abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2002 @ 21:29:15 #1
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_4351752
Weet iemand hoe de Kyrliantechniek werkt?
Ik ben opzoek gegaan op internet, maar nergens kan ik er iets over vinden...
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_4351856
Hoi Wilgje !!!
Hoe is het met je ?

Ik heb ooit eens op een soort van buitenbeurs voor huis en tuin zo'n foto laten maken.
Ik heb geen idee hoe het werkt maar misschien kan ik en de foto en de documentatie nog terug vinden.
Wellicht staat daar een telefoon nummer op.

p.s. Leuk je weer eens te zien !!

maandag 27 mei 2002 @ 21:39:00 #3
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_4351925
Ej Knuffie!
Ik ben er wel vaker hoor, maar ik lees meer dan dat ik post.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_4352064
Was een beetje aan het surfen en zoeken, is dit niet wat ?
http://paranormaal.pagina.nl/

Misschien dat je daar wat kan vinden ?

Liefs Knuff !

maandag 27 mei 2002 @ 21:59:03 #5
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_4352291
Knuf, je bent geweldig!
Dit heb ik nu gevonden:

HOE HET WERKT EN WAT KUN JE ER MEE !
Daar de camera niet in staat is uw aura te kunnen zien,wordt door middel van echografie de trilling-frequenties van uw chakra's(hoofd energiepunten)vastgesteld.
Vervolgens worden de gevonden waarden vertaald naar kleur,daar kleuren uit frequenties of trillingenbestaan.
Door fotografie met echografie te combineren onstaat op deze manier uw persoonlijke en direkt klare aurafoto.
Dit unieke beeld van uw elektro-magnetisch energieveld verschaft essensiele informatie over uw spirituele en emotionele ontwikkeling.
De mondelinge uitleg door onze speciaal hiervoor getrainde fotoanalyste is gebaseerd op het verkrijgen van meer inzicht in uw proces van persoonlijke bewustwording.
Er wordt tevens een uitleg over uw foto uitgeprint met daarin een beknopte versie van het verhaal achter uw foto.

Tis niet veel, maar het is een begin! De meeste info gaat over de foto's en niet hoe het werkt...

pi_4382995
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:29 schreef Wilgje het volgende:
Weet iemand hoe de Kyrliantechniek werkt?
Ik ben opzoek gegaan op internet, maar nergens kan ik er iets over vinden...
Bij mijn eigen aurofoto staat een hele uitleg over hoe en wat, ik heb hem laten maken op de pasam malam, of hoe je dat ook schrijft.

Er staat ook een internetsite bij dus veel geluk bij deze.
www.nossie.com
email: aura@nossie.com

Succes, groetjes

twee dochters
pi_4387785
Ik heb in mijn werk veel Kirlian foto's gemaakt. Kirlian fotografie is het vastleggen van het electrisch lichaam (denk niet aan aurafoto's die je wel eens op paranormaalbeurzen tegenkomt met al die mooie kleuren). Op een Kirlian foto kun je een electrisch lichaam vastleggen (De kleuren zijn wit, rood en blauw). Het grappige is namelijk, dat het electrisch lichaam ongeschonden blijft voortbestaan na verminking van het tastbare lichaam. Dus, als je een Kirlian foto maakt van iemand die zijn been heeft laten amputeren, dan verschijnt op de Kirlianfoto het electrisch lichaam waarbij het been nog intact is. Zo kun je bijvoorbeeld ook een boomblad door midden scheuren en het elechtrisch lichaam van het hele boomblad intact op een Kirlianfoto laten zien.

Het werkt zo: je fotografeert een object in een wisselspanningsveld met een spanning van meer dan 1000 volt. Door het grote spanningsverval dat ontstaat wanneer een object dicht bij de elektrode wordt gebracht, ontstaan rondom dit object kleine vonkjes die gefotografeerd kunnen worden. Die vonken kun je ook zien, horen en vooral voelen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')