quote:Die is snel, is zag hem vanmiddag nog in de rechtzaalOp vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef anufri het volgende:
quote:Alweer?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
WeekendWie gaan er allemaal naar de kerk dit weekend
quote:moet je daar wel dood als je Boeddhist bent?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is bij de Turkse supermarkt wel anders
quote:Ik ben niet zo'n ochtendmensOp vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Is het gratis?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Ja, bij petrusOp vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK ga niet, kom ik nu op een lijstje
quote:Tuurlijk, je moet het alleen gewoon willen zienOp vrijdag 22 oktober 2010 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Andre van Duin is nog steeds grappig
quote:Kerkgang is ook best geil, dit las ik ooit ergens:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Ik vind 'm grappiger dan degenen die uit zijn handen de Televizierring mochten ontvangenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet het alleen gewoon willen zien
quote:* HiDiHo zegt ook ff nietsOp vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
nou achter de rug Carlo en Irene hebben de televisier ring gewonnen met hun tv kantine, wat ik daarvan vind zeg ik maar ff niet![]()
quote:Ach, ze hebben zich wel bloot gegeven en een enorm risico gelopen op tv-gebied. Daarnaast hebben ze enorm veel kritiek gehad (in 't begin). Gun 't ze wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
nou achter de rug Carlo en Irene hebben de televisier ring gewonnen met hun tv kantine, wat ik daarvan vind zeg ik maar ff niet![]()
quote:JOH !!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
echt nietik heb totaal niks tegen moslims of wat dan ook, wil je hoofddoek doe je dat maar, wil je 6 lakens om je heen kan me ook niet schelen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
quote:Kom op! Maak gebruik van je recht op vrije meningsuiting!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
quote:Je moederOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef remlof het volgende:
Ik had bezoek en heb zomaar de hele uitzending van de Televersiering gezien
quote:Prototype domme blonde doos inderdaad.
quote:Ahhh ik vind dat ook zo'n kutwijf. Ik weet niet eens waarom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |