abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87847936
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat is niet interessant.
ha vind ik wel : als hitler gerookt had dan was ie wat ontspannerer geweest ( mischien )
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:38:30 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87847957
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:38 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha vind ik wel : als hitler gerookt had dan was ie wat ontspannerer geweest ( mischien )
Of gestorven op vroege leeftijd *O*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_87848044
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Of gestorven op vroege leeftijd *O*
Is hij nu ook, hij was 51, is nog redelijk vroeg.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87848047
Ik ben donor jij ook?
Die met die rooie broek
pi_87848203
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef 2dope het volgende:
Nou is het wel zo dat (HELAAS) het bevredigen van een verslaving één van de fijnste gevoelens ter wereld is.
Maar er zijn zoveel andere drugs die VEEL goedkoper zijn, een VEEL plezieriger effect hebben en VEEL minder schadelijk zijn. Alleen dat beeld in m'n hoofd van rook in m'n longen is voor mij al genoeg om niet te gaan roken. Kreeg er meteen spijt van die enkele keren dat ik gerookt heb... maarja niet ieder mens is hetzelfde blijkbaar.
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:44:10 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87848289
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:39 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Is hij nu ook, hij was 51 56, is nog redelijk vroeg.
Klopt, ofschoon het duidelijk moge zijn dat ik "vroegere leeftijd" bedoelde :@
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:45:07 #57
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87848347
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Maar er zijn zoveel andere drugs die VEEL goedkoper zijn, een VEEL plezieriger effect hebben en VEEL minder schadelijk zijn. Alleen dat beeld in m'n hoofd van rook in m'n longen is voor mij al genoeg om niet te gaan roken. Kreeg er meteen spijt van die enkele keren dat ik gerookt heb...
Natuurlijk. Je kan ook gewoon geen drugs gebruiken natuurlijk. Nog beter.
pi_87848353
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Klopt, ofschoon het duidelijk moge zijn dat ik "vroegere leeftijd" bedoelde :@
Ohja, kan niet tellen :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87848480
mensen : beetje vriendelijker tegen de rokers anders veeg ik het topic schoon...
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:49:30 #60
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87848600
Er zijn ook mensen die drugs(Of dat nu nicotine, amfetamine, alcohol, wiet of wat dan ook is)gebruiken en bewust kiezen voor zo'n leven. Wat is 10 jaar op een heel leven waar je lekker uit je plaat gaat en je niet inhoud om te doen wat je leuk/lekker vind? Ik zou een leven zonder blowen en andere drugs gewoon minder interessant vinden. Niet dat ik me nuchter niet vemaak, maar genotsmiddelen zijn voor mij een aanvulling op mijn leven en het laat me, ook nuchter, lekker in m'n vel zitten. Roken, snuiven, slikken, drinken, allemaal een ontlading van stress en een manier om goed te ontspannen en het naar je zin te hebben.

Kwaliteit boven kwantiteit!
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:50:34 #61
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_87848654
quote:
3.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:45 schreef 2dope het volgende:

[..]

Natuurlijk. Je kan ook gewoon geen drugs gebruiken natuurlijk. Nog beter.
Beter? Das heel erg objectief :D!
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:53:49 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87848820
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Beter? Das heel erg objectief :D!
Ok ok, had 't wellicht iets moeten nuanceren :) .
pi_87848822
quote:
12.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef badtripbob het volgende:
Er zijn ook mensen die drugs(Of dat nu nicotine, amfetamine, alcohol, wiet of wat dan ook is)gebruiken en bewust kiezen voor zo'n leven. Wat is 10 jaar op een heel leven waar je lekker uit je plaat gaat en je niet inhoud om te doen wat je leuk/lekker vind? Ik zou een leven zonder blowen en andere drugs gewoon minder interessant vinden. Niet dat ik me nuchter niet vemaak, maar genotsmiddelen zijn voor mij een aanvulling op mijn leven en het laat me, ook nuchter, lekker in m'n vel zitten. Roken, snuiven, slikken, drinken, allemaal een ontlading van stress en een manier om goed te ontspannen en het naar je zin te hebben.

Kwaliteit boven kwantiteit!
Aldus 'badtripbob'.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:54:02 #64
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_87848836
Volgens mij zagen mijn longen er twee jaar geleden ook zo uit. :')
Ik rookte er 40 per dag maar ben nu bijna 2 jaar gestopt. Ik hoop dat ze inmiddels wat opgeknapt zijn. ;(
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  Eindredactie Games vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:54:45 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_87848870
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef cheqy het volgende:
Ik rookte er 40 per dag maar ben nu bijna 2 jaar gestopt. Ik hoop dat ze inmiddels wat opgeknapt zijn. ;(
Ligt helemaal aan je leeftijd.
pi_87848989
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef cheqy het volgende:
Petje af! Maar ik ben bang dat het niet weggaat. Ik ben geen expert maar volgens mij blijft het gewoon zitten en gaat het niet weg denk ik. Het wordt niet afgebroken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87849033
Al zul je even moeten googelen of het überhaupt wel hersteld of wordt afgebroken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87849202
TS flikker op, je weet niet eens waar je het over hebt man.
Heb je er wel eens over nagedacht dat het voor sommige mensen als medicijn kan werken?
Ik neem mezelf even als voorbeeld.
Ik heb ADHD, behoorlijk erg ook. Heb pas sinds een jaar medicijnen, en ben er toen ik medicijnen kreeg achter gekomen dat roken altijd mijn medicijn tegen de ADHD is geweest.
Ik kan jou garanderen, dat als je mij zou kennen, dat jij blij bent dat ik rook, want voor mij en de mensen om mij heen ben ik een hels persoon als ik zou stoppen.
Heb je daar wel eens over nagedacht TS? Dacht het niet he, zielig man :N Tevens heb je geen recht van spreken aangezien je aangeeft nog nooit gerookt te hebben. Mag jij mij uitleggen hoe the fuck jij denkt hier een mening over te kunnen vormen?
Opsouten met deze bullshit, mense vergeten dat ik fucking veel accijns betaal, waar jullie ook profijt van hebben.
Trieste bedoeling hier, donder op als je geen verstand van zaken hebt voordat je je blaffer opentrekt.
pi_87849409
Ik ga niet op je troll reactie in, al is het echt dan moet je maar een fatoenlijkere meer inhoudelijke reactie gaan schrijven.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87849865
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Michhas het volgende:
Heb je er wel eens over nagedacht dat het voor sommige mensen als medicijn kan werken?
Ik heb ADHD, behoorlijk erg ook. Heb pas sinds een jaar medicijnen, en ben er toen ik medicijnen kreeg achter gekomen dat roken altijd mijn medicijn tegen de ADHD is geweest.
Ik kan jou garanderen, dat als je mij zou kennen, dat jij blij bent dat ik rook, want voor mij en de mensen om mij heen ben ik een hels persoon als ik zou stoppen.
Heb je daar wel eens over nagedacht TS? Dacht het niet he, zielig man :N Tevens heb je geen recht van spreken aangezien je aangeeft nog nooit gerookt te hebben. Mag jij mij uitleggen hoe the fuck jij denkt hier een mening over te kunnen vormen?
Opsouten met deze bullshit, mense vergeten dat ik fucking veel accijns betaal, waar jullie ook profijt van hebben.
Trieste bedoeling hier, donder op als je geen verstand van zaken hebt voordat je je blaffer opentrekt.
Natuurlijk heeft TS daarover nagedacht. Hij heeft in een uitbundig verslag alle mogelijke rokers die er kunnen zijn beschreven en waarom deze persoon er voor kiest om te roken. Daarna heeft hij pas besloten hier een topic over te openen.
pi_87849922
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga niet op je troll reactie in, al is het echt dan moet je maar een fatoenlijkere meer inhoudelijke reactie gaan schrijven.
Troll reactie? Dude :{
Ik kan hier nog lang over doorgaan hoor, blijkbaar vind jij het niet nodig om de andere kant van het roken te bekijken en zie jij alleen de slechte dingen.
Vind ik erg jammer.
Ik moet daarbij zeggen dat ik niks tegen jou heb hoor, of tegen mensen die anti-roken zijn, dat meen ik.
Ik vind het alleen jammer dat de mensen die altijd het hardste schreeuwen dat roken slecht is voor een mens altijd de mensen zijn zonder inlevingsvermogen, dat zijn mensen die een goede discussie uit de weg gaan.
Zonde, dit had een goed topic kunnen worden, ONZ of niet.
pi_87850043
Ik ga geen discussies uit de weg. Ik sta er open voor. Ik ga onfatsoenlijke, schreeuwerige en beledigende mensen uit de weg.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87850072
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft TS daarover nagedacht. Hij heeft in een uitbundig verslag alle mogelijke rokers die er kunnen zijn beschreven en waarom deze persoon er voor kiest om te roken. Daarna heeft hij pas besloten hier een topic over te openen.
Nee dat snap ik ook wel, maar er kan toch ook wel een keer verder gekeken dan de verslaving zelf? Anti-rokers moeten eens een keer stoppen met alle rokers over 1 kam scheren, want dat is wat hier aan de hand is.
En aan de bovenstaande posts is duidelijk te zien dat als een roker zijn eigen verhaal verteld, het ineens een stuk minder erg is of de discussie uit de weg wordt gegaan. Dat is gewoonweg niet de manier om dit 'probleem' aan te stippen.
pi_87850112
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga geen discussies uit de weg. Ik sta er open voor. Ik ga onfatsoenlijke, schreeuwerige en beledigende mensen uit de weg.
Ja? En heb jij er wel eens over nagedacht dat het topic dat JIJ opent, de reacties die JIJ geeft, beledigend kunnen zijn?
Je noemt mij onbeschoft omdat ik rook, waarom? Laten we het dan eens daar over hebben?
pi_87850119
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Michhas het volgende:
Allemaal heel vervelend allemaal. Maar het merendeel van de rokers heeft geen goed excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')