quote:Café Zondag heeft wat live spul. Ik ga er niet heen, wil morgen naar het Landbouwbelang (en eventueel het Rondeel).Op vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef .ZilveR. het volgende:
Ergens wat drinken en verder zie ik t wel
quote:Hij mag kleiner zijn dan jouOp vrijdag 22 oktober 2010 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het maar lichte ogen en donker haar heeft.
Ik heb dinsdag al een afspraak met iemand
quote:Ik ga naar HeeeleOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Café Zondag heeft wat live spul. Ik ga er niet heen, wil morgen naar het Landbouwbelang (en eventueel het Rondeel).
quote:Eer we daar zijn zal het sowieso al half 11 zijn...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef huize het volgende:
Der is niks te doen in Heerlen voor 11 uur..?
quote:die draaien ze ook bijna altijd op t einde van de 80's in de mondialOp vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef huize het volgende:
Geloof dat die ene keer dat ik in seven was ik gewoon met cash heb kunnen betalen.
Was ook nog wel leuk dat er rage against the machine werd gedraaid.
quote:Nog nooit ergens anders geweest dan de MondialOp vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef Gezicht het volgende:
In Heerlen uitgaan
Vind je daar niet alleen van die tenten ala Shaggy's Geleen vol met emo's die levensmoe zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |