quote:OPIOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef sproetjes het volgende:
jaaaaa maar maar maar.... dan gaat er nog meer geld de deur uital die mooie lakjes
ik wil zo graag opi, orly en china glaze lakjes
oh en klacht: volgens huize ben ik een tuttebel![]()
quote:terecht ook. Die krengen zijn fijn. En goed. Etc.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef sproetjes het volgende:
jaaaaa maar maar maar.... dan gaat er nog meer geld de deur uital die mooie lakjes
ik wil zo graag opi, orly en china glaze lakjes
quote:Voor die kun je veilig op TD kijken
quote:Dat is zonde van de verzendkosten, t/m 9 lakjes is 18 dollar.. dus ik zou er nooit 2 bestellen, en er willen altijd wel mensen in het topic mee falenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
terecht ook. Die krengen zijn fijn. En goed. Etc.
Maar idd. Het blijft nooit bij 2 lakjes. Neem Joysa;s advies aan.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
NIET DOEEEEEEEN, ik waarschuw je.
Je bankpas springt van een hoog gebouw als je kijkt.
quote:18 dollar voor 9 lakjes of minder..Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef sproetjes het volgende:
hoe zit dat met de verzendkosten daar?
quote:Je gaat falen heOp vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef sproetjes het volgende:
lol joysa je post net een berichtje met antwoord
vind de verzendkosten altijd zoveel
quote:Ik weet het.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is zonde van de verzendkosten, t/m 9 lakjes is 18 dollar.. dus ik zou er nooit 2 bestellen, en er willen altijd wel mensen in het topic mee falen
quote:They're so worth itOp vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef sproetjes het volgende:
quote:Die is geilOp vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het.
Oh nee he. Ik kreeg een natje..
[ http://i3.photobucket.com/albums/y87/o0ostaro0o/Nail%20Files/ChinaGlaze_ReggaeToRiches.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Maar ze zijn echt wel fijner dan catriceOp vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
misschien ga ik falenmaar stiekem vind ik het zo duur... omdat ik catrice en p2 gewend ben (1.55 voor een lakje
)
quote:Ja
quote:Doe samen met sproetjes 1 order dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja
Kut. Misschien binnenkort toch maar.. NEE DOE HET NIET... Ja maar ik wil enzo nou hou ... NEEEEEE
quote:Al moet ik eerlijk zeggen: Catrice is voor de prijs nog best.. flex.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ze zijn echt wel fijner dan catrice
quote:Klopt, maar CG en OPI hebben qua kleuren toch veel meer keuze.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk zeggen: Catrice is voor de prijs nog best.. flex.
quote:ja die saaie kleuren zijn altijd goedkoop, de leuke zijn nooit goedkoopOp vrijdag 22 oktober 2010 16:35 schreef sproetjes het volgende:
god ik zit nu al te kwijlen op transdesign...
laatst hadden ze op mn werk allemaal opi voor 5 euro per stuk
maar hele saaie kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |