quote:ja jammer joh, dat krijg je ervan als je niet opletOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
heeee ik stond prei te snijden! niet eerlijk
quote:We gaan iig de 12e naar Delft, waarschijnlijk de 13e 's ochtends terug al.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Dagje voor mezelf
Maar die whopper met Los kan dan wel
Of CF moet zin hebben in een etentje ergens
maar ik vermoed dat ze hier op vriendenbezoek komen en dan al volgestopt worden
![]()
quote:Eigen schuld, oplettenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:'s morgens hoef ik nog geen whopper hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
We gaan iig de 12e naar Delft, waarschijnlijk de 13e 's ochtends terug al.
quote:MietjeOp vrijdag 22 oktober 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
's morgens hoef ik nog geen whopper hoor![]()
quote:Ook al een sushi fan?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja de sushimeet, mmm sushihelaas heb ik al verplichtingen...
quote:Dat is echt cool!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Barcelona![]()
Ik werd 50. Midden op de Ramblas
quote:Is goed, wanneer ben ik welkom?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mietje![]()
Sarabi, kom hier maar eens eten dan.
quote:ja dat heb ik ook gemerktOp vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
Jullie gaan snel. Je let even niet op en jullie zitten al elders.
quote:Komt mij niet bekend voor dus zal vast ook nog vrij zijn hierOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn november-weekends zijn al redelijk volgepland, de 19e kan nog wel denk ik
quote:Je hebt gelijk
quote:BK heeft ook een breakfast whopperOp vrijdag 22 oktober 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijkZeg maar hoe laat
Als ik een engels ontbijt op kan, moet die whopper geen probleem zijn
quote:Met een klein voorbehoud, ik check maandag mijn werkagenda nog even.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt mij niet bekend voor dus zal vast ook nog vrij zijn hier
quote:ALS ik een whopper ga eten, ga ik zeker geen breakfast whopper etenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
BK heeft ook een breakfast whopper
quote:Zit jij me nou te vertellen dat dat bluf is?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, dat meen je nietWe zijn het weekend erna weer in Delft, dan wrs zaterdag en zondag. Is dat niet makkelijker?
quote:Oke ik hoor het nog wel danOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een klein voorbehoud, ik check maandag mijn werkagenda nog even.
Pee, dat meen je nietWe zijn het weekend erna weer in Delft, dan wrs zaterdag en zondag. Is dat niet makkelijker?
quote:Vanavond nog? Das niet fijn broerOp vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:
Weekend/vakantie![]()
Moe![]()
vanavond nog twee keer een uur rijden en vergaderen![]()
quote:Nee, broer heeft er ook alles behalve zin in. Die vergaderingen zijn wel gezellig, maar die twee autoritten staan me nogal tegen
quote:Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotOp vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke ik hoor het nog wel dan
Ga je dan voor me koken?
quote:Kun je er eentje verkleind hier neerzetten of in een pb gooien? ik wil ook wel even kijken of ik er iets van kan maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, die massaspelenfoto's zijn tastig te bewerken! Heb jij nog tips Pee? Bij de daglichtfoto's wordt het meestal wel mooi zat als je het contrast wat hoger zit en een beetje pielt met de levels, maar dat werkt niet subliem hier
quote:Ik zou iig contrast niet te heftig maken. Zet je levels goed, probeer evt. kleurzwemen eruit te halen. Meer doe ik eigenlijk ook nooit. Wat is precies je probleem met de foto? Wat wil je ermee?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, die massaspelenfoto's zijn tastig te bewerken! Heb jij nog tips Pee? Bij de daglichtfoto's wordt het meestal wel mooi zat als je het contrast wat hoger zit en een beetje pielt met de levels, maar dat werkt niet subliem hier
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotWat denk je zelf?
quote:TofOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is de wijk waar ik in woon. Ik kijk tegen deze huizen aan (aan de achterkant, dat wel). Er zit verder nog een park tussen:
[ afbeelding ]
Meer foto's dit weekend.
quote:Dan kom ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotWat denk je zelf?
quote:BelgieOp vrijdag 22 oktober 2010 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kom ik niet![]()
En ik weet nietweet wel dat ik het eng vind
Waar is hier trouwens? Flink eindje rijden toch?
quote:wat is dat? zag t liggen bij de snackbar in Antwerpen
quote:Ik vind ze... ik weet het niet, donker en iets te gelig ofzo. Momentje, ik plaats er een!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou iig contrast niet te heftig maken. Zet je levels goed, probeer evt. kleurzwemen eruit te halen. Meer doe ik eigenlijk ook nooit. Wat is precies je probleem met de foto? Wat wil je ermee?
quote:nou.... door de stad rijden vond ik vreselijk. stoplichten werken niet echt lekker... rechtdoor en linksaf bv vaak tegelijk... en het afslaan zelf.. op de grote weg is heerlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BelgieBelgie is niet eng rijden
Valt heel erg mee
quote:Een mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht. Een bazooka is gelijkaardig aan een mitraillette, maar de snack in het broodje is een mexicano, geen hamburger.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is dat? zag t liggen bij de snackbar in Antwerpen
quote:Dat eng ging meer over CF zelfOp vrijdag 22 oktober 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BelgieBelgie is niet eng rijden
Valt heel erg mee
quote:brood met patatOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
Een mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht. Een bazooka is gelijkaardig aan een mitraillette, maar de snack in het broodje is een mexicano, geen hamburger.
bron: Wikipedia
quote:Hannie van Leeuwen legt CDA-werk neer
Uitgegeven: 22 oktober 2010 17:48
Laatst gewijzigd: 22 oktober 2010 17:56
DEN HAAG - CDA-coryfee en lid van het partijbestuur Hannie van Leeuwen legt haar activiteiten voor de partij neer.
© ANP
Ze is tegen de politieke samenwerking van het CDA met de PVV en is bovendien ontevreden over een aantal afspraken rond zorg en sociale zekerheid in het regeerakkoord.
De 84-jarige Van Leeuwen licht haar standpunt vrijdagavond toe in het tv-programma Uitgesproken Vara, zo heeft ze gemeld.
Van Leeuwen was jarenlang lid van de Tweede en Eerste Kamer. In 2007 nam ze afscheid van de Senaat. Van Leeuwen genoot alom gezag en waardering binnen het CDA.
Gedoogakkoord
Tijdens het recente partijcongres in Arnhem stemde ze tegen het regeer- en gedoogakkoord met VVD en PVV. Ze deed toen een oproep aan voor- en tegenstanders elkaar de ruimte te geven, maar de partij niet de rug toe te keren.
Het partijbestuur zegt vrijdag in een reactie haar besluit te betreuren maar te respecteren. ''Ze was een kritische geest in het partijbestuur'', aldus een woordvoerder.
quote:nooit gezien en heb toch aardig wat campings gehad in Frankrijk. ik zag wel dat ze veel panini's aten met nutella of gesmolten kaasOp vrijdag 22 oktober 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, Frans stokbrood met patat, op de camping in Frankrijk!
quote:Ik had je nog gewaarschuwd!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Heb van de week toevallig voor het eerst sinds een half jaar wel weer vis op, maar vlees nee.. heb ik geen trek in.
quote:Ben Garth Brooks fan geworden door jou
quote:hoe smaakte de zalm?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb van de week toevallig voor het eerst sinds een half jaar wel weer vis op, maar vlees nee.. heb ik geen trek in.
quote:Ja toch......Op vrijdag 22 oktober 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel een significant risico![]()
Pee, Tav, het gaat om zulke foto's:
[ afbeelding ]
quote:Garth!!!!!!!! If tomorrow never commmmmmmmmmmmes....Op vrijdag 22 oktober 2010 18:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ben Garth Brooks fan geworden door jou![]()
This ain't Tennessee
quote:Feli! Leuk! En veel plezier met etentje en bios.....Op vrijdag 22 oktober 2010 18:24 schreef AnneX het volgende:
Plons en daar ben ik weer eens voor even.
Mn. AnneX is jarig: vanmiddag leuk en onverwachts bezoek.
Samen gaan wij uiteten en naar de film.
En al 3 dagen nauwelijks gerookt.![]()
Veel plezier in Rotjeknor.
En ik heb één publicatie op mijn naam ...! Lang geleden.
quote:Ja lekker! Met zo'n rokerig smaakje eraan
quote:Een kerstcd? Wat moet ik me daarbij voorstellen?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Garth!!!!!!!! If tomorrow never commmmmmmmmmmmes....
Ik heb zelfs een kerstcd van Garth....
quote:Ik zal hem eens zoeken die kerstcd (ligt op zolder stof te vangen).Op vrijdag 22 oktober 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een kerstcd? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Met de superhits:
It's snowing in the prairy.
When santa rides his horse.
quote:SuccesOp vrijdag 22 oktober 2010 18:50 schreef z80 het volgende:
even dag zeggen en weer weg.![]()
uur trainen in een 50Meter bad.
quote:CF is niet eng
quote:Ja maar ik vond/vind jou ook altijd engOp vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CF is niet eng![]()
CF is best lief
En ze kan nog leuk vertellen ook over haar stad
quote:en mij?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar ik vond/vind jou ook altijd eng
Ik ben gewoon een beetje een mietje
quote:Contrast opvoerenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk wel een significant risico![]()
Pee, Tav, het gaat om zulke foto's:
[ afbeelding ]
quote:WTFOp vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Sarabi het volgende:
quote:Het onbekende he
quote:
quote:Wij zijn er nog om je gezelschap te houdenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik haat ziek zijn en nu ben ik nog alleen thuis ook en ik voel me even heel zielug
![]()
![]()
Gaat zo wel weer over.. denk ik
quote:Niet dat je me nog steeds eng vind
quote:OwOp vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik haat ziek zijn en nu ben ik nog alleen thuis ook en ik voel me even heel zielug
![]()
![]()
Gaat zo wel weer over.. denk ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet dat je me nog steeds eng vind![]()
quote:Ja.. gelukkig welOp vrijdag 22 oktober 2010 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij zijn er nog om je gezelschap te houdenEn Sammie is er nog
quote:Poeh...das geluk hebben *veegt zweet van voorhoofd* Anders was het een hele enge bedoening geworden bij de jap over twee weekjesOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]de laatste tijd valt het ook wel mee
quote:Ik ben niet per se onvriendelijk ofzo, maar ik moet je wel waarschuwen dat ik (ook) in het echt vrij direct kan zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 19:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje een mietje
quote:Oh oh...waar ben je mee in aanraking gekomen?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gaat onder de disinfectant douche staan
quote:lijkt me zeer verstandig.. ik hoest nogal momenteel..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
*hug* voor Sunny
* Stereotomy gaat onder de disinfectant douche staan
quote:Daarom mag Ramon meeOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh...das geluk hebben *veegt zweet van voorhoofd* Anders was het een hele enge bedoening geworden bij de jap over twee weekjes
quote:Dan is het in ieder geval duidelijk toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet per se onvriendelijk ofzo, maar ik moet je wel waarschuwen dat ik (ook) in het echt vrij direct kan zijn![]()
Pee, dat ga ik proberen dan
quote:My thoughts exactly.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval duidelijk toch?
quote:Als je meer advies wil, moet je ff een groot formaat mailen naar peter apestaartje peterdehoog punt nl
quote:Een snotterende SunnyOp vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh oh...waar ben je mee in aanraking gekomen?
quote:Jij bent niet eng. Ik vind je letters eng.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben niet per se onvriendelijk ofzo, maar ik moet je wel waarschuwen dat ik (ook) in het echt vrij direct kan zijn![]()
Pee, dat ga ik proberen dan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent niet eng. Ik vind je letters eng.
quote:meiden van mijn leeftijd vinden mij soms ook stom. vervolgens vraag ik waarom en dan weten ze niet waaromOp vrijdag 22 oktober 2010 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het onbekende he
En bij jou vooral om dat je niet veel ouder dan mij bent een ook een meisje......die vinden mij meestal stom
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:voor niet lekkere Sun. maandag ben je weer het ventje
quote:TegelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat een vriendin van mij Steer (en denk D_H ook) wel kan behagen
quote:hahahah nee een vriendin van me danst ook en is supersexy. ze heeft normaal roodachtig haar en iedereen valt voor haar
quote:Hmm, rood is wel leuk soms jaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah nee een vriendin van me danst ook en is supersexy. ze heeft normaal roodachtig haar en iedereen valt voor haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Als iedereen voor haar valt is het niet zo makkelijk voor Steer en D_H heurOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
hahahah nee een vriendin van me danst ook en is supersexy. ze heeft normaal roodachtig haar en iedereen valt voor haar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als iedereen voor haar valt is het niet zo makkelijk voorSteerD_H heur
quote:gek genoeg? een 8 is toch gewoon goed?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Goddank, mijn Master's programma incl. keuzevakken is goedgekeurd. Zie dat ik een 7.43 stond gemiddeld op alle vakken, was al bang dat ik een 'met grote waardering' mis zou lopen, maar sinds 2008 is dat opgekrikt van een 7.5 naar een 8 voor de vakken (en gewoon een 8 voor afstuderen).
Gek genoeg voelt dit als een opluchting
quote:Nee, anders had ik mezelf geschopt en een extra vak gedaan om 7.5 gemiddeld te staan ipv 7.43. Maar dat moet dus een 8.0 zijn voor een vermelding, en dat haal ik niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gek genoeg? een 8 is toch gewoon goed?
quote:whahaha die kleine details die alleen JIJ direct ziet he
quote:Ik zie nog wel twee andere kleine details op haar.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whahaha die kleine details die alleen JIJ direct ziet he
quote:ah zo, ok. tevreden zijn met wat je hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, anders had ik mezelf geschopt en een extra vak gedaan om 7.5 gemiddeld te staan ipv 7.43. Maar dat moet dus een 8.0 zijn voor een vermelding, en dat haal ik niet.
quote:Sinds september 2008 niet meer
quote:Jij bent een ENTJ dame?En ik dacht dat jij alleen bang was voor ENTJ-dames
quote:ben je een tietenman?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie nog wel twee andere kleine details op haar.
quote:Echte mannen waarderen ALLES aan een vrouw
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echte mannen waarderen ALLES aan een vrouw
quote:Borsten, billen EN benen
quote:Ik zei niet dat het een afknapper was he.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
als steer zelfs nagels al een afknapper vind wens ik em succes![]()
quote:Ook als die benen behaard zijn en ze weigert te scheren? Alles waarderen aan een vrouw of niet he, als je voor alles gaat.
quote:Ja maar dat het dus niet enkel aan de letters ligt jeweetsOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds september 2008 niet meer
[..]
Jij bent een ENTJ dame?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
slaaapse! en even een spoiler voor de heren hier:
vriendin C.Mag er wel wezen, maar zou niet op d'r vallen geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Dan lijkt het in ieder geval net of ik een zorgzaam karakter heb, jaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
't is dat je wel redelijk kunt koken dat je het daarmee compenseert he
quote:heb jij een bepaald type waarop je valt?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mag er wel wezen, maar zou niet op d'r vallen geloof ik.
quote:Nee. Bij mij is het heel onvoorspelbaar op wie ik val. Ze moet iets in de uitstraling hebben waarvan ik er nog niet achter ben wat dat precies is.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij een bepaald type waarop je valt?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef LieLie het volgende:
Chocoladetoetjesexperiment - Fase 1: Check.
quote:Ik ben dol op River CottageOp vrijdag 22 oktober 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
DE? River Cottage is best leuk om te zienDie man doet me alleen ontzettend denken aan Austin Powers
quote:Ehm wel veranderd maar ik heb deze al jarenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe avatar? Of was jouw avatar een tijdje weg bij mij?
quote:zelfde. ik val niet op knap knap zoals Brad Pitt of hoe heet die vampier..Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee. Bij mij is het heel onvoorspelbaar op wie ik val. Ze moet iets in de uitstraling hebben waarvan ik er nog niet achter ben wat dat precies is.
En hoe zit het bij jou?
quote:Dan was ie weg denk ik. Ik heb bij meer mensen dat ze als ik ingelogd ben geen avatar hebben, en als ik uitgelogd ben welOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ehm wel veranderd maar ik heb deze al jarenIk wissel wel eens af.
quote:Dan zie je een webicon ipv een uploadiconOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan was ie weg denk ik. Ik heb bij meer mensen dat ze als ik ingelogd ben geen avatar hebben, en als ik uitgelogd ben wel![]()
Maar hij viel me ineens zo op
quote:Hum?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zie je een webicon ipv een uploadicon
quote:Ik vraag er meestal verder niet naarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meiden van mijn leeftijd vinden mij soms ook stom. vervolgens vraag ik waarom en dan weten ze niet waarom![]()
(laatste tijd gelukkig niet meer meegemaakt)
quote:Ik weet wel dat ik niet op blond val, en wel op lange meiden, maar veel meer valt er niet te zeggen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zelfde. ik val niet op knap knap zoals Brad Pitt of hoe heet die vampier..
meer op een leuke lach of iets stoers of ja... ik weet het niet. merk het wel als ik me aangetrokken voel tot iemand
quote:Sommige mensen jonger zijn, doen dat ook gewoon, hoor.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
op mijn leeftijd ben je geen billen of borstenman meer, maar pak je alles wat er te pakken is..
quote:Die doet dat echt heel leuk!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
best multifunctioneel, die Chantal Janszen
quote:Lijkt me echt zo'n vrouw waar je als vrouw ontzettend jaloers op bent
quote:Nee, ik vind haar gewoon leukOp vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n vrouw waar je als vrouw ontzettend jaloers op bent
quote:Nou, het is inderdaad wel iemand die alles kan en er goed uitziet en scherp is en grappig.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze alles kan en ook nog eens knap is
quote:Ik val niet op blond en ik hou niet van musicals.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Lijkt alsof ze alles kan en ook nog eens knap is
quote:'Chantal Janzen heel goed in bed'Op vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val niet op blond en ik hou niet van musicals.
quote:Nieuws uit 2007 over een relatie uit 2005. Tja....
quote:Uit eten met ouders, zus, nichtje en zwagert. Was het maar op zondag, had ik kunnen combineren met de minimeet...
quote:Google is your friend, opaOp vrijdag 22 oktober 2010 20:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuws uit 2007 over een relatie uit 2005. Tja....
Sla jij dat soort dingen op, Steer?
quote:1 geverfde nachtegaal thuis is al genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 20:45 schreef golfer het volgende:
Ik val niet op blond en ik hou niet van musicals.
quote:Oh, jullie hebben het over die Televisier-uitreiking.
quote:Geen zin in? Het ging wel wat soepeler toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uit eten met ouders, zus, nichtje en zwagert. Was het maar op zondag, had ik kunnen combineren met de minimeet...
quote:Minimeet? Sushimeet of zo?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:50 schreef Stereotomy het volgende:
Uit eten met ouders, zus, nichtje en zwagert. Was het maar op zondag, had ik kunnen combineren met de minimeet...
quote:6 uur trein (heen/terug), stijve rug, niet veel behoefte aan ende zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen zin in? Het ging wel wat soepeler toch?
quote:Anatomie meet, toch? Of was dat niet dit weekend?
quote:Oh, dan is mijn moeder niet echt bezorgdOp vrijdag 22 oktober 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6 uur trein (heen/terug), stijve rug, niet veel behoefte aan ende zo.
Hoop dat ik snel financieel wat sterker sta zodat dat ook geen reden meer hoeft te zijn dat ze zich 'zorgen' maken over me. Moeders werd altijd half boos als ik geld weigerde van haar.
quote:Ik loop achter.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend toch?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik loop achter.
Vind het wel jammer dat Oprah met dat Amerikaanse de TV uitzending komt verstoren.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh.
Zit ver van de TV af.
Nu je het zegt, ze lijkt niet.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh.
Zit ver van de TV af.
Nu je het zegt, ze lijkt niet.
quote:Is daar ook een vrouwelijk equivalent van? 'Ik ben een echte borsthaarvrouw' of iets in die trantOp vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
op mijn leeftijd ben je geen billen of borstenman meer, maar pak je alles wat er te pakken is..
quote:Wanneer gaan jullie op vakantie?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha.. voel me inmiddels wel wat beter! Vannacht even flink slapen/zweten en misschien is dan het ergste weer voorbij
quote:* Stereotomy handdoekje naar TAV toewerptOp vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha.. voel me inmiddels wel wat beter! Vannacht even flink slapen/zweten en misschien is dan het ergste weer voorbij
quote:Maandag.. dus heb nog 2 dagen waarin we verder geen plannen hebben geloof ik.. moet goed komen.
quote:Vast welOp vrijdag 22 oktober 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maandag.. dus heb nog 2 dagen waarin we verder geen plannen hebben geloof ik.. moet goed komen.
quote:Je ziet ook allemaal wat pijnlijke gezichten in het publiekOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en nogal ehmm.. vlakjes en oubollig
quote:Beleefde knikjes als de camera op ze gericht isOp vrijdag 22 oktober 2010 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je ziet ook allemaal wat pijnlijke gezichten in het publiek
quote:Beetje een musicalliedje.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beleefde knikjes als de camera op ze gericht is![]()
Hij heeft gewoon wat te weinig power voor een lied als dit. Hier heb je een sterke en markante stem voor nodig om het goed over te laten komen denk ik.. En dat heeft ie niet..
quote:Als het Antonie Kamerling was geweest zat iedereen te juichenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mnou, volgens mij zit ie er naast. In het begin vooral.
quote:Alleen omdat ie dood isOp vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het Antonie Kamerling was geweest zat iedereen te juichen
quote:Neuj. Vals zingen is vals zingen.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het Antonie Kamerling was geweest zat iedereen te juichen
quote:Ik ken hem alleen van nu.nl/achterklapOp vrijdag 22 oktober 2010 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb dus echt geen flauw idee wie dit is.. heb hem volgens mij nog nooit gezien op tv
quote:vind haar hooghartig. heb niks met haarOp vrijdag 22 oktober 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:A-ha!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind haar hooghartig. heb niks met haar
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze niks met haar hebben bedoelen ze toch dat ze jaloers zijn?
quote:Ook, ja, nu je het zegtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als vrouwen zeggen dat ze niks met haar hebben bedoelen ze toch dat ze jaloers zijn?
quote:Syfilus?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, hootersmeisje ligt grieperig in bed. Dat verklaarde haar afwezigheid.
quote:'t is geen House he
quote:Fatima *was* enorm valsOp vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
ben niet echt jaloers op iemand. gun iedereen het beste en Chantal ook top wat ze allemaal doet en succesvol ook. die opmerking tegen Fatima kon niet vond ik direct na het optreden
quote:ja maar dan nog, ze is geen zangeres en word gevraagd om te zingen. chantal kan onwijs goed zingen maar dan hoeft ze iemand anders nog niet zo voor lul te zetten op tv omdat die het niet goed kanOp vrijdag 22 oktober 2010 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is geen House he
[..]
Fatima *was* enorm vals_!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
die opmerking tegen Fatima kon niet vond ik direct na het optreden
quote:Mensen vonden het alleen gemeen omdat het stiekem waar wasOp vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar dan nog, ze is geen zangeres en word gevraagd om te zingen. chantal kan onwijs goed zingen maar dan hoeft ze iemand anders nog niet zo voor lul te zetten op tv omdat die het niet goed kan
quote:Alec, voor 400 EUR neem ik de vraag: 'In welke situatie is het goed om NEE te zeggen?'Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar dan nog, ze is geen zangeres en word gevraagd om te zingen.
quote:DatOp vrijdag 22 oktober 2010 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alec, voor 400 EUR neem ik de vraag: 'In welke situatie is het goed om NEE te zeggen?'
quote:het was ook waar. maar op tv bevestig je dat niet. nou ja, dat vind ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mensen vonden het alleen gemeen omdat het stiekem waar was
quote:A-ha!!!!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
vind Fatima ook hooghartig hoor
quote:Dat vraag ik me af..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
als fatima zijnde zak je al door de grond vanwege je valse optreden en dan die trap na ook nog
quote:Ach, zelfspot is ook gezond.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was ook waar. maar op tv bevestig je dat niet. nou ja, dat vind ik.
als fatima zijnde zak je al door de grond vanwege je valse optreden en dan die trap na ook nog
quote:voor fatima was het het beste als ze erom kon lachen. die bitchfight achteraf was wel grappig
quote:alleen maar omdat het een vrouw is waarover ik iets zeg?
quote:Het fijne is dat Chantal wel heel veel zelfspot heeftOp vrijdag 22 oktober 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, dat van Fatima.
Het volgende jaar kwam Chantal er ook nog even op terug, dat was ook erg grappig
quote:jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen maar omdat het een vrouw is waarover ik iets zeg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Nee, TwittertweettwittertweetOp vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heeft ze shalalie gezongen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ik wist dat ie kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:wat zei ze erover dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:45 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, dat van Fatima.
Het volgende jaar kwam Chantal er ook nog even op terug, dat was ook erg grappig
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht toen ik het las : kom er maar in DexterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:onee toch he! klinkt alsof Pierre Kartner haar 2e nr ook heeft geschreven...
quote:Ach.. het is net aapies kijkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet wat jullie aan ringtv vindenMaar Chantal Janzen en die grap over Fatima, dat was eigenlijk Paul de Leeuws grap toch?
Net de 1e afl. van die nieuwe Sherlock Holmes gezien : Geweldig!! En dinges uit The Office speelt er in, ik kwam maar niet op zijn naam. En Sherlock lijkt op mijn allereerste vriendje
Strakst de VOH een stukje terugkijken, zonder reclames![]()
SunTavSammie : alvast veel eilandplezier als ik het vergeet
quote:Ja absoluut. Heb mijn oude stekkie en leven in Ehv geen seconde gemist. Scheelt ook omdat ik jullie heb 'meegenomen' hiernaartoe.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Bluezz het volgende:
En boy wat een smilieoverkill.
En Steer, 1 voordeel : je ziet ze morgen, hoef je weer een poosje niet te bellen
Goed gevoel over je eerste periode van je nieuwe Limburgsche leven
quote:AaaaahOp vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja absoluut. Heb mijn oude stekkie en leven in Ehv geen seconde gemist. Scheelt ook omdat ik jullie heb 'meegenomen' hiernaartoe.![]()
quote:heb je ook direct je huisdieren meegenomen dusOp vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja absoluut. Heb mijn oude stekkie en leven in Ehv geen seconde gemist. Scheelt ook omdat ik jullie heb 'meegenomen' hiernaartoe.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Geen idee.. laatste tussenstand helaas net niet..Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ze staan voor dus?
quote:Dat ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:Jammer.. TV kantine wint.. leuk voor hen, maar had het de Wie is de mol crew zo gegund omdat die al zo lang bezig zijn.. TV kantine kan volgend jaar ook nog wel een keer genomineerd worden..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
TV Kantine gewonnen????![]()
![]()
100% gegund. die 2 moeten hard gewerkt hebben voor dat programma!
quote:Nouja, Wie is de Mol bestaat 10 jaar, C&I werken al 20 jaar samen, dus wat dat betreftOp vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
die van Wie is de mol werken er al jaren heel hard voor
Laat Carlo en Irene nog maar een paar jaar zweten eerst![]()
quote:Ja maar de TV kantine doen ze nog maar pasOp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, Wie is de Mol bestaat 10 jaar, C&I werken al 20 jaar samen, dus wat dat betreft
quote:True.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar de TV kantine doen ze nog maar pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |