quote:Tukker Wall of Fame![quote]Gebruikersnaam | Naam | VerjaardagDôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:Hoe kom je daar nou weer bij dan ?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:05 schreef Intelligence het volgende:
WTF?
[ afbeelding ]
Ze had zin
Maar hij wou dr niet in
Dus stompte ik dr op dr bek
En nu zit er op mn kussen een rode vlek
quote:ja idd, dan kom je op dat soort dingenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Intelligence het volgende:
Nou, ik zoek een foto van een Holger pilsje, en vind dat ...
Fotograaf heet Holger ofzo ...
Verhaaltje zelf ff verzonnen ... bijna weekend he
quote:Jij wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
david, werk je nog bij de mac trouwens?
quote:Vroegahh toen ik naar de disco (!) ging taaide ik altijd af als dit kutliedje werd gedraaid.
quote:Dit is het nummer van mijn beste vriendje en mijOp vrijdag 22 oktober 2010 21:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vroegahh toen ik naar de disco (!) ging taaide ik altijd af als dit kutliedje werd gedraaid.
quote:Ah in dit geval heb ik niks gezegd.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is het nummer van mijn beste vriendje en mij
quote:Je mag toch vinden wat je vindtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah in dit geval heb ik niks gezegd.![]()
quote:komt door je biertekortOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
Blergh, wat een niesbuien, houdt maar niet op
quote:Marko!, werk jij nog bij de mac? mooi wark?
quote:Jij bakt hamburgers in de blote kont? da's niet echt hygienisch hé!, nu smaakt die mc helemaal niet
quote:Nog gewonden gevallen?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:![]()
Echt als ik steeds het filmpje terug kijk met die pinatahahaha
geniaal
quote:kijk, jij snapt meOp zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo met Nicole naar de Ikea om een tweepersoonsbed te scoren, 14.gif <- twitter
quote:Werk jij toevallig bij de mac?
quote:Weet ik niet, dat moet je aan David vragen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de mac?
quote:Waar is David?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:08 schreef haakon het volgende:
Weet ik niet, dat moet je aan David vragen.
quote:Vanaamd drekt testen?
quote:Joa, kiekn of e lekker sloapt
quote:is een bed daarvoor?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, kiekn of e lekker sloapt
quote:Welkom.
quote:14.gif
quote:
quote:Zolang ik onderweg ben denk ik niet zoveel aan Fok! ed, zodra ik internet heb kan ik het ook niet weestaan om te kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
mis je ons niet dan?
[ afbeelding ]
quote:Mwa, geet wa
quote:Joah geet wa, eindelijk thuis en weer schoon
quote:OZ + pils?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah geet wa, eindelijk thuis en weer schoon![]()
Vnaaf nog geen plannen helaas dus moet maar wat gaan bedenken
quote:Neuh dat moet ik bewaren voor in de vrachtwaggel he
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk aan hem terwijl ik fap
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk aan hem terwijl ik fap
quote:Vergeet onze nachten niet, lieverdOp zaterdag 23 oktober 2010 20:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Stiekem houd J van jongetjes![]()
Markooo, Jos en weet ik veel wie nog meer
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet onze nachten niet, lieverd
quote:
quote:Joa ben kapot ofzo , snap der niks van had nog naar 'Bill' gewild maar slaap nu al half op de bank
quote:Nee helaas, morgenvroeg verjaardag dus om goed half 10 weer opstaan en 's middags naar Twente - ADO oja een natuurlijk 's avonds bruins dussOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Redbaron het volgende:
hmm pak ff een hazenslaapje/powernap en ga vanavond lekker naar bill, morgen heul de dag tijd om uit te slapen![]()
quote:Pijpslet!
quote:Ik dacht dat je mij wilde?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:08 schreef omearos het volgende:
Hoi Bas
leven door naar iedereen te zwaaien
quote:muziek, goed ideeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, bier tank'n en Manowar over de boxen
quote:
quote:heb je ook video's?Op zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef omearos het volgende:
[..]
zit je nou te fappen bij mijn foto's?
quote:torrents?
quote:via PM/msn mag ook
quote:geen grapje hoor
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van al dat ge-krijg ik zin in een onmeunige orgie met alle toffers
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van al dat ge-krijg ik zin in een onmeunige orgie met alle toffers
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoi Henrike
Was t gezellig in hetmooieAlmelooooDoetinchem ?
quote:Heuj
quote:Dat krijg je met deze tijd van het jaar heOp zondag 24 oktober 2010 00:03 schreef norich het volgende:
Ja hoor, was wel gezellig in Doetinchemalleen ook best koud
quote:Hoe moet ik nu weten dat je naar de achterhoek gaat?
quote:Goed het topiq doorlezenOp zondag 24 oktober 2010 00:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat krijg je met deze tijd van het jaar he![]()
[..]
Hoe moet ik nu weten dat je naar de achterhoek gaat?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 05:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heb nog staan pissen tegen een stoplicht
quote:dat was me een actieOp zondag 24 oktober 2010 09:27 schreef haakon het volgende:
netjes SanderJe leert et nog wel !
Wat heb je gedaan gisteren dan ?
Ik moet naar de voetbal !
quote:Hoi liefje
quote:Niet dus, maar helaas wel 2-2
quote:Indd, had het Excelsior gegundOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet dus, maar helaas wel 2-2
quote:Nee, gewoon brak
quote:En dat
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
OMG PSV staat 8-0 voor tegen Feyenoord
FAIL !
quote:WTF, das ni best....Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet op bed liggen, een paar dagenkrijg een of andere spierverslapper en mag helemaal niks
dwars door de rug gegaan na een val over een stapel tegels toen ik een bank sjouwde met m'n broertje
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet op bed liggen, een paar dagenkrijg een of andere spierverslapper en mag helemaal niks
dwars door de rug gegaan na een val over een stapel tegels toen ik een bank sjouwde met m'n broertje
quote:AuwOp zondag 24 oktober 2010 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:hier ookOp zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef Redbaron het volgende:
zooo, studio sport op.. eens zien of er nog een beetje mooi gescoord is
quote:10 door onsOp zondag 24 oktober 2010 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
39 doelpunten gescoord dit weekend
quote:Ik zat erop te wachten
quote:Die eerste van ReisOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Redbaron het volgende:
zaten wel een paar mooie exemplaren tussen
quote:Net weer terugFC Twente lang zonder Nicky Kuiper
Nicky Kuiper kan waarschijnlijk de komende tijd niet in actie komen voor FC Twente. De linksback raakte zondag in de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag zwaar geblesseerd.
De eerste diagnose wijst op een gescheurde buitenband van de linkerknie. Maandag wordt de precieze ernst van de kwetsuur bekeken. Kuiper stond aan het eind van vorig seizoen en het begin van deze competitie ook al lang langs de kant met een vergelijkbare blessure. "Dit is heel spijtig", reageerde trainer Michel Preud'homme. "Het ziet er naar uti dat hij weken en mogelijk maanden weer niet kan spelen." FC Twente mist naast Kuiper ook al geruime tijd Emir Bajrami en Bart Buysse.
quote:Huis al rond?Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
nog niet vol deze, dus ik kan er nog ff bij
quote:morgen ff adviseur bellen voor laatste vraagjes over hypotheekvoorstel... en heb ook nog wat dingen over de concept koopovereenkomst; als daar aanpassingen in moeten komen, wordt de afspraak van a.s. woensdag verzet gok ik
quote:allemaal vrij goed nieuws dus.Op zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgen ff adviseur bellen voor laatste vraagjes over hypotheekvoorstel... en heb ook nog wat dingen over de concept koopovereenkomst; als daar aanpassingen in moeten komen, wordt de afspraak van a.s. woensdag verzet gok ikik woon nu in Haaksbergen en blijf daar ook wonen
quote:dankjeOp zondag 24 oktober 2010 20:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
allemaal vrij goed nieuws dus.
Wens je succes komende week enzo
quote:ja, ik was sinds donderdag ook niet langsgeweestOp zondag 24 oktober 2010 20:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ah ik kom hier ook nog even posten
Paar dagen niet gedaan
quote:daar kun je goed zitten!Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Daar was ik gister ook.
Het mooie Meppel
quote:in 't begin van 't jaar zat ik in australië ja
quote:almelo lijkt soms ook het buitenland ja
quote:Uhu, 10 keer geluk en slecht uitgespeelde kansenOp zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Redbaron het volgende:
PSV was niet goed....Feyenoord was gewoon bar en bar slecht
quote:InddOp zondag 24 oktober 2010 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Psv was goed en feyenoord superslecht
quote:Ik moet 'm Wouter nog gevenOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je alweer een weddenschap voor een kratje bier voor landskampioen?
Denk dat je 'm dit keer wel eens kan winnen dan.
quote:InderdaadOp zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha. Ja dat moet je natuurlijk eerst doen.
quote:Google kent alles.
quote:Tuulk, daar blijft 't bloed van stromen (letterlijk)Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Altied die rooien weer die moeten knokken
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Droomde ik dat we met 10-0 van Feyenoord wonnen, blijkt het nog waar ook
quote:
quote:i know, dat wordt een mooie pot voetbal; uitslag kan alle kanten op denk ikOp maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco
Zaterdag krijgen we jullie op bezoek
quote:Mja, denk eerlijk gezegd wel dat PSV stabieler en doeltreffender isOp maandag 25 oktober 2010 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know, dat wordt een mooie pot voetbal; uitslag kan alle kanten op denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |