quote:Ik heb zin om uit te gaan, daar ik me in een lichtelijk aangeschoten toestand bevind.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:09 schreef nattermann het volgende:
HOI HOI TETTEN DIKKE FLUBBERTETTEN HAHAHAHAHA
quote:Ik niet, en aangezien ik dan moet rijden gaat dat niet doorOp zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb zin om uit te gaan, daar ik me in een lichtelijk aangeschoten toestand bevind.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ik niet, en aangezien ik dan moet rijden gaat dat niet door![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ja maar jij bent een vrouw, dus jij mag datOp zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
Ja bier is ook lekker, maar ik heb wijn nu.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw, dus jij mag dat
quote:Cadeautje = kei harde neuqsex?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ich noe neet meer. Murge is mien vriendinnetje joarig
quote:Of dezelfde nacht hahaOp zaterdag 23 oktober 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar dat merk je toch pas de dag erna
quote:Trekken???Op zaterdag 23 oktober 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
VirtualDJ maar weer even van stal gehaald. Morgen weer eens mijn platenspeler en LP's uit de stofhoop trekken.
quote:Ging jij niet naar bed
quote:Ah germ
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef huize het volgende:
Je kunt als man ook niks meer zeggen wat ook maar enigzins dubbelzinnig kan worden gelezen :p
quote:TrueOp zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef huize het volgende:
Je kunt als man ook niks meer zeggen wat ook maar enigzins dubbelzinnig kan worden gelezen :p
quote:Erg hèOp zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef huize het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |