quote:Is het nu al weer zo laat?Op zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
Zitten hier ook nog wijnliefhebbers?.
Ik zat trouwens wat te zappen vanmiddag, en het viel me op dat elke film die op tv was nu al een kerstgerelateerde film was.
quote:Blijkbaar... de pepernoten liggen in de winkel, dus de commerciële zenders beginnen gewoon maar vast met films die in kersttijd spelen
quote:WijnOp zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
Ik zat trouwens wat te zappen vanmiddag, en het viel me op dat elke film die op tv was nu al een kerstgerelateerde film was.
quote:wijn, me likeOp zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
quote:SterkteOp zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
Aapje wakker, naar de telefoonwinkel, boodschappen doen en dan...dan naar mijn hondje toe![]()
quote:SterkteOp zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
Aapje wakker, naar de telefoonwinkel, boodschappen doen en dan...dan naar mijn hondje toe![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
quote:what's the matter?
quote:heey enfer alles goed?
quote:druk aan het werk geweest vandaag en morgen ook
quote:Oh lekkerOp zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
druk aan het werk geweest vandaag en morgen ook
maar goed maandag nog een late en dan weer een paar dagen vrij
en dinsdag nieuwe tattoo derbij dus wel leuke dingen om naar uit te kijken
quote:aah en wat wil jij dan en waar?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh lekker
Oehhhh vet joh![]()
Gaaf!
Ik wil ook een paar nieuwe, heb er al iig 2 in gedachten die ik zeker wil hebben. Plek weet ik denk ik ook al. Wil er ook samen 1 met mn man, maar hij weet nog niet zeker wat ie nou wil dus dat komt nog.
Wat voor tattoo ging je ook alweer nemen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah en wat wil jij dan en waar?
wacht ik zal plaatje effe uploaden
hij komt op mijn borstkas in et midden
quote:Ohja, vet die van jou idd
quote:LL belde net dat ze per direct stopt met hier te werken
quote:lennon ben ik ook groot fan van echt geniale gast heb 2 boekjes van em hier liggenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ohja, vet die van jou idd![]()
Lekker pijnlijk plekje heb je gekozen
Ik wil sowieso een peace-teken, gewoon waar het voor staat en omdat ik een fan ben van John Lennon
Ik kan helaas geen tattoos op mn onderarmen nemen, maar dat is ook wel goed denk ik, kan ik het iig altijd bedekken als ik dat wil.
Ik wil 'm of op mn voet, of op mn -eh ja, hoe leg ik dit uit-, schouder, maar dan aan de voorkant, net onder mn sleutelbeen zeg maar, zoveel mogelijk de kant van mn schouder op, maar nog voor mn bot-gedeelte.
En ik wil de tekst 'Learn to endure' op mn linkerschouder maar dan achteropHeeft ook te maken met wat ik met mn schouder heb meegemaakt enzo, vind het een enorm mooie tekst
Lettertype in zo'n oude typewriter-style zeg maar.
quote:whuut waarom dat dan?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL belde net dat ze per direct stopt met hier te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |