quote:Let er wel op dat in die van DX in de titel B/G/N staat.Op maandag 25 oktober 2010 13:35 schreef kikoooooo het volgende:
Ik hoorde wat negatieve verhalen over DX. Iemand die het me afraad om daar nog te bestellen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934
Wil dit bestellen
Of beter deze nemen? http://cgi.ebay.com/2000m(...)496386#ht_2995wt_925
quote:nee, ff verder lezen, hij is WEL wifi B, G en N-draft!Op maandag 25 oktober 2010 13:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Let er wel op dat in die van DX in de titel B/G/N staat.
terwijl het een B/G betreft!
is een lelijke fout, het gaat dus maar tot 54 mbps
quote:Op eBay zeg jij dan dikke pik, en maak je een PayPal complaint aan, bij DX wordt je aan het lijntje gehouden.Op maandag 25 oktober 2010 13:54 schreef mickeyD het volgende:
op ebay zeggen ze allemaal: stuur maar op, dan krijg je een nieuwe.
als je bij DX meldt dat ie D.O.A. is dan sturen ze gewoon een nieuwe.
quote:USB 2.0 interfaceOp maandag 25 oktober 2010 13:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nee, ff verder lezen, hij is WEL wifi B, G en N-draft!
Note: picture doesn't show support 802.11n, and actually it supports IEEE802.11n draft3.0 (manufacturer rated)
pros: so, where to start... let's make a simple list:1. well built item 2. it works very well (better with another antenna)3. easy installation 4. just standard antenna 5. true RTL8187L chip set6. inject works7. can work also with draft-N (update drv from RTL website)8. with a decent directional antenna this dongle rocks!
quote:Bij aankopen via eBay met PayPal moet je gewoon standaard zeggen dat het niet is aangekomen, met de post kan de tegenpartij nooit bewijzen dat het daadwerkelijk is aangekomen.Op maandag 25 oktober 2010 14:01 schreef mickeyD het volgende:
als jij je spullen ontvangen hebt, dan zegt paypal: dikke pik! we doen niets meer voor je.
als jij een slechte review geeft in het DX forum, dan heb jij binnen een dag je geld terug of ze sturen nieuwe spullen!
ik heb nieuwe accu's gehad voor mn foon bij hun.
hun methode is: vraag eerst tips op het forum, en dan horen we het wel..
maak een slechte review en plaats een "niet kopen!" item op het forum, en ze weten niet hoe snel ze je moeten refunden.
quote:tuurlijk wel, t komt altijd aangetekend.Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij aankopen via eBay met PayPal moet je gewoon standaard zeggen dat het niet is aangekomen, met de post kan de tegenpartij nooit bewijzen dat het daadwerkelijk is aangekomen.
Dude, hoofdletters
quote:als er geen meer dan 54 mbps halen, waarom zal je dan zoveel betalen,Op maandag 25 oktober 2010 14:03 schreef mickeyD het volgende:
moet je al die chinese dingen maar es bekijken, er is er geen 1 die meer haalt dan 54mb/sec
op een enkeling na, en dat zijn vaak van die usb stickies
quote:Zelf dat weerhoudt PayPal er niet van om de claim toe te wijzen. Enkel als er "getrackd" kan worden met een tracksysteem tot de voordeur is het "geldig" in de ogen van PayPal. Dus TNT, DHL en UPS oa. HongKong, China, en Singapore Post en weet ik veel hoe al die andere toko's heten dus niet.Op maandag 25 oktober 2010 14:04 schreef mickeyD het volgende:
[..]
tuurlijk wel, t komt altijd aangetekend.
quote:veel? ik vind een euro of 16 voor 2watt ( al haalt ie maar 1 watt) niet veel.Op maandag 25 oktober 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
als er geen meer dan 54 mbps halen, waarom zal je dan zoveel betalen,
zijn ook goedkopere met goede output en goede antenne maargoed....
quote:nog nooit geprobeert, maar het is een poging waard, goeie tip!Op maandag 25 oktober 2010 14:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zelf dat weerhoudt PayPal er niet van om de claim toe te wijzen. Enkel als er "getrackd" kan worden met een tracksysteem tot de voordeur is het "geldig" in de ogen van PayPal. Dus TNT, DHL en UPS oa. HongKong, China, en Singapore Post en weet ik veel hoe al die andere toko's heten dus niet.
quote:ehhhhhh.. die snap ik ff niet dropshippen van DX op ebay?Op maandag 25 oktober 2010 14:15 schreef SirShagalot het volgende:
jwel hoor
vaak als ik iets dropship op ebay van dx duurt de verzending wel effe
en soms krijg je dan een claim
maar telkens ik het hongkong nummer geef en een screen van dx dat het verzonden is krijg ik meteen mn geld al terug
quote:ja me 2Op maandag 25 oktober 2010 14:17 schreef kikoooooo het volgende:
Ik hoef niet meer dan 54mbs te halen. Gaat me meer om de range
quote:Wat is de reden dat je je verhaal verteld?Op zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef Valentine_ het volgende:
Ik ben binnenkort 17 en deze ''adolescent'' krijgt een auto![]()
Helaas is het geen sportwagen want ik moet tot mijn 18e nog even stunten, op m'n 18e krijg ik een nieuwe mercedes.
Mijn ouders betalen mijn studie en ik werk nog als bijbaan, gewoon omdat het kan.
Nu wil ik ook wel geld overhouden dus lijkt het me goedkoper om zo iets uit DealExtreme te bestellen.
Ik zoek dus een mp(3/4) of wat dan ook, speler voor mijn auto zodat ik via daar meteen connect met mijn boxen want cd in en cd uit heb ik geen zin in.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18117
Kan ik hiermee, dus als ik dit aansluit en mijn liedjes erop heb, ook via mijn boxen alles horen?
mvg
quote:Ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35688 en deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37185Op maandag 25 oktober 2010 14:20 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja me 2
vandaar de directional antenne die ik er bij heb genomen (kan nog beter hoor, maar die zijn zo groot)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |