niet denkt dat je op deze wijze aan de Volendamsche foto ontsnapt!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel veel plezier jullie morgen, mutsies![]()
quote:Dat dacht ik ook nietOp zaterdag 23 oktober 2010 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je op deze wijze aan de Volendamsche foto ontsnapt!
quote:
quote:Ik zou huilend ten onder gaanOp zaterdag 23 oktober 2010 00:51 schreef oh-oh het volgende:
hypocrietje
![]()
Waar zou je zonder mij zijn???
quote:Nog even wachtenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
Trust!
Ik ga d'r ook niet te laat in, anders ben ik morgen niet helder genoeg voor Gb
quote:
quote:
quote:Ik heb die dag een ander heel leuk uitjeOp zaterdag 23 oktober 2010 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alleen als oh-oh ook komt, want dan kan ik haar verzuipen!
Ja, tenzij er iets vreschelijks gebeurt.
quote:UitlachenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb die dag een ander heel leuk uitje![]()
Ik ga met mn broertje op excursie in de jeugdgevangenis hier
quote:Ik mag hopen dat daar wat te lachen valt ja
quote:Plechtig!Op zaterdag 23 oktober 2010 00:55 schreef oh-oh het volgende:
Greys ga morgen echt echt zo een fles kopen, beloof het me!
Kunnen we ons samen zat zuipen![]()
Een jaar lang of zo
quote:No way! Van kokos ga ik kotsenOp zaterdag 23 oktober 2010 00:53 schreef Greys het volgende:
Heb je ook kokosdrank op dan?
Step awayyyyyy from the tub!
quote:SmoesjesOp zaterdag 23 oktober 2010 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die dag een ander heel leuk uitje![]()
Ik ga met mn broertje op excursie in de jeugdgevangenis hier
quote:
quote:En niet aan het mijnes, en niet aan mn honden likken ookOp zaterdag 23 oktober 2010 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet aan Zwab zijn haar sabbelen
quote:Ja, ik moet wel.
quote:Mijn drop shampoo, ik mis het zoOp zaterdag 23 oktober 2010 00:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En niet aan het mijnes, en niet aan mn honden likken ook![]()
quote:Was dat die van Lush?
quote:Ja die Lush, die uit het assortiment is gehaaldOp zaterdag 23 oktober 2010 00:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was dat die van Lush?
Heb je nu ooit al es die Inecto cocosmeuk voor haar en lijf gehaald????
quote:Ik ga morgen naar de nieuwe LushOp zaterdag 23 oktober 2010 01:04 schreef oh-oh het volgende:
Lush heeft ook cocosshampoo, die heb ik ook nog.
Maar mijn stash is echt bijna op.
Volgend weekend Lushen met Maes
quote:Grass had je al he?Op zaterdag 23 oktober 2010 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de nieuwe Lush
Bedenk ik me nu
quote:Gaaaaaf!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n berenmuts zou wel leuk bij die Friese klompen pantoffels van je staan trouwens...
quote:Jup! Komt eraan!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, wil je mee een linkje Peej Emmen van jullie residentie?![]()
Dan ga ik nu weer schuren
quote:Hier lees ik dan weer overheen
quote:Ze zegt aan de deur dat het huis al verkocht isOp zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier lees ik dan weer overheen![]()
Gefeliciteeeeeeeeerd
Maar, waarom hebben ze dan nog open huis als het in principe verkocht is
quote:Waarschijnlijk omdat dat al de hele week in het huizenkrantje heeft aangekondigd gestaan en ze dat niet meer kunnen terugtrekken omdat je op eigen houtje dan naar die huizen mag gaan zonder makelaarOp zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier lees ik dan weer overheen![]()
Gefeliciteeeeeeeeerd
Maar, waarom hebben ze dan nog open huis als het in principe verkocht is
quote:Oh ja, logisch wel opzichtOp zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat al de hele week in het huizenkrantje heeft aangekondigd gestaan en ze dat niet meer kunnen terugtrekken omdat je op eigen houtje dan naar die huizen mag gaan zonder makelaar
quote:Die had maar 1 pannetjeOp zaterdag 23 oktober 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
Met een sprintje toch gehaald, de trein
Wat moeten die cliënten dan met jouw oude pannen oh-oh?
quote:Dat zeg ik dan ook nietOp zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat huis van Q en MM geen startershuis, is gewoon een gezinswoning met tuin en alles.
Dus als je er dan een salaris bij krijgt is het geen gevoel van 'we moeten hier nu snel weg' lijkt mij
quote:Eigen koop zonder makelaarOp zaterdag 23 oktober 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, logisch wel opzicht![]()
En mij lijkt het niet raar Q, maar ik ben dan ook nog totally noob in dit![]()
Hebben jullie zelf onderhandeld of een aankoopmakelaar genomen? En wat ik me nog afvroeg vanuit ook mn eigen situatie een beetje; ik neem aan dat jullie dit op MM's salaris kopen?Want jij zit nog op school, right? Ben je niet 'bang' dat als jij straks klaar bent een baan hebt je dit huis snel 'zat' bent omdat je gewoon meer ruimte hebt voor een hogere hypotheek?
quote:Als ik bakken met geld over zou houden tegen die tijd, kan ik eindelijk m'n Prius kopenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook nietHet huis kan je nog 30 jaar blijven wonen idd, das gewoon een eensgezinswoning voor zover ik begreep (Q, had ik nou een linkje gehad of niet
). Maar ik kan me wel voorstellen dat als je over een tijdje samen werkt en je houdt bakken met geld over dat je toch wat anders leuk zou vinden.
En natuurlijk hoeft dat niet zo te zijn, en kan je dat geld ook prima anders besteden, of gaat 1 vd 2 helemaal niet zoveel werken, of komen er kinderen, etc. etc. etc.
Er zijn zoveel variaties te bedenken, dat maakt het gewoon zo moeilijk
En daarom zei ik ook dat ik het me meer ook een beetje vanuit m'n eigen situatie afvroeg hoe hun dat zien
quote:PRIMA!Op zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef Barbaaf het volgende:
Wat goed Q.Dat wordt dus een housewarmingmeet bij jullie
quote:Ja maar zo bedoelde ik het dus niet, ik bedoelde niet dat je dit huis gaat ontgroeien, maar meer dat je meer financiele ruimte krijgt en dan is het toch niet heel gek dat je wellicht anders wil gaan wonen. Maar zoals je zelf al aangeeft, je kan heel veel anders doen met dat geldOp zaterdag 23 oktober 2010 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigen koop zonder makelaarEn dit huis is zoals Greys al zei niet echt een starters huis. Hell, we zouden 3 kinderen kunnen nemen
quote:Ik ben iig wel overtuigd dat we wel willen kopenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ll, ik was ook de eerste die ging kopen, mijn ouders huurden, en mn zus ook.
Maar toen ik kocht kochten zij ook allemaal binnen een maand
quote:Delft is zeker mooiOp zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben iig wel overtuigd dat we wel willen kopenHet is ook gewoon stukken voordeliger
En Delft is wss ook wel gewoon mogelijk, dus dat is mooi
quote:Good afternoon
quote:lekker zinloos weerOp zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Good afternoon![]()
Whehehe er is een demonstratie tegen het kabinet in den Haag
quote:Nou, lekker snel
quote:Ja ik vind het ook een hele leuk stad, het is wat duur, maar dat gaat wss lukkenOp zaterdag 23 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Delft is zeker mooi![]()
Mn beste vrienden wonen daar op een gracht, heerlijk is het daar
quote:Kan het zijn dat ik de afgelopen maanden iets gemist hebOp zaterdag 23 oktober 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
En mijn aanstaande is ook een lumberjack
quote:nee ik leerde mijn vader even hoe hij dvdtjes moest rippenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Is iedereen inene onderweg naar Groningen of wat?
quote:Yes, darling, volgend jaar mei pas. Hij heeft me gevraagd op zijn knieën. Wat moet ik dan? Nee zeggenOp zaterdag 23 oktober 2010 15:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik de afgelopen maanden iets gemist heb
Ga je trouwen Maesje-dear
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Maes het volgende:
Yes, darling, volgend jaar mei pas. Hij heeft me gevraagd op zijn knieën. Wat moet ik dan? Nee zeggen
quote:dat is slechts een van de vele optiesOp zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Yes, darling, volgend jaar mei pas. Hij heeft me gevraagd op zijn knieën. Wat moet ik dan? Nee zeggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
dat is slechts een van de vele opties
quote:Thank you, smak (de zoensmiley werkt niet)
quote:WellesOp zaterdag 23 oktober 2010 16:19 schreef Maes het volgende:
Thank you, smak (de zoensmiley werkt niet)
quote:Dat vind ik zo'n intens gemene smiley!
quote:Ik bedoelde gewoon dat ik kapot ben, sorryOp zaterdag 23 oktober 2010 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n intens gemene smiley!
Deze is veel liever:
quote:Was he worth it?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat ik kapot ben, sorry
quote:Was het maar door heftige seks dat ik moe was, dan was ik een stuk vrolijker
quote:Wat heb je dan gedaan?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Was het maar door heftige seks dat ik moe was, dan was ik een stuk vrolijker
quote:van dat lijstje heb ik nog maar 1 ding gedaanOp zaterdag 23 oktober 2010 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan?
Mensen uit brandende huizen helpen redden?![]()
Een zwangere koe met complicaties helpen bevallen?![]()
De hele nacht als detective buiten iemands huis gepost?![]()
Als portier bij een nachtclub gewerkt en veel gevochten?
quote:Sinds 1964?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds 1964?
Neuh.
Welk ding van dat lijstje heb je gedaan dan?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds 1964?
Neuh.
Welk ding van dat lijstje heb je gedaan dan?
quote:Komt door...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
NOOIT iets nuttigs gedaan?
Raad maarook nog 1 ding half gedaan trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |