quote:Als je zoekt op zijn naam, komen er nu vele meldingen naar boven. Ik geloof niet dat je hoeft te wachten. Maak anders morgen alvast melding bij een bureau, kun je later nog omzetten in aangifte als je eerst wil wachten.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:08 schreef bwiggy het volgende:
idd.
ik heb hem nu 1 mail gestuurd. met alles er in en dan heb ik gezegt dat hij voor maandag mijn paktje moet leveren.
zoniet dat ik dan aangiften doe en dat het wel iets moet worden. ben nog jong dus moet ook hard werken voor men centjes en dan probeerd zo'n pop alles te verzieken verlies zo wel de vertrouwen in de mens dus das mooi kloten.
sorry voor men gevloek baal er gewoon van.
quote:tja ,,, je hebt vertrouwen in de mens of je hebt het niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:14 schreef TwenteFC het volgende:
Je had zijn naam moeten googlen ... eigen schuld dikke bult.
quote:op marktplaats moet je dat vertrouwen wat laten zakken en voor al als het om elektronica zoeken.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef bwiggy het volgende:
[..]
tja ,,, je hebt vertrouwen in de mens of je hebt het niet.
ik heb daar niet bij stil gestaan.
ik ga daar morgen even 1 melding van maken. heb ik dat alvast gedaan misschien dat ik dan daar nog iets mee kan doen.
quote:niet echt goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
OMG ik heb het gevonden![]()
![]()
![]()
hoe is het dan hiero?
quote:Weet je nog wat je wilde weten, dan kan ik je op de hoogte brengen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
OMG ik heb het gevonden![]()
![]()
![]()
hoe is het dan hiero?
quote:owjah!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Weet je nog wat je wilde weten, dan kan ik je op de hoogte brengen.
quote:je kan het inderdaad nooit weten, en het gelijk googelen lijkt misschien wat paranoia of overdreven, maar je weet het maar nooit!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:17 schreef bwiggy het volgende:
[..]
tja ,,, je hebt vertrouwen in de mens of je hebt het niet.
ik heb daar niet bij stil gestaan.
ik ga daar morgen even 1 melding van maken. heb ik dat alvast gedaan misschien dat ik dan daar nog iets mee kan doen.
quote:Hier ontopic gaan terwijl er belangrijkere dingen te bespreken zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 00:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je kan het inderdaad nooit weten, en het gelijk googelen lijkt misschien wat paranoia of overdreven, maar je weet het maar nooit!
Ik vroeg het in ieder geval eerst op Fok! toen ik m'n iPhone via www.belnu.nl wou kopen...
quote:Het is deze TS.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
owjah!
wie mag er beslissen of het erg is dat ik het alom bekende toontje van Facebook wanneer je het nodig hebt niet ken?
quote:tja ik heb er helemaal niet aan gedacht maar het is wle zo 1 gewaarschuwd mens teld voor 2[..]
je kan het inderdaad nooit weten, en het gelijk googelen lijkt misschien wat paranoia of overdreven, maar je weet het maar nooit!
Ik vroeg het in ieder geval eerst op Fok! toen ik m'n iPhone via www.belnu.nl wou kopen...
quote:sorry almachtige SportexOp vrijdag 22 oktober 2010 00:38 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hier ontopic gaan terwijl er belangrijkere dingen te bespreken zijn
[..]
Het is deze TS.
quote:Spreek je echt 'een' (un) uit als 1 (één)..?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef bwiggy het volgende:
hallo allemaal.
ik ben 1 tijdje op zoek geweest naar 1 ps3 beetje gekeken via marktplaats en ja hoor ik vond er 1 voor 139 euro. 2 controllers 1 ps3 met 120 gb intern geheugen en 3 spellen er bij .
ik denk mooi koopje. er waren wel meer verkopers die voor 1 lagen prijs is aan boden maar deze trok mij toch aan. dus ik doe 1 mooi bod er voor 175 euro. voor alles inc verzend kosten. koper gaat akkoord . ik maak het bedrag over. laat ook zien dat het is overgemaakt. en dan 1 dag later krijg ik van marktplaats te horen dat dit persoon ( Hr G Cakmak bankrekening nummer: 753085100 ) met duisteren zaken bezig is.. en dat zijn account is verwijdert.
ik denk f&*&&ck mijn geld.
quote:Stap 5 en 6 ook zeker gaan doen!nu vraag ik mij eigen af wat kan ik hier tegen doen. ik weet al wel zeker aangiften van frauden bekend maken dat het 1 oplichter is en dat heel der wereld mag weten dat hij zo iets doet. maar wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen.
mvg
zelf heb ik al :: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841 :::
stap 1 , 2 ,3 ,4 gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |