quote:Op zondag 12 december 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hield jij meer van de bloemetjes gordijnen van sjoon?
Fijn dat je voor me praat.quote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef UltraR het volgende:
[..]
En dan heb je nog mensen zoals jij, die haar zo erg haten dat ze met een zwarte bril op en stemvervormers in de oren naar elk optreden kijken/luisteren en zelfs haar meest briljante nummers als goed weigeren te erkennen. Een slecht optreden is dan het ergste wat de wereld ooit is aangedaan, en een briljant optreden is dan 'matig'.
Beetje jammer, maar ach. Blijf lekker in je zuur rondzwemmen.
Ho ho, het is niet m'n eerste hamster he.quote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Redux het volgende:
hij/zij mag trots zijn op de zelfbeheersing van zijn/haar baasje, complimenten!!
Dat is gewoon afgunst van de Rosenberg familiequote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ice-of-Holland.dhtml
Ach ja, het leven is een leerprocesquote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet m'n eerste hamster he.
Heb je nog de boeren gezien?quote:
Ja ik heb gijsbert ook nog een zelf geboetseerde vaas gestuurd, zag m alleen niet terug op de buis...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gijsbert ook nog een zelf geboetseerde vaas gestuurd, zag m alleen niet terug op de buis...
Watsgeburt dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf me erover verbazen, dat gebeuren met Johnny. Dacht echt dat het niet waar was en bij Carlo & Irene bleek dus van wel... vaag
Heel kort gesprekje, moet je ff in het Johnny topic lezenquote:
Ja blondje hangend over een paardquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Redux het volgende:
Maar heb hem expres geen foto gestuurd
Beetje in de geest van de voh. Laat het dit keer maar lekker op de kwaliteiten aankomen.
Maar ja, je hebt altijd weer zo'n blond delletje wat weer zo nodig 1of andere geile foto moet sturen
Alsof sandalen. niet geill kunnen zijn
Om welke reden dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is gewoon afgunst van de Rosenberg familie
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...quote:
Kenmerk van een kamper. PING!quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...
Ik las het trouwens anders, die opmerking over afgunst, dacht dat je bedoelde dat RTL afgunst tegen de kampers hadquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zij vinden zichzelf de goeisten... Dus als er iets gaat zoals dit niet volgens hun gepland is, dan verbaast me dit niet...
Schuif eens een topic door danquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Redux het volgende:
en ik vind die presentatiemiep zo'n onschuldig spelend meisje bleh
lol, ik heb wel een erg kritische smaak als het op presentatie aankomt merk ik
sorry daarvoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop