Dat werd eens tijd ook. Wel erg tof!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
The moment all of our Calendar color-coders have been waiting for...color-code your individual events! http://bit.ly/kQB7RN
Net op tijd!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef Dale. het volgende:
http://gmailblog.blogspot(...)calendar-events.html
Dat werd tijd!
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen 18u NLtijd keynote speech I/O live op youtube.
Eindelijkquote:'Google onthult streaming muziekservice dinsdag'
Uitgegeven: 10 mei 2011 10:03
NEW YORK - Het Amerikaanse internetbedrijf Google komt op zeer korte termijn met een nieuwe onlinemuziekdienst, mogelijk dinsdag al. De dienst is vergelijkbaar met een programma dat concurrent Amazon onlangs is begonnen.
Dat meldt The Wall Street Journal.
Ontwikkelaars van Google komen dinsdag bijeen op een conferentie in San Francisco, waar de nieuwe ontwikkelingen volgens de krant waarschijnlijk bekend zullen worden gemaakt. Het gaat in eerste instantie om een testprogramma dat nog niet beschikbaar is voor het grote publiek.
Amazon kwam vorige maand met een 'streamservice' waarmee klanten zo'n duizend muziekbestanden gratis op hun webserver kunnen opslaan, in plaats van op de hard disk van de computer, usb-stick of smartphone.
Het aanbod is alleen vrij karig (als ik naar klasieke muziek kijk). En ik moet nog kijken of het scrobbelt.quote:You're Invited!
Welcome to Music Beta, a new service from Google that lets you store your personal collection online and access it instantly without the hassle of wires or syncing.
Enjoy your music anywhere — listen on any web browser or your smartphone or tablet running Android 2.2 or higher.
Save your favorite albums, artists, and playlists on your device so you can keep listening even when you’re not connected.
Create your own custom playlists or build them automatically from a single song.
quote:Heineken tekent reclamedeal met Google
Bierbrouwer heeft heeft een internationaal reclamecontract afgesloten met Google, de grootste internetzoekmachine van de wereld. Google gaat Heineken helpen de uitbreiding van de reclame-uitingen op Youtube en bij het ontwikkelen van reclame-compagnes voor de mobiele telefoon voor opkomende markten. De samenwerking geldt voorlopig voor zo'n 20 landen, van West-Europa en de Verenigde Staten tot aan Mexico, Zuid-Afrika, Nigeria en India. Financiėle details zijn niet bekend gemaakt.
Heineken heeft een marketingbudget van 2,1 miljard euro. Daarvan wordt 4% op het internet besteed. "Maar dat gaat veel meer worden", zegt de woordvoerder John-Paul Schuirink van Heineken.
Heineken en Google stellen dat de bedrijven van elkaar kunnen leren. Zo heeft Heineken kennis en ervaring als merkenbouwer en weet Google wat een bierbrouwer moet doen om aan te haken bij de snelle digitale wereld. Verder gaat Google voor Heineken het effect meten van een online commercial die op een Google-platform als YouTube wordt gezet.
Ook is het voor Heineken van belang te weten wat de voorkeur van de bierdrinkende doelgroep is, op welke woorden deze groep zoekt en wat ze interessant vinden. Al deze informatie wordt door Google geleverd.
ff aangevuld... het kan natuurlijk niet zo zijn dat Google niet alles van me weet en zich daar niet op kan aanpassenquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:03 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.google.com/ads/preferences/view
Even bezoeken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff aangevuld... het kan natuurlijk niet zo zijn dat Google niet alles van me weet en zich daar niet op kan aanpassen
Het lijstje valt hier best mee... maar 42 regelsquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..].
Bij mij deed de tool het niet. Google kan mij niet tracken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |