En dat is best grappig aangezien zijn bijdrage aan de productie ervan steeds verantwoordelijker is gewordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het geen al te beste aflevering (al vind ik seizoen 7 in de breedte zeker terug een stap vooruit na het matige seizoen 6). Ryan is gewoon geen interessant personage en de afleveringen waarin zijn rol wat groter is, trek ik wel vaker niet. BJ Novak lijkt trouwens ook al 5 seizoenen tegen zijn zin mee te doen. Wel benieuwd of die Heroes-gast nog terugkeert.
Ik vind dat ze de nieuwe figuren (of semi-opgewaardeerde zoals Darryl) wat meer mogen gebruiken. Bij een hoop oudgedienden is de inspiratie voor het personage er toch ook wat uit. Jim/Pam zijn natuurlijk het gemakkelijkste voorbeeld, maar ook zo'n Kevin lijken ze alleen maar dommer en dommer te willen maken.
100% mee eens. Al is afgelopen aflevering er wel één waar Jim eindelijk weer eens een goede grap had. Voor het eerst in 2 seizoenen. Ik denk dat het tijd wordt om te stoppen, of nieuwe karakters naar voren te schuiven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het geen al te beste aflevering (al vind ik seizoen 7 in de breedte zeker terug een stap vooruit na het matige seizoen 6). Ryan is gewoon geen interessant personage en de afleveringen waarin zijn rol wat groter is, trek ik wel vaker niet. BJ Novak lijkt trouwens ook al 5 seizoenen tegen zijn zin mee te doen. Wel benieuwd of die Heroes-gast nog terugkeert.
Ik vind dat ze de nieuwe figuren (of semi-opgewaardeerde zoals Darryl) wat meer mogen gebruiken. Bij een hoop oudgedienden is de inspiratie voor het personage er toch ook wat uit. Jim/Pam zijn natuurlijk het gemakkelijkste voorbeeld, maar ook zo'n Kevin lijken ze alleen maar dommer en dommer te willen maken.
ja ik miste het ook. nog een weekje wachten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 02:03 schreef BasvB het volgende:
Jammer genoeg morgen geen Teh Office, kut Thanksgiving:'(
ja ik ook !!!!; kan me nog helemaal niet bdenken hoe dat zal gebeuren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef DUK het volgende:
Benieuwd op welke manier 'afscheid' genomen gaat worden van Michael.
heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |