quote:Totaal onrealistische vergelijking. Het gaat helemaal niet om één wedstrijd.Op maandag 25 oktober 2010 00:27 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Niks geen geluk, Ajax heeft zich terug gevochten!
Dat Feyenoord zn kop laat hangen na een 2-0 achterstand
quote:Onee?Op maandag 25 oktober 2010 00:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Totaal onrealistische vergelijking. Het gaat helemaal niet om één wedstrijd.
quote:Psv heeft vergeleken met Feyenoord aanzienlijk beter materiaal . Vergelijkbaar met dat van jullie vs Exelsior . Dat je dus slechts 2-2 speelt en niet met 6-0 wint is best triest .
quote:Nee, maar dat snap je zelf ook wel. Fijn feyenoorders trollen in deze situatie. Kinderachtig gedoe.
quote:Ik speel liever een goed terug gevochten 2-2 tegen excelsior dan dat ik met 10-0 fataal onderuit ga tegen PSV?Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar dat snap je zelf ook wel. Fijn feyenoorders trollen in deze situatie. Kinderachtig gedoe.
quote:Dat hoort erbij op Fok.Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar dat snap je zelf ook wel. Fijn feyenoorders trollen in deze situatie. Kinderachtig gedoe.
quote:Liever failliet dan een Ajacied!Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Ik speel liever een goed terug gevochten 2-2 tegen excelsior dan dat ik met 10-0 fataal onderuit ga tegen PSV?
Wees nou es eerlijk.
quote:Liever een Jood dan een poot!
quote:Ik bedoelde 020, ik neem de naam van die club natuurlijk niet in de mond, mag niet vloeken hè.
quote:Het zit diep héOp maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik bedoelde 020, ik neem de naam van die club natuurlijk niet in de mond, mag niet vloeken hè.
quote:Goh, liever gelijk dan verliezen. Nou succes in het verdedigen van die stelling, want daar ga je geen medestanders mee vinden. En daarbij jij als Ajacied is nogal wat anders als een Feyenoorder op de 16e plaats.Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Ik speel liever een goed terug gevochten 2-2 tegen excelsior dan dat ik met 10-0 fataal onderuit ga tegen PSV?
Wees nou es eerlijk.
quote:Succes supporterOp maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goh, liever gelijk dan verliezen. Nou succes in het verdedigen van die stelling, want daar ga je geen medestanders mee vinden. En daarbij jij als Ajacied is nogal wat anders als een Feyenoorder op de 16e plaats.
Ben echt blij dat ik voor PSV ben, ieder jaar kans op Champions League. Stel je voor dat ik voor De Graafschap was, zeg. Zeg nou zelf, wat zijn dan de kansen op Champions League? Lijkt me echt vet klote.
quote:Ik ben geboren en getogen met Ajax. Het is net als het geloof. Sterk afhankelijk van waar je geboren bent.
quote:Ja oke als je het zo bekijkt..Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goh, liever gelijk dan verliezen. Nou succes in het verdedigen van die stelling, want daar ga je geen medestanders mee vinden. En daarbij jij als Ajacied is nogal wat anders als een Feyenoorder op de 16e plaats.
Ben echt blij dat ik voor PSV ben, ieder jaar kans op Champions League. Stel je voor dat ik voor De Graafschap was, zeg. Zeg nou zelf, wat zijn dan de kansen op Champions League? Lijkt me echt vet klote.
quote:Amsterdam = Marokko
quote:Jij moet cabaret doen man!
quote:Gast lees de TTOp maandag 25 oktober 2010 00:27 schreef Haantje_de_voorste het volgende:
[..]
Niks geen geluk, Ajax heeft zich terug gevochten!
Dat Feyenoord zn kop laat hangen na een 2-0 achterstand
quote:Ho ho ho niet vloeken. 020 zeggen we.Op maandag 25 oktober 2010 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast lees de TT
Who gives a fuck about ajax
quote:Hij gaat maar door héOp maandag 25 oktober 2010 00:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho ho niet vloeken. 020 zeggen we.
quote:Er zit nog gif in de beker!
quote:Niet zo gek, want die werd vanmiddag weer tot de nok gevultOp maandag 25 oktober 2010 01:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Er zit nog gif in de beker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |