quote:We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnOp vrijdag 22 oktober 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aha ben benieuwd wat jullie gaan kiezen
quote:Ik ga mod worden om eindeloos door slotjes te posten.
quote:Wilden ze cheesecake bij de koffie? Ja zeker?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de homo's zijn net de deur uit.
Met de teven![]()
En ik kreeg een keimooi groot Prince boek met cd kado![]()
En in december komen ze drie weken losjeren
quote:Zag je het?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee hè?
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
quote:Heb je de ramen met allesreiniger of Blue Wonder gedaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Oh nee hè?
Wat heb ik nu weer fout gedaan?
quote:Dan ga ik nu zelf ff zoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga morgen linkjes zoeken, nu geen zin
quote:Ah wel stoer hoor van DVMOp vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnHet hangt nu dus beetje op hoe het contract van DVM in elkaar zit en OF er een proeftijd aan hangt en zo ja, hoe lang die is...
quote:oh wacht, ik doe het welOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik nu zelf ff zoeken
Ll, was dat dezelfde avond als het harpengala?
Of nee, toen was je nuchter he?
quote:Een beetje wel ja. Dat was toch met die vliegerman, en dat hele verhaal dat hij dat nummer nooit meer ging doen en toen deed hij het daar en bleek dat jij het een beetje verkeerd had begrepen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik nu zelf ff zoeken
Ll, was dat dezelfde avond als het harpengala?
Of nee, toen was je nuchter he?
quote:Oh je gaat al slapenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wel stoer hoor van DVM
Maar bedoelde naast de huis keuze de vormkeuzeen het
klustopic
quote:Whehehe, een huis kopen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
We hadden nog niet echt huizen op het oog, wel wat steden. En we weten nu een beetje wat er nog moet gebeuren en in welke prijscategorie we moeten kijken. Dus dat is fijnHet hangt nu dus beetje op hoe het contract van DVM in elkaar zit en OF er een proeftijd aan hangt en zo ja, hoe lang die is...
quote:Wat moet ie voor topique openen dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah wel stoer hoor van DVM
Maar bedoelde naast de huis keuze de vormkeuzeen het
klustopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |