quote:Ik moet nog ontbijten
quote:zal ik niet doen. ook geen chocolaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dan geen pakjes roomboter in de cheesecake gooien
quote:tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondOp vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Ik ben jarenlang tevreden geweest met mezelf, maar nu ik een paar kilo lichter ben voel ik me toch beter!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondmaar als niet, dan ja
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Braam 2.0
quote:Groene salade met onder andere sugarsnaps erbij en een stukje rood vlees???Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu gauw vluchten! boodschappies doen voor de taart en de gratin![]()
(en vanmiddag nog een keer voor het avondeten bij de gratin als ik weet wat ik wil)
quote:Hij is op uitzending toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Die Braam heDie was 25 dagen geleden voor het laatst op FOK
quote:Ik dacht dat ze daar ook allemaal internet hadden!
quote:Is hij gesneuveld denk je?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Die Braam heDie was 25 dagen geleden voor het laatst op FOK
quote:Yup.
quote:Katten kunnen je met heel veel liefde een schuldgevoel 'aanpraten'Op vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier twee katten naast meEentje ligt vrolijk met zijn pootjes op mijn hand
De ander ligt in een doos onder het bureau. Ik krijg sterk de indruk dat ik ze wat verwaarloosd heb de laatste tijd. Dit hebben ze tijden niet gedaan
quote:Dat zouden we toch wel gehoord hebben
quote:Daar zijn ze hier goed mee bezigOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Katten kunnen je met heel veel liefde een schuldgevoel 'aanpraten'katten
quote:en jij jezelfOp vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die katten hebben jou beter door dan jij hun
quote:KloptOp vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die katten hebben jou beter door dan jij hun
quote:Gewoon wat meer aaien en ze zijn tevredenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier twee katten naast meEentje ligt vrolijk met zijn pootjes op mijn hand
De ander ligt in een doos onder het bureau. Ik krijg sterk de indruk dat ik ze wat verwaarloosd heb de laatste tijd. Dit hebben ze tijden niet gedaan
quote:Wat een herkenbaar gedragOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten jullie katten je na terugkomst van vakantie ook altijd eerst een uur 'boos' aan te kijken om vervolgens daarna helemaal om te slaan en zo aanhankelijk zijn dat je nergens meer gewoon heen kunt lopen?
quote:Nope. Ze beginnen bij mij gelijk met aanhankelijk zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten jullie katten je na terugkomst van vakantie ook altijd eerst een uur 'boos' aan te kijken om vervolgens daarna helemaal om te slaan en zo aanhankelijk zijn dat je nergens meer gewoon heen kunt lopen?
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon wat meer aaien en ze zijn tevreden
quote:Bellefleur slaat de boosfase over.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef flying-dutchman het volgende:
vaas binnen
Het is dat bloemen bij ons niet overleven, maar: toffe vaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Die prei mag wmb weg, maar verder.. nom!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja met roomkaas, prei en mozzarella on top
quote:Ik denk dat de rest gewoon niet meer post na postnr 299 en jij blijft enthousiast doorgaan
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
ben lekker aan t koken en t ruikt hier zalig
quote:de een doet dat, de ander heeft 2 computers... zo hebben we allemaal wat in onze Westerse wereld.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:43 schreef golfer het volgende:
Als je nou echt niet meer weet wat je met je geld moet doen kan je altijd nog een vaas met kleurlichtjes kopen. Dan nog wat nepbloemen erin en je hoeft er niet meer naar om te kijken.
quote:Shhhttt: mijn lichaam reageert nog steeds heftig op dat woord.
quote:oh help je wordt toch niet ziek he?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Wat maak je, DE?
Pff, ik ben een beetje wiebelig. Gisteravond wat verkeerds gegeten, denk ik, want ik ben vanmorgen echt enorm hard over mijn nek gegaan en ik ben helemaal gaar en brrr.
Ik snap trouwens even niks van fok - ik kan niet inloggen?
quote:is ook zeker zoOp vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach zoveel mensen zoveel smaken
hoewel ik hem ook niet mooi vind
quote:idee wel ja, deze uitwerking alleen niet zo.. Dat kan leuker denk ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
is ook zeker zohet idee vind ik wel tof though
quote:vanavond lekker op tijd slapen, morgen rustig aandoen en dan hier versterkend voedsel eten, komt helemaal goedOp vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nee zeg, alsjeblieft nietIk ben reuze benieuwd!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:13 schreef rijsttafel het volgende:
Die vaas lijkt wel op een blender. Alsof je ergens op een knopje kan drukken en je dan rozensoep te eten hebt vanavond.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:13 schreef rijsttafel het volgende:
Die vaas lijkt wel op een blender. Alsof je ergens op een knopje kan drukken en je dan rozensoep te eten hebt vanavond.
quote:Kleurtjeslicht is helemaal inOp vrijdag 22 oktober 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Je hebt die lightmeuk ook als wijncoooler, als onderzetters en zelfs als waxinelichthouders.
quote:wij hebben al een paar jaar zo' n philips lamp op de kast staan. Das best leuk hoor, we hebben een puntdak en de hoogste punt is +5 meter.... zo met een lichtje erop is dat toch leuker (vinden wij dan
quote:Melk, natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef Tezz het volgende:
Isa, mijn darmen rommelen maar ik wil toch perse op stap vanavond. Wat zal ik drinken? Cola? En als ik toch voor de alchohol zwicht, een biertje of een wijntje???
Oh dokter Isa, help me!
quote:die ledkaarsjes had ik alOp vrijdag 22 oktober 2010 14:22 schreef golfer het volgende:
Je hebt die lightmeuk ook als wijncoooler, als onderzetters en zelfs als waxinelichthouders.
quote:Lijkt me erg mooi!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben al een paar jaar zo' n philips lamp op de kast staan. Das best leuk hoor, we hebben een puntdak en de hoogste punt is +5 meter.... zo met een lichtje erop is dat toch leuker (vinden wij dan)
quote:volgens mij heb jij echt een uberknus huisOp vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lijkt me erg mooi!!!!
Ik heb achter in mijn aanbouw twee giga lichtkoepels (van 2 mtr bij 1 mtr). Daar gooi ik met kerst altijd een net overheen. Is het net alsof we onder een sterrenhemel zitten....
quote:Ja! Foto's zien?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt een uberknus huis
quote:Heet jij melk?
quote:awh, beterschap!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef ColdFeet het volgende:
Wat maak je, DE?
Pff, ik ben een beetje wiebelig. Gisteravond wat verkeerds gegeten, denk ik, want ik ben vanmorgen echt enorm hard over mijn nek gegaan en ik ben helemaal gaar en brrr.
Ik snap trouwens even niks van fok - ik kan niet inloggen?
quote:Volgens mij zou dat bij ons in huis ook best leuk zijn... Ons huis lijkt wel een beetje op dat van jullie (alleen minder praktischOp vrijdag 22 oktober 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij hebben al een paar jaar zo' n philips lamp op de kast staan. Das best leuk hoor, we hebben een puntdak en de hoogste punt is +5 meter.... zo met een lichtje erop is dat toch leuker (vinden wij dan)
quote:Oh shit. Degene die ik heb zijn lichtelijk verouderd zie ik. Hmm, even een keertje nieuwe maken. Hier wel alvast een paar dan, maar wel oude. Inmiddels is er wel wat veranderd! Maar het idee blijft hetzelfde natuurlijk, alleen nu met andere ascessoires enzo en meer groen (bloemen/planten)!
quote:Dat dee ikOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh, beterschap!
Wat vaak helpt is inloggen boven een post!
Dus ongeregistreerd naar een topic gaan, reageren, je naam en wachtwoord invullen (natuurlijk) en dan het vinkje 'ingelogd blijven' aanvinken...
quote:vaag, welke browser en welke lay-out?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dee ikMaar toen kreeg ik een foutmelding en via PM-box lukte het ook niet. Nu andere browser en nu doet ie het weer
Zie je me quoten? Nice
quote:Oh ja!!!! nou weet ik t weerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh shit. Degene die ik heb zijn lichtelijk verouderd zie ik. Hmm, even een keertje nieuwe maken. Hier wel alvast een paar dan, maar wel oude. Inmiddels is er wel wat veranderd! Maar het idee blijft hetzelfde natuurlijk, alleen nu met andere ascessoires enzo en meer groen (bloemen/planten)!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En last but not least mijn fok!-plekje:
[ afbeelding ]
quote:Ik gebruikte Firefox, nu opera. Layout? ehmmm.... Bagger. Dat moest ik opzoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vaag, welke browser en welke lay-out?kan even kijken of daar al meer melding van gemaakt is?
quote:ik bedoelde op kantoorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik gebruikte Firefox, nu opera. Layout? ehmmm.... Bagger. Dat moest ik opzoeken
DE, ja, dat zal ze tof vinden, in haar nieuwe huis
quote:leuk ben benieuwdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zal dit weekend eens foto's maken van het huis en hier posten. Nog wel even wat dingen afmaken en dan is het voorlopig goed genoeg
quote:Haha. Ja maar dat is wel vol hoor! Toen ik deze pics maakte had ik net nieuwe meubels en was ik nog aan het schuiven en inrichten. Inmiddels heeft alles iets beter zijn plek gevonden....Op vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh ja!!!! nou weet ik t weerleuk!
en je moet je wijnrek bijvullen
quote:dat van jullie vind ik ook zo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef DarkElf het volgende:
ben lekker aan t koken en t ruikt hier zalig
quote:knusOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ben net op de bank in slaap gevallen met de kookboeken en de katten
quote:Ik zet hem in Delft neer en kom met de treinOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef z80 het volgende:
vraagje aan die gene de zondag naar Rotterdam gaan met de auto.
waar zetten jullie die neer?
zit te twijfelen tussen de kuip en Slinge.
quote:Zekers. Zo jammer dat ik vanavond weer weg moet en nu nog naar de bakker moet hollen om mijn brood op te halen
quote:is dat die pink panther op de grond?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat van jullie vind ik ook zoVooral dat hippe vloerkleed!!
(ja, jouw vrouw post foto's in K&W, daarom weet ik dat)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
Marten Meesweg...daar heb ik ook nog een werkplek gehad.
quote:Hej P! Hoe waren de bandjes?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zekers. Zo jammer dat ik vanavond weer weg moet en nu nog naar de bakker moet hollen om mijn brood op te halenff aankleden maar dan
quote:Mijn MSN-adres (zie profiel) fungeert ook als mailadresOp vrijdag 22 oktober 2010 15:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hej P! Hoe waren de bandjes?
Zou jij voor mij dat ticket uit kunnen printen? Een vriend die ik gister zag en die het voor me zou doen had 'm thuis laten liggenAls je je emailadres kan PM-en kan ik 'm sturen. Zou relax zijn
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef latislos het volgende:
[..]
is dat die pink panther op de grond?
quote:de p&r plaatsen zijn gratis en liggen aan de snelweg.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zet hem in Delft neer en kom met de treinAlternatief voor jou: zet hem in Alexanderpolder neer en pak de metro. Op zondagochtend is het industrie / kantoorterrein rond de Marten Meesweg wel voorzien van lege parkeerplekken denk ik. Metrostation ligt er vlak naast.
quote:Ja. Dit ookOp vrijdag 22 oktober 2010 15:07 schreef z80 het volgende:
[..]
de p&r plaatsen zijn gratis en liggen aan de snelweg.
en de metro/tram zit er pal naast.
quote:Morgen weer een dagOp vrijdag 22 oktober 2010 15:07 schreef Tezz het volgende:
Oh, ik ben al drie uur zin aan het maken om te gaan stofzuigen. Ben bang dat die zin niet meer komt vandaag!
quote:PCM.
quote:Kon je MSN niet vinden, maar het het naar de email van je site gestuurdOp vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn MSN-adres (zie profiel) fungeert ook als mailadresBandjes waren grappig. Mensen waren gezelliger
![]()
En cola werkt erg goed als je je niet helemaal tof voelt in je maag!
quote:Ah...daar waar Dude ook werkteOp vrijdag 22 oktober 2010 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
PCM.
Aangezien ik aan een afdeling leiding gaf die zowel in Amsterdam (Volkskrant, Trouw en Het Parool) als in Rotterdam (AD en NRC) gevestigd was zat ik minimaal eens per week in dat gebouw aan de Marten Meesweg.
quote:Yups.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...daar waar Dude ook werkteDirect naast ons pand
quote:BinnenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kon je MSN niet vinden, maar het het naar de email van je site gestuurd
Cola werkt dan wel inderdaad. Of Guiness
quote:Bedankt voor de tipOp vrijdag 22 oktober 2010 15:14 schreef golfer het volgende:
Zo. De Nigella van gisteravond is ook weer binnengehengeld.
quote:Ik zit ook op zin te wachten.....Op vrijdag 22 oktober 2010 15:07 schreef Tezz het volgende:
Oh, ik ben al drie uur zin aan het maken om te gaan stofzuigen. Ben bang dat die zin niet meer komt vandaag!
quote:Top! Thanks alvast
quote:alleen zit deze aan de verkeerde snelweg.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dit ookEr is ook nog een P+R plek daar. Het was maar een tipje
quote:zondag voor die zin hebben:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit ook op zin te wachten.....
maar dan voor iets anders
Iemand die me nog wil inlichten wat er zondag gaat gebeuren?
quote:CoolOp vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef z80 het volgende:
[..]
zondag voor die zin hebben:
http://www.lp2.nl/
10:45uur bij de deur verzamelen.
kaartjes zijn te koop via de site.
quote:Je komt via de A15?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef z80 het volgende:
[..]
alleen zit deze aan de verkeerde snelweg.
en delft is me net iets te ver om zo vroeg op een zondag.
quote:Hmmm...ff kijken of dat ook leuk isOp vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Vond de Nigella van gisteren niet zo boeiend, River Cottage daarentegen was wel leuk maar dat is sowieso meer ik zeg maar
quote:We gaan met een aantal naar: http://www.bodyworlds.com/nl/rotterdam/welkome.htmlOp vrijdag 22 oktober 2010 15:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zit ook op zin te wachten.....
maar dan voor iets anders
Iemand die me nog wil inlichten wat er zondag gaat gebeuren?
quote:z80 en FFT ook! En IsaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
We gaan met een aantal naar: http://www.bodyworlds.com/nl/rotterdam/welkome.html
Aure, Leintje, Pee, kaas en ik volgens mij. Misschien nog anderen waar ik niet van weet.
Als je nog mee wilt, dat kan! Als er nog tickets zijn, maar dat denk ik wel.
quote:Tof, tof, tof!
quote:correct.
quote:Ja. Dan is Alexanderpolder een beetje uit de routeOp vrijdag 22 oktober 2010 15:27 schreef z80 het volgende:
[..]
correct.
dit is voor mij het makkelijkste.
1 lange weg, kan er weinig fout gaan.
zie net dat de kuip 3 minuten dichterbij is (met de auto) en iets goedkoper met de tram.
nu niet vergeten vanavond ma de ov kaart afhandig te maken.
quote:Hoi POp vrijdag 22 oktober 2010 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb me net echt 15 minuten zitten afvragen wie een bepaald iemand op Facebook isIk kon echt ff totaal de link niet meer leggen
quote:Nee
quote:De meesten kennen elkaar al, geloof ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
En hoe doen jullie dat dan zondag? Allemaal een roos in je knoopsgat of zo? Of kennen jullie elkaar al in het 'echte leven'....
quote:Dat zou schattig zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
En hoe doen jullie dat dan zondag? Allemaal een roos in je knoopsgat of zo? Of kennen jullie elkaar al in het 'echte leven'....
quote:Jij bent goed bezig!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
zo keuken aan kant, vaat gedaan, opgeruimd dus ik plof eens op de bank.
Straks even weekboodschappen doen met de mr en morgen weer verder koken, en rennen
quote:Ligt er aan waar je darmen van rommelenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef Tezz het volgende:
Isa, mijn darmen rommelen maar ik wil toch perse op stap vanavond. Wat zal ik drinken? Cola? En als ik toch voor de alchohol zwicht, een biertje of een wijntje???
Oh dokter Isa, help me!
quote:Ik kan alleen het laatste weekend van oktober, maar toen kon FF niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
Oja hoe zat het nog met de Fright Night plannen van Isa?
quote:ik ken er 2.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen het laatste weekend van oktober, maar toen kon FF niet.
quote:Hmm dan kan ik ook alleen met 2 personen volgens mijOp vrijdag 22 oktober 2010 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan alleen het laatste weekend van oktober, maar toen kon FF niet.
quote:Beetje jammer. Had op Arbeidsvitaminen gehoopt.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
Giel Beelen wint eindelijk de gouden Televisier Radioring.
quote:ScoooooreOp vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
Joechei
Ik heb een prijs gewonnen bij de BankGiroLoterij:
een gratis 3 daagse minicruise naar Newcastle vanuit IJmuiden.![]()
voor 1 persoon
quote:mooi zijn we van dat sms ring 3 naar xxxx afOp vrijdag 22 oktober 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
Giel Beelen wint eindelijk de gouden Televisier Radioring.
quote:Waarom gaan jullie trouwens zo vroeg al? Waarom niet 's middags?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:20 schreef z80 het volgende:
zondag voor die zin hebben:
http://www.lp2.nl/
10:45uur bij de deur verzamelen.
kaartjes zijn te koop via de site.
quote:Hey dan kan ik misschien welOp vrijdag 22 oktober 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie trouwens zo vroeg al? Waarom niet 's middags?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
Joechei
voor 1 persoon
quote:Ik vraag me dat wel eens af. Als ik jullie allemaal zou meeten, zou ik dan meteen weten wie-wie is? En zou ik dan per ongeluk jullie postnamen gebruiken in plaats van jullie echte namen??Op vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De meesten kennen elkaar al, geloof ik.
quote:Ik heb het merendeel van de mensen al gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
quote:Ik luister in ieder geval niet als iemand mij Saar noemtOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vraag me dat wel eens af. Als ik jullie allemaal zou meeten, zou ik dan meteen weten wie-wie is? En zou ik dan per ongeluk jullie postnamen gebruiken in plaats van jullie echte namen??
En zouden jullie meteen mij herkennen?
Tja, de vragen des levens...
quote:Jij bofkontOp vrijdag 22 oktober 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
Joechei
voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel van de mensen al gezienEn ik doe gewoon mijn petje op! Dan herkent iedereen mij
quote:Bijboeken voor 2e persoon kost tussen de 78 en 98 euro (afhankelijk van vertrekdag)Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
tof!
Die aanbiedingen zijn ook helemaal niet duur! 70 euro p.p.!
Dus boek er een bij en ga voor 70 euro met z'n tweeën een dagje Newcastle doen! Tof!
quote:Thx doc. Ik zal dan maar braaf cola nemen. Hoewel ik me stukken beter voel heb ik denk ik toch een virusje of zo te pakken....Op vrijdag 22 oktober 2010 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je darmen van rommelenBij het een kan alcohol prima, bij het ander krijg je alleen maar meer darmproblemen. Ik zou voor de cola gaan
(kan geen kwaad)
quote:NouOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vraag me dat wel eens af. Als ik jullie allemaal zou meeten, zou ik dan meteen weten wie-wie is? En zou ik dan per ongeluk jullie postnamen gebruiken in plaats van jullie echte namen??
En zouden jullie meteen mij herkennen?
Tja, de vragen des levens...
quote:Nee! Das jouw meetOp vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Regel jij dat de mensen van zondag ook naar de sushi meet komen
quote:Newcastle is best een leuke stad als je weet waar je moet zijn/gaat geocachenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijboeken voor 2e persoon kost tussen de 78 en 98 euro (afhankelijk van vertrekdag)
We zijn al vorig jaar in Newcastle geweest toen we naar Schotland gingen en zo mooi is die stad nou ook weer niet.
En dat overtochtje met die pont vanuit IJmuiden ook al meerdere keren beleefd. Kost klauwen met geld aan eten en drinken erbij.
Het enige wat die prijs inhoudt is het vervoer en slaapplek op die boot en een bustransfer naar centrum Newcastle.
Maar wie weet kan ik er iemand anders blij mee maken.
quote:
quote:Ja hey hij begonOp vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja Sarabi, wees een vent en regel het zelf
quote:Wat zij zegt!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja Sarabi, wees een vent en regel het zelf
quote:Des te minder kans dat er mensen komenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey hij begon
Dan maak ik er ook van dat de meet in brabant is
quote:Ik heb toch al geen zin meerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Des te minder kans dat er mensen komen
quote:wat tof!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat we met kerst naar de VS gaan. Texas ofzo
quote:Dat zou cool zijn!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag enkele 'a-ha' momenten gehad bij het lezen van literatuur. Wil graag m'n onderzoek hier aanpassen om iets anders te bekijken wat er tijdens de operatie gebeurt. Als ik dat intro-operatief kan meten dan is dat nog nooit eerder gedaan, en zit er heeeeel misschien wel een publicatie in.
CF, hoeveel publicaties heb jij inmiddels al gehad?
quote:Dat lijkt mij ook een leukere bestemming dan met het pontje naar Newcastle.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat we met kerst naar de VS gaan. Texas ofzo
quote:Ik snapte nooit waarom al die wetenschappers geilden op publicaties, maar nu ik zelf de kans daarvoor heb word ik er zelf wel een beetje opgewonden van eigenlijk
quote:Ik wilde eigenlijk naar Namibie, maar die vliegtickets zijn me echt te duur
quote:2, soort van. Plus een national thingie, in een wetenschappelijk blad.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag enkele 'a-ha' momenten gehad bij het lezen van literatuur. Wil graag m'n onderzoek hier aanpassen om iets anders te bekijken wat er tijdens de operatie gebeurt. Als ik dat intra-operatief kan meten dan is dat nog nooit eerder gedaan, en zit er heeeeel misschien wel een publicatie in.
CF, hoeveel publicaties heb jij inmiddels al gehad?
quote:uh huh! Dat wil ik ook nog wel meemaken. We moeten voor de wereldreis zoveel dingen uitmikkenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar Namibie, maar die vliegtickets zijn me echt te duur
Kerst in de VS lijkt me trouwens wel lachen, hoorlekker over the top enzo.
quote:Het is natuurlijk ook wel erg bijzonderOp vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snapte nooit waarom al die wetenschappers geilden op publicaties, maar nu ik zelf de kans daarvoor heb word ik er zelf wel een beetje opgewonden van eigenlijk![]()
quote:Vriend van me heeft een jaar in Namibie gewerkt. Als je gaat kan ik hem wel om tips vragen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar Namibie, maar die vliegtickets zijn me echt te duur
Kerst in de VS lijkt me trouwens wel lachen, hoorlekker over the top enzo.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Des te minder kans dat er mensen komen
quote:Hij weet niet wat ie mistOp vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Wie wil er nou niet naar Brabant komen!
quote:Soort van is goedOp vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
2, soort van. Plus een national thingie, in een wetenschappelijk blad.
quote:Ik had tickets naar Houston gezien voor 600-650 euro. Chicago kan goedkoper, New Orleans is bijvoorbeeld weer duurder.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh! Dat wil ik ook nog wel meemaken. We moeten voor de wereldreis zoveel dingen uitmikkenwant wil eigenlijk ook oudjaarsavond een keer in Sydney vieren en zulks, kerst in de USA gaat dan alweer wat moeilijker in dat tijdsschema wrsch..
Wat kost een ticket naar de USA tegenwoordig?
quote:Oh....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nieuw jaar is hier overigens al 4 jaar een ramp, ik denk dat het een vloek is
quote:En het hele proces moet dan weer helemaal opnieuw.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef borisz het volgende:
Wrakingsverzoek toegewezen. We gaan over een aantal maanden verder.
quote:Dude, ik ben al weleens eerder in de VS geweest hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef flying-dutchman het volgende:
Begin wel optijd met dingen regelen voor de VS... zoals de visum waiver meuk enzo, hier te vinden:
http://amsterdam.usconsulate.gov/visa_wizard.html
regel ook dat je adresgegevens van hotel bij je hebt (naam is niet voldoende)
en trek schoenen aan die makkelijk aan en uitkunnen, die moet je namelijk uit doen voordat je de xray doorgaat. Koffers moet je met speciaal TSA slot ding hebben anders knippen ze hem open
quote:ja en hij maakt ook idd gebruik van alle publiciteit om weer eens lekker zijn mening te ventilerenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En het hele proces moet dan weer helemaal opnieuw.
Nog meer publiciteit voor die vent.
quote:Hoop er een paar van hun fobo te herkennen en anders.. eh don't knowOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef Tezz het volgende:
quote:Hopelijk begint het proces pas weer na de verkiezingen in maart.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En het hele proces moet dan weer helemaal opnieuw.
Nog meer publiciteit voor die vent.
quote:wist ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, ik ben al weleens eerder in de VS geweest hoorJe maakt het nu wel heel spannend
quote:
quote:ja, dat kan.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Kan je aangeven dat een telefoonnummer blokkeert als er met 'anoniem' gebeld wordt![]()
Ik krijg iemand gewoon niet te pakken, tis net of ze opnemen en dan hoor je niks meer
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef borisz het volgende:
Wrakingsverzoek toegewezen. We gaan over een aantal maanden verder.
quote:Nou ja, je schetst nu wel een heel dramatisch beeld: dat ESTA-formulier moet uiterlijk drie dagen voor vertrek online ingevuld (niet heel gecompliceerd ofzo), ik heb niet m'n schoenen uit hoeven trekken en er is niet moeilijk gedaan over naam+plaats hotel of rondreizen. Daarover zijn de Russen bijvoorbeeld veel lastiger.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wist ik niet
maar ik vond het wel irri die douane meuk daar.
quote:Ik heb niet gezegd dat ik niet komOp vrijdag 22 oktober 2010 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Wie wil er nou niet naar Brabant komen!
quote:Alleen bij die provider. De meeste vragen er nog eens geld voor of zeggen dat het niet kan.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, dat kan.
http://www.internl.net/cms/optibel/control.cfm?ID=7919
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk begint het proces pas weer na de verkiezingen in maart.
quote:mocht je esta verzoek worden afgewezen (waar natuurlijk weinig kans voor is) dan moet je dus alsnog een visum regelen (en dat duurt langer dan dat), vandaar dus beter vroeger dan later doen. Ik moest al die NAW gegevens invullen op een kaartje in het vliegtuig en ook bij vertrek moest ik het opgeven aan de incheckdame.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, je schetst nu wel een heel dramatisch beeld: dat ESTA-formulier moet uiterlijk drie dagen voor vertrek online ingevuld (niet heel gecompliceerd ofzo), ik heb niet m'n schoenen uit hoeven trekken en er is niet moeilijk gedaan over naam+plaats hotel of rondreizen. Daarover zijn de Russen bijvoorbeeld veel lastiger.
Die TSA-sloten heb ik nog wel ergens denk ik, maar ik geloof dat ik liever met rugzak reis als ik niet een vaste plek heb.
quote:oei, da's voor ons een hele zomervakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had tickets naar Houston gezien voor 600-650 euro. Chicago kan goedkoper, New Orleans is bijvoorbeeld weer duurder.
Twee jaar geleden zaten wij een paar dagen na kerst in een overmatig gedecoreerd winkelcentrum in Bethlehem, Zuid-Afrika (men houdt daar ook erg van over the top en de kerstkrakers stonden op flink volume aan) - het was toen echt 30+ graden en superzonnig. Leuk
Nieuw jaar is hier overigens al 4 jaar een ramp, ik denk dat het een vloek is
quote:hiermee kan het ook (beetje omslachtig dat ontken ik niet)Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen bij die provider. De meeste vragen er nog eens geld voor of zeggen dat het niet kan.
quote:We zaten gister onder het eten idd wel te bedenken dat zo'n wild reisregime nu wel erg leuk is, maar dat dat met een koophuis enzo waarschijnlijk in de niet al te verre toekomst wat minder zal worden - we hebben nu maar echt heel weinig verplichtingen natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef DarkElf het volgende:
goeie plannen CF (geef morgen eens een stekje van jullie geldboom?)
wij hebben gisteren bedacht dat we voor Italië kiezen voor mei of juni ofzo, een week of 10 dagen, dus zal in de winter eens gaan zoeken..
quote:Klinkt als een geslaagde middagOp vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Halloo![]()
wat gaan jullie hard! heb geshoptbij de CoolCat 2 spijkerbroeken, 2 vesten, een truitje met een leuk bont iets erover, een tijgertruitje met een glittervestje eroverheen (klinkt fout maar is zo gaaf). was in die winkel al EUR 205,- kwijt
![]()
daarna nog alleen naar H&M gegaan, nog een truitje gekocht, oorringen- en knopjes en een nieuw lingeriesetje![]()
nu thuis de cheesecake gemaakt en die staat nu in de oven. aardbeitjes in versgeperste jus gemarineerd en die gaan als de taart afgekoeld is eroverheen.
straks de gratin maken maar potverdrie, moet het gerecht daarbij nog steeds verzinnen en kopen![]()
help ajb!
ondertussen even wat teruglezen
quote:Ik ben terug! Dat was wel het belangrijkste nieuwsOp vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
wat gaan jullie snel!! Ik heb net het topic waar ik gister was gebleven bijgelezen en zie dat deze ook al bijna vol is
quote:We kunnen altijd wel gaan eten maar er was wel erg weinig animo om het een meet te noemen (alleen z80 en FFT?)Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik niet kom
quote:T zijn keuzes die je maakt natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We zaten gister onder het eten idd wel te bedenken dat zo'n wild reisregime nu wel erg leuk is, maar dat dat met een koophuis enzo waarschijnlijk in de niet al te verre toekomst wat minder zal worden - we hebben nu maar echt heel weinig verplichtingen natuurlijk.
Afijn, ga je dan vliegen naar Italie? Het voordeel van de auto is natuurlijk dat je lekker veel eten mee kunt nemen
quote:KanOp vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen altijd wel gaan eten maar er was wel erg weinig animo om het een meet te noemen (alleen z80 en FFT?)
Dus misschien even een andere datum bedenken
quote:Ja hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KanMaar de 6e gaat gewoon door, toch? Anders scoor ik nog ff een concertje hoor
quote:Foto'sOp vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaan jullie hard! heb geshoptbij de CoolCat 2 spijkerbroeken, 2 vesten, een truitje met een leuk bont iets erover, een tijgertruitje met een glittervestje eroverheen (klinkt fout maar is zo gaaf). was in die winkel al EUR 205,- kwijt
![]()
daarna nog alleen naar H&M gegaan, nog een truitje gekocht, oorringen- en knopjes en een nieuw lingeriesetje![]()
quote:Kip met spek eromheen, 35 minuten in de oven op 175 gr. Klaar!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt iets met kip![]()
potver ik weet het echt niet
quote:Ik merk wel dat je van weekendjes weg in de buurt meer bijtankt dan van verre reizen, ik denk dat we dat maar eens wat vaker gaan doen volgend jaar en dan minder reizen. Lekker in een gite rural, beetje koken, niksen, wijn drinken... ZaligOp vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T zijn keuzes die je maakt natuurlijkDe een reist zich suf, weer iemand anders heeft een dure hobby, en weer een ander doet het anders. Wij hebben natuurlijk een koophuis, en gaan bijv graag uit eten bij bijv ' Mijn keuken' e.d (12 nov weer
en met kerst ook weer zoiets..
ach zolang je maar gelukkig bent toch?Oh en doet wat je kan, niet wat je wilt en ondertussen schulden maakt
we willen met de auto dan idd, is goed bevallen dit jaar en idd, je kan van alles mee terug slepenZit te kijken naar iets in Toscane of Umbrie... Lijkt mij erg leuk
Ga volgend jaar ook een paar dagen met vriendinnetje weg, naar Madrid wordt t wrs toch.. dus voor mij is t leukedingentechnisch ook een prima jaar denk ik.
quote:heb je t nu over de sushimeet?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen altijd wel gaan eten maar er was wel erg weinig animo om het een meet te noemen (alleen z80 en FFT?)
Dus misschien even een andere datum bedenken
quote:Yes maar we gaan nog steeds wel sushi eten hoor dus als je wilt mag je meeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je t nu over de sushimeet?
quote:Sushimeet en je nodig mij niet uit?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je t nu over de sushimeet?
quote:tapas? ja behalve als ik een boeking heb. denk dat ik 6 nov een skihut heb staan...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
FFT ging jij nog wel mee?
Van te voren gaan shoppen?
quote:haha vind foto's van mij in lingerie niet zo mooi
quote:mag niet in de oven... de aardappelgratin gaat al in de ovenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kip met spek eromheen, 35 minuten in de oven op 175 gr. Klaar!
quote:oooh als ik niet kan eten wil ik sowieso wel graag shoppen van tevoren hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes maar we gaan nog steeds wel sushi eten hoor dus als je wilt mag je mee
En ik stelde voor om van te voren te gaan shoppen samen?
quote:Verre reizen zal ongetwijfeld heel tof zijn, ik heb er geen ervaring mee maar ik vind ook dat er dichterbij zoveel moois isOp vrijdag 22 oktober 2010 16:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik merk wel dat je van weekendjes weg in de buurt meer bijtankt dan van verre reizen, ik denk dat we dat maar eens wat vaker gaan doen volgend jaar en dan minder reizen. Lekker in een gite rural, beetje koken, niksen, wijn drinken... Zalig
Wij gaan denk in Madrid in een hotel slapen voor het eerst, of in het appartement van schoonzus. Ben benieuwd! Madrid is zo'n leuke stad, je kunt er echt lekker winkelen en tapas eten (en dan niet van die smakeloze toeristenhappen zoals in Barcelona) - wil je ook naar de grote musea? Mijn schoonvader is helemaal weg van het telecommunicatie-museum oid
Nooit geweest.
Mijn Keuken is wel echt jullie favoriet trouwens, of niet?Misschien moeten wij die ook eens proberen, dan.
quote:6 Nov in zo'n all you can eat-vreetschuur in Den Haag. Kom je ook?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sushimeet en je nodig mij niet uit?
quote:FFT: een groene salade erbij (met botersla en sugarsnaps) met een eenvoudige dressing van olijfolie/citroen en rood vlees! (biefstukje of zo)Op vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
potver al mocht het in de oven dan werd het varkenshaas en croute
quote:thanks!! ik ga idd een salade erbij maken en ga even naar de topslager nu vragen wat nou echt lekker is en dat koop ikOp vrijdag 22 oktober 2010 17:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
FFT: een groene salade erbij (met botersla en sugarsnaps) met een eenvoudige dressing van olijfolie/citroen en rood vlees! (biefstukje of zo)
quote:Ja, is ook absoluut zo! En ik denk dat, als wij wat meet 'gesetteld' zijn, dat bestemmingen als Ierland en Scandinavie flink wat plekken gaan stijgen op de prioriteitenlijst. Want je hoeft voor mooi inderdaad niet per se ver, zoveel is zeker.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:04 schreef DarkElf het volgende:
Verre reizen zal ongetwijfeld heel tof zijn, ik heb er geen ervaring mee maar ik vind ook dat er dichterbij zoveel moois isbovendien wat je zegt klopt wel, reizen is vermoeiend... zoals we naar Schotland deden, of Noorwegen bijv ook, is heerlijk. Wel van alles zien maar zonder enorme einden af te leggen op een dag dus je komt ook tot rust
quote:26-29, ja. Ik ben zo benieuwd! Van de foto's denk ik dat hij op z'n grote broer lijktMadrid lijkt mij erg leuk idd, dus dat gaat goed komenIk wil wel graag naar het Prado ! Barcelona trekt mij minder eigenlijk.
Mijn keuken is erg prettig idd, niet te groot, niet te pretentieus, maar gezellig en vooral erg lekker.
Jullie gaan in November toch naar jullie nieuwe neefje?
quote:Wij welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha vind foto's van mij in lingerie niet zo mooi
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef FutureFairytale het volgende:
klopt dit??? ik kijk door de deur van de oven heen en mn cheesecake wordt een souffle!!
quote:Dat moet je maar afwachten
quote:Nee hoor! Barca is erg mooi! La Sagrada, Park Guel, De RamblasOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal Barcelonahaterz in dit topic
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor! Barca is erg mooi! La Sagrada, Park Guel, De Ramblas![]()
![]()
Of bedoelde je voetbalbarca?
quote:is dat zo? ben nog maar 1 dag geweest en wil wel graag een paar dagen want heb nog niks gezienOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Neeeeee, ik vond Barcelona echt heel mooi hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Mooie bestemmingen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, is ook absoluut zo! En ik denk dat, als wij wat meet 'gesetteld' zijn, dat bestemmingen als Ierland en Scandinavie flink wat plekken gaan stijgen op de prioriteitenlijst. Want je hoeft voor mooi inderdaad niet per se ver, zoveel is zeker.
Maar eerst wil ik nog naar Namibie en Alaska, hoor
quote:Leuk zal dat zijn als je een gesprek in t Nederlands kan voeren! Sowieso leuk om ze weer te zien, gaat alles goed met moeder en zoon en is neefje 1 blij met zijn broertje? (das ook altijd maar afwachten natuurlijk)26-29, ja. Ik ben zo benieuwd! Van de foto's denk ik dat hij op z'n grote broer lijktBen ook heel benieuwd hoe het met A's Nederlands gesteld is. Wordt de eerste keer dat we een serieus gesprek kunnen voeren
Binnenkort eens op jacht naar leuke kraamkadootjes!
quote:Ja! Prachtig! Twee keer geweest en ik wil echtwel weer terug!
quote:Hmmm.....de 13e is echt nog de enige zaterdag dat ik niets te doen hebOp vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, de 6e kan ik niet! Maar de week erop zijn we wel in Delft geloof ik, misschien kun je die whopper dan regelen?
quote:Nee! Het zijn frieten! Je hebt gelijk!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef sararaats het volgende:
* sararaats steekt de tong uit een loopt vlug weg
quote:haterz nog wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Als je de deur opent zakt ie in. Komt goed, komt goed....Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
hij moet nog 18 min... vind het doodeng
quote:P-A-T-A-TOp vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee! Het zijn frieten! Je hebt gelijk!
quote:hopelijk houdt ie t nog zo lang vol voor de oven vol met cake ligtOp vrijdag 22 oktober 2010 17:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als je de deur opent zakt ie in. Komt goed, komt goed....
quote:oeh volplannen of een dagje voor jezelf, what to do what to do!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....de 13e is echt nog de enige zaterdag dat ik niets te doen heb
quote:Nee hoor. De eerste stad na Amsterdam waarvan ik meteen zei dat ik mij er thuis voel en er zou kunnen wonen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh volplannen of een dagje voor jezelf, what to do what to do!!!
quote:Ja..je weet wel...van vroeger... "ik doe er altijd eentje meer dan jij" als je je vriendinnetjes probeerde af te troeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |