quote:Ik moet nog ontbijten
quote:zal ik niet doen. ook geen chocolaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dan geen pakjes roomboter in de cheesecake gooien
quote:tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondOp vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Ik ben jarenlang tevreden geweest met mezelf, maar nu ik een paar kilo lichter ben voel ik me toch beter!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondmaar als niet, dan ja
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Braam 2.0
quote:Groene salade met onder andere sugarsnaps erbij en een stukje rood vlees???Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu gauw vluchten! boodschappies doen voor de taart en de gratin![]()
(en vanmiddag nog een keer voor het avondeten bij de gratin als ik weet wat ik wil)
quote:Hij is op uitzending toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Die Braam heDie was 25 dagen geleden voor het laatst op FOK
quote:Ik dacht dat ze daar ook allemaal internet hadden!
quote:Is hij gesneuveld denk je?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Die Braam heDie was 25 dagen geleden voor het laatst op FOK
quote:Yup.
quote:Katten kunnen je met heel veel liefde een schuldgevoel 'aanpraten'Op vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier twee katten naast meEentje ligt vrolijk met zijn pootjes op mijn hand
De ander ligt in een doos onder het bureau. Ik krijg sterk de indruk dat ik ze wat verwaarloosd heb de laatste tijd. Dit hebben ze tijden niet gedaan
quote:Dat zouden we toch wel gehoord hebben
quote:Daar zijn ze hier goed mee bezigOp vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Katten kunnen je met heel veel liefde een schuldgevoel 'aanpraten'katten
quote:en jij jezelfOp vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die katten hebben jou beter door dan jij hun
quote:KloptOp vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Die katten hebben jou beter door dan jij hun
quote:Gewoon wat meer aaien en ze zijn tevredenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier twee katten naast meEentje ligt vrolijk met zijn pootjes op mijn hand
De ander ligt in een doos onder het bureau. Ik krijg sterk de indruk dat ik ze wat verwaarloosd heb de laatste tijd. Dit hebben ze tijden niet gedaan
quote:Wat een herkenbaar gedragOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten jullie katten je na terugkomst van vakantie ook altijd eerst een uur 'boos' aan te kijken om vervolgens daarna helemaal om te slaan en zo aanhankelijk zijn dat je nergens meer gewoon heen kunt lopen?
quote:Nope. Ze beginnen bij mij gelijk met aanhankelijk zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten jullie katten je na terugkomst van vakantie ook altijd eerst een uur 'boos' aan te kijken om vervolgens daarna helemaal om te slaan en zo aanhankelijk zijn dat je nergens meer gewoon heen kunt lopen?
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon wat meer aaien en ze zijn tevreden
quote:Bellefleur slaat de boosfase over.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef flying-dutchman het volgende:
vaas binnen
Het is dat bloemen bij ons niet overleven, maar: toffe vaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Die prei mag wmb weg, maar verder.. nom!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja met roomkaas, prei en mozzarella on top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |