abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2002 @ 21:29:00 #1
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351745
Ok ik heb een vraagje voor alle lezers! Is het normaal dat er altijd van die mensen zijn die andere moeten afzeiken zodra er een leeftijds verschil is van 3/4 jaar?? Ik heb hier onder een paar dingen geqoute, sorry hoor maar vind het belachelijk dat mensen zo reageren! Iemand vraagt een serieus reactie/advies en dan heb je van die mensen die zo'n dingen gaan lopen roepen!

Ik vind het echt gewoon zielig van die personen. Doet het er nou echt wat toe of het illegaal is of niet? Als ze van elkaar houden en er geen moeite is dan moet het toch gvd gewoon kunnen??

Enige nadeel wat ik erin zie, is dat als het uit is en het meisje heeft kwade bedoeling ze hem misschien aanklacht, maar verder zie ik niks verkeerds en verwacht ook niet dat veel meisjes dit zouden doen.

Ik wil eigenlijk graag jullie mening hier over! Of jullie het ook normaal vinden dat dit soort mensen die dingen roepen of dat jullie ook zoiets hebben van moet dat nou weer???

quote:
Op zondag 26 mei 2002 23:10 schreef Kreator het volgende:
Het is godverdomme illegaal! Doe es normaal jongen!
quote:
Op zondag 26 mei 2002 23:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een apathie tegen dat soort....

Kan die dan echt nix krijgen in z'n eigen leeftijdscategory? waarscchijnlijk niet, want die denken allemaal dat ie niet goed is...

quote:
Op zondag 26 mei 2002 23:21 schreef Kreator het volgende:
Vrijwillig of niet: HET IS VERDOMDE ILLEGAAL!
edit: Sorry Kreator, zie nu pas dat ze allemaal van jou zijn, er zijn er meer, maar deze plukte ik toevallig uit allemaal 1 topic!

[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 27-05-2002 21:35]

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4351807
Dit is een openbaar forum waarop elke droplul kan reageren. Gelukkig wordt niemand verplicht 'normaal' te reageren en zolang het binnen de policy valt is er weinig aan te doen.
  maandag 27 mei 2002 @ 21:33:13 #3
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351818
Ja ok dat snap ik ook wel! Maar daar gaat het me ook eigenlijk niet om, ik ben meer benieuwd naar hoe de andere fokkers hier over denken en wat ze ervan vinden dat er zo gereageerd word op zoiets!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  maandag 27 mei 2002 @ 21:33:57 #4
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4351834
Ik kan me voorstellen dat mensen het niet normaal vinden dat een 19 jarige een "relatie"aangaat met en 14 jarige. Maar ja.. jouw keuze.. jouw leven. zelf zou ik wat normaler reageren, maar niet iedereen is als ik
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_4351839
Ik zie het altijd zo, jonger dan 16 verschil in leeftijd 2 jaar, boven de zestien 3 jaar en boven de 20 zo veel als je maar wilt. Dat vind ik omdat er best veel verschil anders tussen zit qua leeftijd en opvattingen. Maar voor de rest ze doen maar wat ze niet laten kunnen .
pi_4351855
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:33 schreef PizzaGuy het volgende:
Ja ok dat snap ik ook wel! Maar daar gaat het me ook eigenlijk niet om, ik ben meer benieuwd naar hoe de andere fokkers hier over denken en wat ze ervan vinden dat er zo gereageerd word op zoiets!
Ik weet niet waar die persoon op reageerde dus daar kan ik niet veel over zeggen. Komt iig niet netjes over.

Als het je stoort moet je die persoon in de toekomst negeren enige wat je kunt doen. Als je je druk blijft maken om dergelijke reacties blijf je bezig.

maandag 27 mei 2002 @ 21:36:37 #7
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351890
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik weet niet waar die persoon op reageerde dus daar kan ik niet veel over zeggen. Komt iig niet netjes over.

Als het je stoort moet je die persoon in de toekomst negeren enige wat je kunt doen. Als je je druk blijft maken om dergelijke reacties blijf je bezig.

Nou het ging me er gewoon om, dat mensen reageren op zo'n topics, als men zoiets open van ik heb een vriendin van 14 ben zelf 19, dat er altijd geroepen wordt van het is Illegaal, dat is waar het me om gaat, wat vinden andere ervan
pi_4351894
Zij is 13 hij is 20... las ik vandaag...
7 jaar leeftijds verschil, niet zo veel... op latere leeftijd...
Kortom, soms kan het soms niet...
pi_4351898
Overigens, de user die je quote heeft vanavond ook dit topic gemaakt Hoe krijg ik in zo weinig mogelijk tijd...

Misschien dat dat het e.e.a. verklaard

pi_4351908
Het verschilt van geval tot geval. Iemand van 15 kan best al volwassener zijn dan iemand van 18, geestelijk dan. Lichamelijk is dat wat moeilijker, maargoed, er is wel een soort van voorzichtigheid waarmee je moet omgaan.

Geef je niet zomaar aan de eerste de beste, en als 't al zo ver moet komen, dan wel overwogen. Denk na of je je in de toekomst nog steeds happy gaat voelen met de keuze die je nu (als in, op jonge leeftijd) maakt.

pi_4351918
Zij 14 en jij 19? dat vind ik iets te veel van het goede, ik geef toe er lopen leuke meiden rond van 14 maar om daar nou een relatie mee aan te, nee.

[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 27-05-2002 21:39]

maandag 27 mei 2002 @ 21:38:53 #12
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351924
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:37 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, de user die je quote heeft vanavond ook dit topic gemaakt Hoe krijg ik in zo weinig mogelijk tijd...

Misschien dat dat het e.e.a. verklaard

Doet het zeker, maar toevallig waren ze alleen van hem, ik heb ook andere fokkers gezien die zoiets posten vandaar!
pi_4351943
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:36 schreef PizzaGuy het volgende:

Nou het ging me er gewoon om, dat mensen reageren op zo'n topics, als men zoiets open van ik heb een vriendin van 14 ben zelf 19, dat er altijd geroepen wordt van het is Illegaal, dat is waar het me om gaat, wat vinden andere ervan

Ik zou niet weten wat ik hier nog voor een ander antwoord op kan geven dan ik al gedaan heb
pi_4351958
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:36 schreef Aneurism het volgende:
Je ziet sommige mensen een relatie hebben met een leeftijdverschil van meer dan 15 jaar bijvoorbeeld. Als je 23 en 38 bent is dan best. Maar bij 4 en 19 lijkt het me een beetje bizar
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 27 mei 2002 @ 21:40:57 #15
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351959
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat ik hier nog voor een ander antwoord op kan geven dan ik al gedaan heb

I Know! Heb jou antwoord al, nou de rest nog! Misschien dat ze een keer de policy aan kunnen passen als blijkt dat er meer mensen zich aan storen ofzo
  maandag 27 mei 2002 @ 21:41:43 #16
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4351968
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:40 schreef keeper het volgende:

[..]

Je ziet sommige mensen een relatie hebben met een leeftijdverschil van meer dan 15 jaar bijvoorbeeld. Als je 23 en 38 bent is dan best. Maar bij 4 en 19 lijkt het me een beetje bizar

Zo extreem bedoelde ik het niet maar ik snap je punt!!
pi_4351971
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:36 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Dat is geen 3 jaar, dat is 5!! jaar...
Als enigsinds volwassen vent moet je goed kunnen begrijpen dat het meisje wat je nu leuk vind nog vollop bezig is in de pubertijd en nog niet toe KAN zijn en wettelijk gezien ook niet toe is aan een sexuele relatie. Door deze relatie met jou neem je een jeugd weg als het ware, ook al doet ze het zelf, want wat is nou mooier dan al je vriendinnetjes met hun pony;s de ogen uitsteken met een 20 jarige vriend.
Je bent 19, volgens mij moet je genoeg verstand in je hoofd hebben dat een meisje van 14 NIET volwassen is en wat je volgens mij ook kan begrijpen is dat je nogal ziek in mijn gedachten bezig bent.
Komop hoe snugger ben je nou dat je een jong tienermeisje nodig hebt om een relatie te hebben, mag hard klinken maar of je bent heel lelijk en kan je niemand van eigen leeftijd krijgen of je hebt een perverse fantasie om meisjes op jonge leeftijd te nemen... Beide zeer zieke gedachtes in mijn mening...
Mijn vriendin is 23 ik 20 3 jaar verschil, maar op die leeftijd nauwelijks te merken meer...

Denk er maar eens over na, is het gezond wat je nu doet.
en dan hoef ik geen andere culturen als argument te horen

pi_4351990
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:40 schreef keeper het volgende:

[..]

Erhmmmm nou, op die leeftijd vind ik het ook best ziek...
  maandag 27 mei 2002 @ 21:46:35 #19
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4352052
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dat is geen 3 jaar, dat is 5!! jaar...
Als enigsinds volwassen vent moet je goed kunnen begrijpen dat het meisje wat je nu leuk vind nog vollop bezig is in de pubertijd en nog niet toe KAN zijn en wettelijk gezien ook niet toe is aan een sexuele relatie. Door deze relatie met jou neem je een jeugd weg als het ware, ook al doet ze het zelf, want wat is nou mooier dan al je vriendinnetjes met hun pony;s de ogen uitsteken met een 20 jarige vriend.
Je bent 19, volgens mij moet je genoeg verstand in je hoofd hebben dat een meisje van 14 NIET volwassen is en wat je volgens mij ook kan begrijpen is dat je nogal ziek in mijn gedachten bezig bent.
Komop hoe snugger ben je nou dat je een jong tienermeisje nodig hebt om een relatie te hebben, mag hard klinken maar of je bent heel lelijk en kan je niemand van eigen leeftijd krijgen of je hebt een perverse fantasie om meisjes op jonge leeftijd te nemen... Beide zeer zieke gedachtes in mijn mening...
Mijn vriendin is 23 ik 20 3 jaar verschil, maar op die leeftijd nauwelijks te merken meer...

Denk er maar eens over na, is het gezond wat je nu doet.
en dan hoef ik geen andere culturen als argument te horen

Zeg nooit nooit! Een vriendin van me ging al vanaf der 13 ofzo met een jonge van 17 en die hebben het wel mooi zowat 3 jaar uitgehouden! Zo gaat er nu ook iemand van 19 met iemand van 15 en als ik ze zie gaat dat perfect samen!
Maar ok iedereen draait wat meer om de vraag heen! Het gaat me om juist dat soort reactie's, iemand vraagt advies ofzo en dan krijg je alleen maar zoiest van het is Illegaal en je bent een pedo ofzo!
pi_4352152
Wettelijk ben je voor 16 jaar een pedo als je met iemand naar bed gaat.
Zodra jij de leeftijd van 18 jaar haalt kunnen de ouders je aangeven.
In amerika (slecht voorbeeld)
Was een jong stel
Zij : 15
Hij : 16
Toen hij 18 werd werd hij opgepakt doordat de ouders hem aan konden geven..
zoiets hoorde ik...
Voornamelijk in jou geval, Je bent strafbaar als je vrijwillig of niet sex met haar hebt voordat ze 16 is...
Geen gemaar, je bent aan te geven...
En moreel gezien: Ja ik vind je een pedo, omdat een gozer van 19 het meer op zijn niveau moet zoeken, volwassen niveau dus.
En ja dit soort reacties mogen op fok, het is niet voor niets illegaal.
pi_4352358
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:41 schreef PizzaGuy het volgende:
Zo extreem bedoelde ik het niet maar ik snap je punt!!
Ik overdreef natuurlijk een beetje voor het effect
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:51 schreef Aneurism het volgende:
In amerika (slecht voorbeeld)
Was een jong stel
Zij : 15
Hij : 16
Toen hij 18 werd werd hij opgepakt doordat de ouders hem aan konden geven..
Dat slaat dan ook nergens op. Als ik 16 ben en een vriendinnetje heb van 15 en die wil graag met mij naar bed en ik met haar, wie houdt me tegen? En als ik 18 ben, is zij 17, dus dat lijkt me dan ook geen probleem.
Dit is echt weer zo'n US-only verhaal (je zegt het zelf al, slecht voorbeeld )
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4352442
Tussen mij en m'n ex zit 5 jaar verschil. Of dit goed gaat en of dit kan ligt natuurlijk ook een beetje aan je gedrag. Als de 1 nog met poppen speelt en de ander hangt dag en nacht in de kroeg is het natuurlijk niet ok. Ging tussen ons perfect 6,5 jaar lang.
  maandag 27 mei 2002 @ 22:11:56 #23
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4352537
1 klein dingetje! Ik krijg het gevoel dat sommige doordat ze steeds 'je' gebruiken het over mij hebben! Ik ben niet der persoon in kwestie ofzo, het gaat mij om het algemeen gezien! Soms krijg ik het idee dat sommige het tegen mij hebben en mij gaan beschuldigen! Vink ni zo cool!
pi_4354073
quote:
Op maandag 27 mei 2002 21:36 schreef Aneurism het volgende:
ik ken ook een ander verhaal...
zij=18 en hij=32 en niemand zegt er wat van,,,dus het kan wel..
Resistance is futile, you shall be assimilated
  maandag 27 mei 2002 @ 23:37:32 #25
28825 Lucky80
alles komt (bijna) goed
pi_4354258
Hier wil ik wel even een reaktie op geven. Ik woon zelf al ruim 4 jaar samen met een man die 15 jaar ouder is dan ik. Ikzelf ben 22 en hij is 37. Ongeacht mijn eigen situatie, vindt ik dat leeftijd totaal geen rol speelt. Het gaat om het gevoel dat erachter zit en ik geloof dat je op jonge leeftijd al een duidelijk gevoel kunt creëren van wat je wel en niet wilt. Ikzelf was 16 jaar toen ik mijn vriend leerde kennen en het was liefde op het eerste gezicht. Ik heb eerlijk gezegd niet eens naar zijn leeftijd gevraagd in eerste instantie.

Maar goed...even terugkomend op het topic.
Ik vind het ronduit belachelijk dat mensen zo associaal reageren. Waar halen zij het recht vandaan om mensen zo te bejegenen ???? Zodra die mensen zelf in zo'n situatie verkeren........dan wil ik ze nog wel eens spreken. Dus jongens/meiden, denk eerst goed na voordat je ergens op reageert. Het slaat nergens op, om mensen zo te benaderen.

Life's a bitch, then you become one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')