quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef FruitenCo het volgende:
Paarden kunnen helemaal niet over daken lopen
quote:Een pony misschien jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan een paard anders makkelijk lopen hoor.
quote:Dit dus. Naïviteit ten top.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:04 schreef 92Merel het volgende:
Mij was verteld dat sinterklaas een sleutel had die op alle deuren paste en daardoor naar binnen kon.
quote:En hoe moet dat arme beest er op komen dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kan een paard anders makkelijk lopen hoor.
quote:Dat bedoel ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef Tinos85 het volgende:
En dat terwijl we gewoon centrale verwarming hadden!
quote:Da's makkelijker dan eraf.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
En hoe moet dat arme beest er op komen dan?
quote:Met zn propellorstaart waarmee hij kan vliegenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:08 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
En hoe moet dat arme beest er op komen dan?
quote:Wat denk je met de stoomboot op TV in Enkhuizen aankomen en live een uur later in Maastricht ?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Dat niet, maar wel hoe hij het voor elkaar kreeg om in één avond alle kinderen kado's te brengen, dat vond ik toen al een logistiek hoogstandje.
quote:Hij kwam bij ons altijd door de voordeur binnen, zette daar de zak met cadeau's neer en gooide dan via de woonkamerdeur een hand pepernoten naar binnen
quote:M'n moeder zei dat toen Sinterklaas een keer bij ons op school kwam er gelijktijdig een boot met een Sinterklaas de andere kant op voerOp vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je met de stoomboot op TV in Enkhuizen aankomen en live een uur later in Maastricht ?
quote:In één of andere hoek.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij kwam bij ons altijd door de voordeur binnen, zette daar de zak met cadeau's neer en gooide dan via de woonkamerdeur een hand pepernoten naar binnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |