quote:ST
quote:marijkeOp zaterdag 23 oktober 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle binnenkomers
[..]
Oeh, da's wel stom jaEn die Nokia ziet er goed uit!
Pretty colors
quote:Meet?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoeveel mensen gaan er nou naar de meet komen?
quote:Snoesje!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen alle binnenkomers
Oeh, da's wel stom jaEn die Nokia ziet er goed uit!
Pretty colors
quote:Hai GFOp zaterdag 23 oktober 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST![]()
[..]
marijke![]()
hoeveel mensen gaan er nou naar de meet komen?
quote:Snoetepetoet!Op zaterdag 23 oktober 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoesje!
Ja, mooooooooooooooooooooooi he?![]()
En nog redelijk gedoseerd 'smartphone', lekker niet te erg overdrijven
quote:cablegunmasterOp zaterdag 23 oktober 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GF
Ehm, tot op heden komen:
- Enfermera
- JaniesBrownie
- Trevland
- MPG
- DaMart
- DrFlash
zeker
en misschien:
- Suikertaartje
- Fha
Volgens mij is dat het zo, sorry als ik iemand vergeet!![]()
[..]
Snoetepetoet!![]()
Ja, pretty!
En niet overdrijven is fijnAls ie maar kan bellen en smsen
![]()
Wanneer ga je em ophalen?
En can I come?
![]()
quote:Ah, die had ik niet meegekregen
quote:Hoi PeZu
quote:In Zwolle
quote:ola marijke, mja het gaat wel en met jou?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi PeZuHoe is het met jou dan?
quote:laters STOp zaterdag 23 oktober 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
Pezu![]()
* suikertaartje huppelt de stad in, tot later![]()
quote:Woon aan de kust, is niet dat ik er zo eventjes heen rijdt
quote:Dat doen de meeste nietOp zaterdag 23 oktober 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon aan de kust, is niet dat ik er zo eventjes heen rijdt
quote:Ben niet bang, moet alleen kijken of het uit komt. Wilde namelijk op vakantie gaan dat weekend.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doen de meeste nietdus wees maar niet bang
quote:Kijk maar hoe het gaat en dan horen wij het welOp zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben niet bang, moet alleen kijken of het uit komt. Wilde namelijk op vakantie gaan dat weekend.
quote:Dan kun je misschien meeliften met DaMartOp zaterdag 23 oktober 2010 12:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon aan de kust, is niet dat ik er zo eventjes heen rijdt
quote:Maar vakantie is natuurlijk ook tofOp zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben niet bang, moet alleen kijken of het uit komt. Wilde namelijk op vakantie gaan dat weekend.
quote:
quote:Geen idee nogOp zaterdag 23 oktober 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vakantie is natuurlijk ook tof![]()
Waar wilde je heen gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |