quote:Michael was MacGruber (die zelf een MacGyver-parodie isOp vrijdag 29 oktober 2010 15:51 schreef Terreros85 het volgende:
Deze aflevering was echt episch. De intro was geweldig. De pakken waren geweldig. Michael als McGyver en Gabe als Lady GaGa. En het verhaallijntje was ook nog leuk
quote:Jaaaaa!! Dat vond ik ook het leukste! En Gabe zag er verbazingwekkend goed uit als vrouw.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:20 schreef IJST het volgende:
Dat intro!Dwight die daar zo heel droog staat met een pony, geweldig!
![]()
quote:De beste intro is het blokje van de dvd-screensaver. Andy was volgens mij verkleed als die gast van True Blood. Wie Ryan en Kelly voor moesten stellen was mij wel een raadsel. Kelly in eerste instantie dan he.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:32 schreef Marie30 het volgende:
De beste intro blijft ik toch wel de brandoefening van Dwight vinden, maar deze was ook echt super lachen.
Wie was Andy eigenlijk? Dat twilight personage? (ik heb het nooit gezien...)
Kevin als Michael Moore was geweldig.
quote:Ik had het idee dat Ryan een soort Justin Bieber voor moest stellenOp zaterdag 30 oktober 2010 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De beste intro is het blokje van de dvd-screensaver. Andy was volgens mij verkleed als die gast van True Blood. Wie Ryan en Kelly voor moesten stellen was mij wel een raadsel. Kelly in eerste instantie dan he.
Ene Snooki, uit die Amerikaanse serie, Jersey Shore. Om die te snappen moet je die serie volgen denk ik dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De beste intro is het blokje van de dvd-screensaver. Andy was volgens mij verkleed als die gast van True Blood. Wie Ryan en Kelly voor moesten stellen was mij wel een raadsel. Kelly in eerste instantie dan he.
Oh het blokjes intro, wat was dat geweldig zeg!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:20 schreef Asgard het volgende:
Ik vond die parcours intro eigenlijk wel beter dan het blokje. Heb die echt meerdere keren achter elkaar bekeken en hardop moeten lachen. Als Andy in die lege doos springt![]()
![]()
Seizoen 6, aflevering 1 - Gossip.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook alweer?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Smash-it het volgende:
Deze aflevering vond ik dan weer niet zo spetterend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |