quote:Laat even weten of dat wat is, mocht je het kopen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
100 watt? echt zoveel
http://www.thomann.de/nl/tamp_pa_4080.htm kan het ook met zoiets? Microfoontje erbij, kan zelfs nog een keyboard en/of extra versterking voor gitaar/bas/drum aan?
quote:Hmja, deze is 85, dus scheelt niet zoveel. Maar dit is een prima klein setje voor in de oefenruimte. Bedenk wel dat je nog speakerstandaards nodig hebt, zeker voor zang is het wel lekker als die van wat hoger komt.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef blckbb het volgende:
[..]
100 watt? echt zoveel
http://www.thomann.de/nl/tamp_pa_4080.htm kan het ook met zoiets? Microfoontje erbij, kan zelfs nog een keyboard en/of extra versterking voor gitaar/bas/drum aan?
quote:Ligt er een beetje in welke mate we een zanger/zangeres aan de band toevoegenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laat even weten of dat wat is, mocht je het kopen.
quote:Tsja, ik verwacht niet dat we al heel snel groots gaan optredenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, deze is 85, dus scheelt niet zoveel. Maar dit is een prima klein setje voor in de oefenruimte. Bedenk wel dat je nog speakerstandaards nodig hebt, zeker voor zang is het wel lekker als die van wat hoger komt.
Het enige voordeel van een zwaardere set is dat je die ook kan gebruiken voor iets grotere optredens.
quote:Tsja.. Dan word het even afwachten.. Denk niet dat we op heel korte termijn echt gaan optreden, en anders kan het altijd nog gekocht worden. Denk dat we met deze set + de versterkers die we hebben best in een kroegje kunnen spelen.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Zalen huren vaak inderdaad... de meeste kroegen hebben helemaal niks.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Twijfelgevalletje bij die set. Maar voor de oefenruimte moet het goed komen![]()
quote:Zonder zang, dat wil ik de mensen niet aan doen :p Maar ik wil sowieso een mic, mijn akoestische heeft ook geen pick-upOp zaterdag 23 oktober 2010 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil je alleen gitaar opnemen of ook zang. Als het voor gitaar is kan je een toneport kiezen, dan heb je neit eens een mic nodig dan kan je direct je geluid opnemen op de computer
quote:Er zitten 8 xlr ingangen op, maar we oefenen met een elektronisch drumstel dus dan hebben we aan 2 lijntjes genoeg. Wel handig dat ik eventueel een akoestisch drumstel zelf zou kunnen opnemen, heb daar ook nog wel een microfoonsetje voor liggen.
quote:Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal aan de lage kant.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Zanginstallatie van 100 watt (transistor) is meestal wel voldoende.
quote:OPGENOMEN? ANDERS GELOOF IK HET NIET!!! IK HOU JE LINKDUMPTOPIC IK DE GATEN!!!!Op zaterdag 23 oktober 2010 19:35 schreef Braddie het volgende:
Ik heb net serieus met een vriend van me bij mij thuis wat gejammed..
Hij had een drumstel mee genomen(ja een acoustische Mapex) en ik had alleen de Microcube, dus ik had al zoiets van, NEEEE...... KUT!!.
Maar hij komt er nèt boven uit, echt lachen.. aangezien dat cubeje als 2 watt staat aangegeven in de Handleiding..
quote:Ga eens kijken voor je.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:43 schreef guitarist het volgende:
[..]
OPGENOMEN? ANDERS GELOOF IK HET NIET!!! IK HOU JE LINKDUMPTOPIC IK DE GATEN!!!!
quote:StoerOp zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijf dit een toffe foto vinden
[ afbeelding ]
quote:Wat doe jij nog op man.
quote:Net terug van gig. Nu ook slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |