quote:Joah!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht oppikken in Utrecht, naar Mart, en dan samen terug naar jouw huis...
quote:Die heb ik laatst gezien bij de Bijenkorf, leek mij ook wel lekker jaOp zaterdag 23 oktober 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de nieuwe van nespresso, kazaar, straf bakkie maar heel erg jummie!
Nog plannen voor vanaaf?
quote:Das ook een optie jaOp zaterdag 23 oktober 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Dat wil ik wel
Dan zijn we alleen denk ik wel pas tegen een uur of 10 ofzo bij hem
Kun je dan niet beter meteen hierheen komen?
Maak ik wel lekkere koffie voor je
quote:wtf wow?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gezien bij de Bijenkorf, leek mij ook wel lekker ja![]()
Neh, even rustig aan hierGa denk ik wow-en
en lekker tv kijken met wat fok tussendoor ofzo
Jij dan?
quote:goeieavonddd!
quote:Tot over een uur en 3 kwartier
quote:Ja wowOp zaterdag 23 oktober 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf wow?
Niks bijzonders ook, lekkere koffie drinken straks goed wijntje open trekken.
Wellicht komt er bezoek maar ik ga de deur niet uit vandaag extra last van mijn hernia :s
quote:HelleuOp zaterdag 23 oktober 2010 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goeieavonddd!
bezig met genieten van de laatste daagjes van m'n vakantie
quote:voor de rest wel goedOp zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja wow![]()
Lekker
Balen van je hernia!Hoe is het met de rest van je lijf dan?
[..]
HelleuGa je nog wat leuks doen?
quote:niet dat ik weet, gewoon met vrienden een beetje tijd doorbrengen, misschien nog wat leren voor een aantal toetsen van vorige week, maar daar heb ik niet zo'n zin in...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja wow![]()
Lekker
Balen van je hernia!Hoe is het met de rest van je lijf dan?
[..]
HelleuGa je nog wat leuks doen?
quote:FijnOp zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de rest wel goed
Maar wow, had je niks te doen ofzo?
quote:ahh, balen, mijn vader licht nu al 2 maanden in de huiskamer op een bed van de kruiszorg, ook een hernia, had iehj vorige jaren ook al last van, maar nu is het extreem...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
wtf wow?
Niks bijzonders ook, lekkere koffie drinken straks goed wijntje open trekken.
Wellicht komt er bezoek maar ik ga de deur niet uit vandaag extra last van mijn hernia :s
quote:ja dat moet ook wel leuk zijn anders waren er niet zoveel gebruikersOp zaterdag 23 oktober 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Ik vind wow stiekem wel leuk![]()
quote:wow ;')Op zaterdag 23 oktober 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Ik vind wow stiekem wel leuk![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat moet ook wel leuk zijn anders waren er niet zoveel gebruikers
quote:Tsja, ieder z'n ding toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wow ;')
nerdjes uit m'n klas praten altijd over WoW, of over Runescape, serieus, ga iets nuttigs met je leven doen ofzow, ga Fok!-en http://i.fokzine.net/s/emo.gif
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wow ;')
nerdjes uit m'n klas praten altijd over WoW, of over Runescape, serieus, ga iets nuttigs met je leven doen ofzow, ga Fok!-en http://i.fokzine.net/s/emo.gif
quote:jup! IEDEREEN MOET VANAF VANDAAG VAN NINJA TURTLES HOUDEN EN MINSTENS 5X IN DE WEEK GAAN LARPEN!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo he
Het is vooral leuk omdat we ook een soort van lan-en
Ik speel samen met een vriendin
[..]
Tsja, ieder z'n ding toch?Of moet iedereen altijd leuk vinden wat jij leuk vindt?
quote:welke?
quote:larpenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup! IEDEREEN MOET VANAF VANDAAG VAN NINJA TURTLES HOUDEN EN MINSTENS 5X IN DE WEEK GAAN LARPEN!
nee, klopt, sorry, ik was een beetje aan het overdrijven
quote:tsja, ieder z'n ding, moet iedereen alles leuk vinden wat jij leuk vindt?
quote:ja iedereen moet tamme spijkers houden en op mijn cursus "damwand vlechten" gaan dan word de wereld een paradijsOp zaterdag 23 oktober 2010 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tsja, ieder z'n ding, moet iedereen alles leuk vinden wat jij leuk vind?
quote:darmwand? HAHAHAHAHGRAMMARNAZI owneehj het was geen grammarOp zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja iedereen moet tamme spijkers houden en op mijn cursus "damwand vlechten" gaan dan word de wereld een paradijs
quote:Ninja TurtlesOp zaterdag 23 oktober 2010 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup! IEDEREEN MOET VANAF VANDAAG VAN NINJA TURTLES HOUDEN EN MINSTENS 5X IN DE WEEK GAAN LARPEN!
nee, klopt, sorry, ik was een beetje aan het overdrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |