abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87816542
hallo allemaal.

ik ben 1 tijdje op zoek geweest naar 1 ps3 beetje gekeken via marktplaats en ja hoor ik vond er 1 voor 139 euro. 2 controllers 1 ps3 met 120 gb intern geheugen en 3 spellen er bij .
ik denk mooi koopje. er waren wel meer verkopers die voor 1 lagen prijs is aan boden maar deze trok mij toch aan. dus ik doe 1 mooi bod er voor 175 euro. voor alles inc verzend kosten. koper gaat akkoord . ik maak het bedrag over. laat ook zien dat het is overgemaakt. en dan 1 dag later krijg ik van marktplaats te horen dat dit persoon ( Hr G Cakmak bankrekening nummer: 753085100 ) met duisteren zaken bezig is.. en dat zijn account is verwijdert.

ik denk f&*&&ck mijn geld.

nu vraag ik mij eigen af wat kan ik hier tegen doen. ik weet al wel zeker aangiften van frauden bekend maken dat het 1 oplichter is en dat heel der wereld mag weten dat hij zo iets doet. maar wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen.

mvg

zelf heb ik al :: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841 :::

stap 1 , 2 ,3 ,4 gedaan.

wesley.

ik weet nu wel dat ik eerst beetje google naar de naam en de bankrekening of er niks duisters aan zit.

ik hoop ook dat ik op deze manier anderen er mee informeer.

zal dacht ik ik kom uit tilburg die dude uit groningen ik ga niet 3 uur in de waggie zitten voor even te kijken. achteraf maar wel gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:03:42 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87816623
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_87816661
Aangifte doen aan een politiebureau, alle mailtjes e.d. uitprinten, ook die van marktplaats.
dag
pi_87816756
idd.

ik heb hem nu 1 mail gestuurd. met alles er in en dan heb ik gezegt dat hij voor maandag mijn paktje moet leveren.

zoniet dat ik dan aangiften doe en dat het wel iets moet worden. ben nog jong dus moet ook hard werken voor men centjes en dan probeerd zo'n pop alles te verzieken verlies zo wel de vertrouwen in de mens dus das mooi kloten.

sorry voor men gevloek baal er gewoon van.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:11:17 #5
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_87816853
Snap ik het nu goed dat hij hem aanbood voor 139,- en je vervolgens 175,- biedt ?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_87816912
TheFamousMan, waar blijf je nu
pi_87816915
dit stond er :::

Playstation 3 slim 120 gb.
Werkt perfect paar maanden oud verkoopreden: wil een xbox 360 elite kopen.

De ps3 heeft nooit problemen gehad word geleverd met garantie erop.
2 controllers

3 spellen hdmi kabel

Opsturen word verzekerd gedaan, afhalen op afspraak
Met vriendelijken groeten. German

ik denk aa hij helpt mij ik hem ik biet 1 redelijk bod zodat hij 1 nieuwe xbox kan halen en dan ben ik blij met mijn ps3 maar mocht zo niet baten helaas :(
pi_87816957
Je had zijn naam moeten googlen ... eigen schuld dikke bult.
pi_87816983
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef bwiggy het volgende:
idd.

ik heb hem nu 1 mail gestuurd. met alles er in en dan heb ik gezegt dat hij voor maandag mijn paktje moet leveren.

zoniet dat ik dan aangiften doe en dat het wel iets moet worden. ben nog jong dus moet ook hard werken voor men centjes en dan probeerd zo'n pop alles te verzieken verlies zo wel de vertrouwen in de mens dus das mooi kloten.

sorry voor men gevloek baal er gewoon van.
Als je zoekt op zijn naam, komen er nu vele meldingen naar boven. Ik geloof niet dat je hoeft te wachten. Maak anders morgen alvast melding bij een bureau, kun je later nog omzetten in aangifte als je eerst wil wachten.
dag
pi_87817053
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:14 schreef TwenteFC het volgende:
Je had zijn naam moeten googlen ... eigen schuld dikke bult.
tja ,,, je hebt vertrouwen in de mens of je hebt het niet.
ik heb daar niet bij stil gestaan.

ik ga daar morgen even 1 melding van maken. heb ik dat alvast gedaan misschien dat ik dan daar nog iets mee kan doen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:18:26 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87817081
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_87817306
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef bwiggy het volgende:

[..]

ik ga daar morgen even 1 melding van maken. heb ik dat alvast gedaan misschien dat ik dan daar nog iets mee kan doen.
op marktplaats moet je dat vertrouwen wat laten zakken en voor al als het om elektronica zoeken.

en voor al zoeken op rekening nummer en naam bij google
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:33:09 #13
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87817544
OMG ik heb het gevonden *O* *O* *O*

hoe is het dan hiero?
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_87817566
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:

hoe is het dan hiero?
niet echt goed.

heb niet via internet aangifte gedaan.
pi_87817570
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:

hoe is het dan hiero?
Weet je nog wat je wilde weten, dan kan ik je op de hoogte brengen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:36:03 #16
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87817622
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef Sportex het volgende:

[..]

Weet je nog wat je wilde weten, dan kan ik je op de hoogte brengen.
owjah!

wie mag er beslissen of het erg is dat ik het alom bekende toontje van Facebook wanneer je het nodig hebt niet ken? :@
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:37:58 #17
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87817677
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef bwiggy het volgende:

[..]

je kan het inderdaad nooit weten, en het gelijk googelen lijkt misschien wat paranoia of overdreven, maar je weet het maar nooit!

Ik vroeg het in ieder geval eerst op Fok! toen ik m'n iPhone via www.belnu.nl wou kopen...
pi_87817709
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]

je kan het inderdaad nooit weten, en het gelijk googelen lijkt misschien wat paranoia of overdreven, maar je weet het maar nooit!

Ik vroeg het in ieder geval eerst op Fok! toen ik m'n iPhone via www.belnu.nl wou kopen...
Hier ontopic gaan terwijl er belangrijkere dingen te bespreken zijn :')
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:

[..]

owjah!

wie mag er beslissen of het erg is dat ik het alom bekende toontje van Facebook wanneer je het nodig hebt niet ken? :@
Het is deze TS.
pi_87817773
quote:
[..]

tja ik heb er helemaal niet aan gedacht maar het is wle zo 1 gewaarschuwd mens teld voor 2

toch bedankt. mocht ik nog iets willen weten dan laat ik zeker iets horen en ik hou het op de hoogte hoe het mij verloopt.
misschien en ik zeg ook misschien dat ik mijn geld terug krijg.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:42:49 #20
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87817805
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef Sportex het volgende:

[..]

Hier ontopic gaan terwijl er belangrijkere dingen te bespreken zijn :')
[..]

Het is deze TS.
sorry almachtige Sportex _O_

maar ik had inderdaad al zo'n vermoeden...

zo'n groteske nam die 12,38% van de wereldbevolking kan uitspreken. ^O^
pi_87818009
TS, neem jij het over, dan kan ik hier weg.
pi_87818375
TS is de oplichter en wil weten wat hem boven het hoofd hangt.
pi_87819157
Waarom heb je zijn rekeningnummer niet eerst ff gegoogeld ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87819293
Never go to bed mad - Stay up and fight
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:46:24 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_87820138
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef bwiggy het volgende:
hallo allemaal.

ik ben 1 tijdje op zoek geweest naar 1 ps3 beetje gekeken via marktplaats en ja hoor ik vond er 1 voor 139 euro. 2 controllers 1 ps3 met 120 gb intern geheugen en 3 spellen er bij .
ik denk mooi koopje. er waren wel meer verkopers die voor 1 lagen prijs is aan boden maar deze trok mij toch aan. dus ik doe 1 mooi bod er voor 175 euro. voor alles inc verzend kosten. koper gaat akkoord . ik maak het bedrag over. laat ook zien dat het is overgemaakt. en dan 1 dag later krijg ik van marktplaats te horen dat dit persoon ( Hr G Cakmak bankrekening nummer: 753085100 ) met duisteren zaken bezig is.. en dat zijn account is verwijdert.

ik denk f&*&&ck mijn geld.
Spreek je echt 'een' (un) uit als 1 (één)..? :{

quote:
nu vraag ik mij eigen af wat kan ik hier tegen doen. ik weet al wel zeker aangiften van frauden bekend maken dat het 1 oplichter is en dat heel der wereld mag weten dat hij zo iets doet. maar wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen.

mvg

zelf heb ik al :: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841 :::

stap 1 , 2 ,3 ,4 gedaan.
Stap 5 en 6 ook zeker gaan doen! :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_87828375
jupp ik spreek inderdaad 1 als un uit.
pi_87956765
Hoop voor je dat ie nog binnen komt..
Ik heb ooit een laptop besteld via internet, was eerst niet leverbaar en vervolgens bleek bedrijf failliet te zijn gegaan. Dagdag ¤600
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87956831
beste alle even 1 update. over mijn oplichting via internet.

heb weer 1 e-mail gekregen van de beste man en dit staat er in:

Hallo had een drukke week achter de rug en ivm met weekend gaat het maandag op de post

gr

(1 normaal mens ontkent toch als hij iets heeft gedaan. hij zegt niet eens dat hij niet 1 oplichter is dus het blijft al met al duister ik hoop het voor woensdag binnen te hebben. tja anders klopt het weer niet en komt hij weer zijn zegje niet naar.)

gegroet.
pi_87958362
Die krijg je zeker niet......

Hij houd je aan het lijntje....
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 23:02:29 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87959871
Je bent té goed van vertrouwen en tja daar kunnen ze gebruik van maken!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_88009550
nu dit weer als reactie.::

Hallo heb brief van tnt was druk met werk het product is onderweg kapot gegaan ik krijg eind deze maand schadevergoeding dan krijgt u het geld terug

gr

terug gestuurd ::

of ik 1 scan van de brief kan krijgen zo niet. dan volgende stap door ing zijn bankrekening laten blokeren met 1 proces verbaal er bij.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:42:32 #32
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_88010381
Gewoon een oplichter dus die je nu aan het lijntje probeert te houden. Die brief van TNTpost, die is er niet. Als een zending beschadigd is, zal ie gewoon bezorgd worden met een sticker van TNTpost erop. En, wachten op schadevergoeding. Dat schiet ie maar voor, maar aangezien het een oplichter is zal ie dat niet doen. Zo snel mogelijk zn rekening laten blokkeren: meneer doet die 100% vaker want de smoesjes heeft ie al klaarliggen.

Zoveel mogelijk gegevens verzamelen en deze beste man aanpakken. Bij voorkeur hard...

Zelf heb ik een keertje van mijn oplichter alle leden van zn hyves-vriendenlijstje een mail gestuurd met een verwijzing naar zn topic. Altijd leuk om te doen :) Weten ze gelijk wat ze aan iemand hebben.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')