quote:ja jammer joh, dat krijg je ervan als je niet opletOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
heeee ik stond prei te snijden! niet eerlijk
quote:We gaan iig de 12e naar Delft, waarschijnlijk de 13e 's ochtends terug al.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Dagje voor mezelf
Maar die whopper met Los kan dan wel
Of CF moet zin hebben in een etentje ergens
maar ik vermoed dat ze hier op vriendenbezoek komen en dan al volgestopt worden
![]()
quote:Eigen schuld, oplettenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
heeee ik stond prei te snijden! niet eerlijk
quote:'s morgens hoef ik nog geen whopper hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
We gaan iig de 12e naar Delft, waarschijnlijk de 13e 's ochtends terug al.
quote:MietjeOp vrijdag 22 oktober 2010 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
's morgens hoef ik nog geen whopper hoor![]()
quote:Ook al een sushi fan?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja de sushimeet, mmm sushihelaas heb ik al verplichtingen...
quote:Dat is echt cool!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Barcelona![]()
Ik werd 50. Midden op de Ramblas
quote:Is goed, wanneer ben ik welkom?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mietje![]()
Sarabi, kom hier maar eens eten dan.
quote:ja dat heb ik ook gemerktOp vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
Jullie gaan snel. Je let even niet op en jullie zitten al elders.
quote:Komt mij niet bekend voor dus zal vast ook nog vrij zijn hierOp vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn november-weekends zijn al redelijk volgepland, de 19e kan nog wel denk ik
quote:Je hebt gelijk
quote:BK heeft ook een breakfast whopperOp vrijdag 22 oktober 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt gelijkZeg maar hoe laat
Als ik een engels ontbijt op kan, moet die whopper geen probleem zijn
quote:Met een klein voorbehoud, ik check maandag mijn werkagenda nog even.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt mij niet bekend voor dus zal vast ook nog vrij zijn hier
quote:ALS ik een whopper ga eten, ga ik zeker geen breakfast whopper etenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
BK heeft ook een breakfast whopper
quote:Zit jij me nou te vertellen dat dat bluf is?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, dat meen je nietWe zijn het weekend erna weer in Delft, dan wrs zaterdag en zondag. Is dat niet makkelijker?
quote:Oke ik hoor het nog wel danOp vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een klein voorbehoud, ik check maandag mijn werkagenda nog even.
Pee, dat meen je nietWe zijn het weekend erna weer in Delft, dan wrs zaterdag en zondag. Is dat niet makkelijker?
quote:Vanavond nog? Das niet fijn broerOp vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:
Weekend/vakantie![]()
Moe![]()
vanavond nog twee keer een uur rijden en vergaderen![]()
quote:Nee, broer heeft er ook alles behalve zin in. Die vergaderingen zijn wel gezellig, maar die twee autoritten staan me nogal tegen
quote:Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotOp vrijdag 22 oktober 2010 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke ik hoor het nog wel dan
Ga je dan voor me koken?
quote:Kun je er eentje verkleind hier neerzetten of in een pb gooien? ik wil ook wel even kijken of ik er iets van kan maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, die massaspelenfoto's zijn tastig te bewerken! Heb jij nog tips Pee? Bij de daglichtfoto's wordt het meestal wel mooi zat als je het contrast wat hoger zit en een beetje pielt met de levels, maar dat werkt niet subliem hier
quote:Ik zou iig contrast niet te heftig maken. Zet je levels goed, probeer evt. kleurzwemen eruit te halen. Meer doe ik eigenlijk ook nooit. Wat is precies je probleem met de foto? Wat wil je ermee?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee, die massaspelenfoto's zijn tastig te bewerken! Heb jij nog tips Pee? Bij de daglichtfoto's wordt het meestal wel mooi zat als je het contrast wat hoger zit en een beetje pielt met de levels, maar dat werkt niet subliem hier
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotWat denk je zelf?
quote:TofOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is de wijk waar ik in woon. Ik kijk tegen deze huizen aan (aan de achterkant, dat wel). Er zit verder nog een park tussen:
[ afbeelding ]
Meer foto's dit weekend.
quote:Dan kom ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we afhalen bij het frietkotWat denk je zelf?
quote:BelgieOp vrijdag 22 oktober 2010 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kom ik niet![]()
En ik weet nietweet wel dat ik het eng vind
Waar is hier trouwens? Flink eindje rijden toch?
quote:wat is dat? zag t liggen bij de snackbar in Antwerpen
quote:Ik vind ze... ik weet het niet, donker en iets te gelig ofzo. Momentje, ik plaats er een!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou iig contrast niet te heftig maken. Zet je levels goed, probeer evt. kleurzwemen eruit te halen. Meer doe ik eigenlijk ook nooit. Wat is precies je probleem met de foto? Wat wil je ermee?
quote:nou.... door de stad rijden vond ik vreselijk. stoplichten werken niet echt lekker... rechtdoor en linksaf bv vaak tegelijk... en het afslaan zelf.. op de grote weg is heerlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BelgieBelgie is niet eng rijden
Valt heel erg mee
quote:Een mitraillette is een broodje met daarop frieten, één of meerdere sauzen en een snack uit het assortiment van de desbetreffende frituur, meestal een hamburger. Een mitraillette komt hoofdzakelijk in België voor. De Franse variant, met stokbrood, heeft regelmatig kebab als bijgerecht. Een bazooka is gelijkaardig aan een mitraillette, maar de snack in het broodje is een mexicano, geen hamburger.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is dat? zag t liggen bij de snackbar in Antwerpen
quote:Dat eng ging meer over CF zelfOp vrijdag 22 oktober 2010 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BelgieBelgie is niet eng rijden
Valt heel erg mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |