quote:Waarschijnlijk niet nee maar dat heb je wel vaker met spelers.Op zondag 24 oktober 2010 16:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verstandig
je krijgt het geld dat je er nu in moet steken er ook nooit meer uit volgens mij..
quote:ach ja vertel mij wat.. hoeveel geld ik al niet verspild heb daarmee..Op zondag 24 oktober 2010 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee maar dat heb je wel vaker met spelers.
quote:Ik weet t. Hier nog zo 1 en dat is nou juist waarom ik dan geneigd ben om m wel te gaan kopen. Ook al weet ik beter.Op zondag 24 oktober 2010 17:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja vertel mij wat.. hoeveel geld ik al niet verspild heb daarmee..
quote:Ja.Op zondag 24 oktober 2010 16:35 schreef Outpost76 het volgende:
Kan ik mn goed verdediger eindelijk promoveren is ie geblesseerd geraakt afgelopen wedstrijd......![]()
![]()
[..]
Iemand advies hier over? Herstelt ie bv sneller als ik m nog even in de jeugd hou?
quote:Dat komt zo nu en dan eens voor jaOp zondag 24 oktober 2010 18:15 schreef DutchieBre het volgende:
Van mijn 3 scouts had er eentje "niemand gevonden" .. WTF ?
quote:Komt al eens voor. Dan is de zogenaamde pool leeg, dus niets om je zorgen over te maken. Alleen proberen niet meer rond die tijd de scouts te bellen.Op zondag 24 oktober 2010 18:15 schreef DutchieBre het volgende:
Van mijn 3 scouts had er eentje "niemand gevonden" .. WTF ?
quote:Er is geen "goed" tijdstip, alles heeft te maken met geluk. Of pechOp zondag 24 oktober 2010 18:19 schreef DutchieBre het volgende:
Wat is meestal een goede periode om te bellen dan ? Het viel me al op dat ik zo weinig interessants aangeboden krijg de laatste tijd.
quote:Er loopt bij HAG wel een onderzoek naar wanneer de pools worden gevuld, maar over een gunstig tijdstip is niets te zeggen.Op zondag 24 oktober 2010 18:19 schreef DutchieBre het volgende:
Wat is meestal een goede periode om te bellen dan ? Het viel me al op dat ik zo weinig interessants aangeboden krijg de laatste tijd.
quote:voornamelijk pech dus...Op zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is geen "goed" tijdstip, alles heeft te maken met geluk. Of pech
quote:moet je ook even naar de leeftijden kijkenOp zondag 24 oktober 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoeveelste werd jij nou in de vorige jeugdcomp?
quote:Slecht aannamebeleidOp zondag 24 oktober 2010 18:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je ook even naar de leeftijden kijken
bijna allemaal 17+ .. daarvan zijn een aantal nog niet zo heel lang pullbaar..
quote:Heb nu wat 15-jarigen aangenomen die in een in het scoutrapport niet-genoemde stat redelijk of goed kunnen wordenOp zondag 24 oktober 2010 19:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet er alleen wel wat fatsoenlijks aan te nemen zijn
quote:Ok vrij kort af maar goed ik vroeg ook niet om meer.
quote:Ik had toch de illusie dat je vlak na 12u s'nachts meer kans hebt op een topper dan nu. Puur en all1 omdat er heel veel mensen zijn die nu gaan scouten en je dus met teveel mensen in de zelfde vijver zit te vissen.Op zondag 24 oktober 2010 18:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is geen "goed" tijdstip, alles heeft te maken met geluk. Of pech
quote:dat kan best wel hoor..Op zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok vrij kort af maar goed ik vroeg ook niet om meer.
Hoe snel denk je dat hij hersteld is in de jeugd dan?
Baal er trouwens flink van dat ik m nu niet met 17j 0d op de tl kan gooien....![]()
![]()
quote:ja, dat doe ik ook maar tegenwoordig.. alles wat 15 is neem ik aan..Op zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb nu wat 15-jarigen aangenomen die in een in het scoutrapport niet-genoemde stat redelijk of goed kunnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:50 schreef Drassss het volgende:
Matig keeper ... Niks bijzonders dus. Vanavond afgeslacht worden. Een normaal weekend dusik hoop vanavond op een overwinning.. dan ben ik veilig en kan ik verder met de verkoop van spelers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:dat is wat andersOp zondag 24 oktober 2010 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh. Dat snap ik ook maar wie kiest er nou voor om hem geblesseerd op de tl te zetten.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:28 schreef Drassss het volgende:
1-0 achter.. ach ik zal altijd beter ballen dan Feyenoord vandaag
quote:Klopt, ik heb met open mond zitten kijken net om 19.00 hehe.Op zondag 24 oktober 2010 20:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]PSV
heel veel slechter kan ook bijna niet he? Misschien dat Koek weer in de buurt gaat komen
quote:ik heb vooral heel blij zitten kijkenOp zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ik heb met open mond zitten kijken net om 19.00 hehe.
quote:Zo, alles gaat weer volgens planningRust: met een stand van 0-2 gingen de spelers naar de kleedkamer.
De Bulls had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Ik ga toch zeker niet mijn kampioenschap mislopen héOp zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Flappekz het volgende:
Hee wat leuk, ik speel voor het allereerst tegen een ploeg die pressie speelt
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
5-0 achter....
Gelukkig nog wel -3 voor de VJ/GL
quote:16:43
Giuliano Criaco werd er volledig uitgelopen toen Bennie van Groningen plotseling versnelde in de 16e minuut. De speler van Dynamo bracht de stand met deze vlotte actie op 1-0.
quote:Hard op weg om een -3 te scoren hiero.....Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Drassss het volgende:
4-0 achter....
Gelukkig nog wel -3 voor de VJ/GL
quote:Als ik nu nog niet win45:00
Meerzicht had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
45:00
Op Twitter werd een ruststand van 1-1 gemeld.
40:05
Spelbederf leverde Tadeusz Koneczna van Winners zijn tweede gele kaart op. Hij werd eraf gestuurd, omdat hij de bal wegtrapte nadat er al gefloten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |