Trein zou net zo serieus elke week zeggen dat alles prachtig klonk, net zoals ze nu al die weken doen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Redux het volgende:
zou jammer zijn. ik ben wel bij dat treintje er niet inzit, met haar zou de jury een hele andere dynamiek hebben, vrees ik.
Maar inderdaad, tonny zou voh2 niet misstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben weer toe aan mn schoonheidsslapje, doeidoei![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Redux het volgende:
mwa xfactor en popstars is het allang niet meer voor mij, het treiteren bij de audities vind ik vergeleken met het frisse omdraaien van de stoel bij voh niet meer kunnen. jammer dat dat frisse geen doorgang heeft kunnen vinden naar de rest van het programmaNiet de auditiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben weer toe aan mn schoonheidsslapje, doeidoeiGewoon de live-shows bij X-factor
Toedeltjes
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |