abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:40:35 #1
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_87813786

1e potje op de ps3 van de avond.

20e min 1-0 voor mij.

25e min you lost connection with the ea server.

0-3 loss

Wat een lacher...
pi_87813835
Jammergenoeg moet ik het eens zijn met de TT
pi_87813910
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef OnCraintDégun het volgende:
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:47:27 #4
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_87814054
quote:
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_87814135
quote:
I'm awesome, and I fuck dolphins.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:49:45 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87814145
quote:
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87814337
Met als grootste probleem Adidas Live dat bij online ranked matchen wordt gebruikt. :r
pi_87814944
Geduld
pi_87815069
tvp
pi_87815646
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Met als grootste probleem Adidas Live dat bij online ranked matchen wordt gebruikt. :r
Betaald cheaten inderdaad. EA :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:31:53 #11
139407 jorienvdherik
pi_87815689
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Lachen juist ~O>

Nee dan pakte ik net ff spanje gelijk 6-2 winst :')

Mooie pot speelde Ronaldo _O_ 3-0 verloren.
pi_87815781
quote:
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:36:35 #13
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87815871
Ik ben het er niet mee eens. Fifa 11 is sowieso al een straatlengte beter dan Fifa 10. Oké, het heeft wat bug en glitches maar goed welke Fifa had dat niet in het begin. Fifa 10 was ook een ramp de eerste week of 2
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87816004
Maar even serieus hoe herken je iemand met live stats? Gewoon de normale stats uit je hoofd leren?
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:48:14 #15
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87816196
Heb geen problemen tot nog toe.

Een dingetje; ik speel vaak met FC Twente online. Het gaat best aardig, maar een ding heeft een erg negatief effect op mijn spel: Janko wisselt constant met Ruiz van positie, dit heb ik nooit ingesteld en is onwijs irritant Ruiz is niet kopsterk en Janko is absoluut geen rechtsbuiten.

Gaat best aardig, maar ben nog steeds niet kapot van FIFA 11
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_87816260
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Sinnie het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Fifa 11 is sowieso al een straatlengte beter dan Fifa 10. Oké, het heeft wat bug en glitches maar goed welke Fifa had dat niet in het begin. Fifa 10 was ook een ramp de eerste week of 2
Als je alleen al naar de scheids keek kreeg je een gele kaart :') Wat een drama was dat zeg..
Er zijn maar 2 grote dingen waaraan ik mij erger in 11, 1: De voordeel regel die niet wordt toegepast op bepaalde moment. 2: EA :( GRHHH
pi_87816280
- FOK! doet vreemd-
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:00:15 #18
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87816503
pffff.... nu ben ik na 45 potjes ook een keer de pineut, stond al 1-0 voor. Verbinding verbroken :r
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:16:01 #19
139407 jorienvdherik
pi_87817012
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:48 schreef Babbatuur het volgende:
Heb geen problemen tot nog toe.

Een dingetje; ik speel vaak met FC Twente online. Het gaat best aardig, maar een ding heeft een erg negatief effect op mijn spel: Janko wisselt constant met Ruiz van positie, dit heb ik nooit ingesteld en is onwijs irritant Ruiz is niet kopsterk en Janko is absoluut geen rechtsbuiten.

Gaat best aardig, maar ben nog steeds niet kapot van FIFA 11
staat ergens diep in je tactiek, kan je aanpassen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:16:25 #20
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87817023
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:51 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Als je alleen al naar de scheids keek kreeg je een gele kaart :') Wat een drama was dat zeg..
Er zijn maar 2 grote dingen waaraan ik mij erger in 11, 1: De voordeel regel die niet wordt toegepast op bepaalde moment. 2: EA :( GRHHH
Ja, dat heb ik ook.

De voordeel regel is slecht
Buitenspel is slecht

Vaak loop je gewoon weg uit buitenspelval (zodat het spel normaliter gewoon door kan) en dan fluit hij alsnog af
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87817106
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook.

De voordeel regel is slecht
Buitenspel is slecht

Vaak loop je gewoon weg uit buitenspelval (zodat het spel normaliter gewoon door kan) en dan fluit hij alsnog af
Dat! In Fifa 10 kon je dan gewoon doorspelen. Zelfs als ik er meteen een counter uit kan gooien, fluit die heikneuter nog af.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:21:26 #22
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87817173
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat! In Fifa 10 kon je dan gewoon doorspelen. Zelfs als ik er meteen een counter uit kan gooien, fluit die heikneuter nog af.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze bij EA er met hun tengels aanzitten als het al goed was. Lijkt net alsof ze het expres verkeerd doen zodat je er geïrriteerd aan raakt en dus verheugd weer op Fifa 12.

Slimme marketing, dat wel :9
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:25:24 #23
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87817299
Dan zouden mensen eerder naar PES overstappen.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87817414
Er moet gewoon een patch komen..
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:30:15 #25
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87817450
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Rijstbal het volgende:
Dan zouden mensen eerder naar PES overstappen.
Geloof ik niet zo. De mensen die overstappen zijn eerder mensen die al van PES vandaan kwamen. Ik heb altijd al Fifa gespeeld sinds 2005, dus al 6 jaar en nooit PES. Als ik die demo's speel of een keer PES bij een vriend dan is het echt drama. Ik zie er echt niks goeds in.

Enige wat beter is dat de gezichten goed lijken
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:51:21 #26
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87818049
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:30 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Geloof ik niet zo. De mensen die overstappen zijn eerder mensen die al van PES vandaan kwamen. Ik heb altijd al Fifa gespeeld sinds 2005, dus al 6 jaar en nooit PES. Als ik die demo's speel of een keer PES bij een vriend dan is het echt drama. Ik zie er echt niks goeds in.

Enige wat beter is dat de gezichten goed lijken
Ik speel(de) al sinds de eerste uitgave PES, elk jaar vergeleek ik hem wel met FIFA. Maar PES 1 vs. 1 of 2 vs. 2 was altijd stukken beter. Denk met weemoed terug aan PES4/5/6 die heb ik echt totaal kapotgespeeld met vrienden, dat zal ik met FIFA nooit doen omdat de afwisseling iets minder groot is.

Maar vorig jaar en ook dit jaar vind ik FIFA 11 een stuk beter, ook online eigenlijk.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:54:32 #27
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87818126
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:51 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Ik speel(de) al sinds de eerste uitgave PES, elk jaar vergeleek ik hem wel met FIFA. Maar PES 1 vs. 1 of 2 vs. 2 was altijd stukken beter. Denk met weemoed terug aan PES4/5/6 die heb ik echt totaal kapotgespeeld met vrienden, dat zal ik met FIFA nooit doen omdat de afwisseling iets minder groot is.

Maar vorig jaar en ook dit jaar vind ik FIFA 11 een stuk beter, ook online eigenlijk.
Verschillende werelden hé.

Ik heb Fifa 07/08/09 kapot gespeeld, Fifa 10 niet zoveel vanwege die idiote keeper en Fifa 11 lijkt ook weer een blijvertje. Ik zie gewoon echt helemaal niks in PES, hoe graag ik het ook zo willen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:55:00 #28
139407 jorienvdherik
pi_87818139
En nu krijg ik zelfs een disconnect op de xbox 360
wat een zielig zooitje
pi_87818638
Vaak disconnected en me match verloren, verdomme EA hoe moeilijk is t nou?
pi_87818793
Heb me xbox slim met externe HDD van 120GB ( oude xbox ) laten vallen tijdens het lopen van de ene naar de
andere kamer ( ja moeilijk he ). Ik heb mijn 120GB dus aangesloten op een usb (neppe transfer kabel).

Het probleem is dat hij het niet meer herkend, ik hoor de hdd wel een raar tik geluidje maken.

Is me HDD naar de klote of mijn kabel?

Vergeten te backuppen naar mijn slim........
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:34:47 #31
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87818885
Geen idee, ik hoop dat je fixed anders ben je alles kwijt :o !
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87819001
Ja morgen even naar de MM om een transfer kabel te kopen, ik weet vrijwel zeker dat me HDD kapot is
Omdat mijn kabel het zeg maar wel stroom geeft. En ik wou nog wel al mijn games een keer in mijn
leven 1000 achievs halen, nut moet ik in plaats van halverwege verder, helemaal opnieuw.

FML
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:52:29 #33
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_87819060
Ik heb nog helemaal geen disconnects gehad, latency altijd prima... Geen slechte ervaring dus :)
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:56:40 #34
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_87819102
Be a pro career = heerlijk.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_87819121
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Be a pro career = heerlijk.
Speel je dan alleen met je pro? Vind dat namelijk wel tegenvallen. De AI kan er niet echt een attractieve wedstrijd van maken.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 02:02:50 #36
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87819162
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:58 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Speel je dan alleen met je pro? Vind dat namelijk wel tegenvallen. De AI kan er niet echt een attractieve wedstrijd van maken.
Eens. Offline is echt saai.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87819497
Offline is sowieso saai, AI gebruikt telkens dezelfde tactieken. Online merk je echt hoe vet (en frustrerend) 't kan zijn. Heb net wel met Feyenoord lekker gespeeld maar ik denk dat 't bij mij altijd wel 50/50 blijft. Zoveel kansen verpruts ik elke wedstrijd. :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:01:49 #38
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_87819970
Offline is inderdaad vrij weinig aan (of het moet met vrienden en een krat bier zijn). De computer is bij sommige dingen heel slim, en bij andere juist weer heel stom. Het lijkt totaal niet op een menselijke speler.

Er zijn eigenlijk twee dingen waar ik me online aan erger. Allereerst de connectie problemen, waardoor er maar 1 op de 5 potjes daadwerkelijk begint. En nee, dat ligt niet aan mijn internet. Ik zat iets te lezen op een ander forum over routerinstellingen aanpassen, maar het is toch van de gekke dat je je router zou gaan moeten configureren voor 1 specifiek spel, terwijl alle andere spellen probleemloos werken.

Verder vind ik het jammer dat 99% van de mensen online dezelfde paar teams speelt. Barcelona, Real Madrid, Chelsea en Manchester United/City, iets anders kom je zelden tegen. Ik wilde in het begin nog gewoon altijd PSV gaan spelen, maar je merkt gewoon dat je word afgetroefd op kracht en snelheid tegen die grote clubs. Dus toch maar AC Milaan tegenwoordig. Het aantal quitters is wel sterk verminderd naar ik gehoord heb, dat is wel prettig.

Maar goed, dit is de eerste Fifa die ik gekocht heb, en tot nog toe ben ik overwegend positief. Als EA die brakke servers van hun eens repareert zou het helemaal goed zijn.
Ook geen sig dus
pi_87820184
Ik speel nu al een tijdje fifa11 en moet toch zeggen dat ik 10 beter vond. Speel voornamelijk Manager mode. Zal even opsomming geven van de minpunten:

Om bij het begin te beginnen, De manager mode (buiten de wedstrijden om)

De interactie die je hebt met de pers is stukken minder. Je ziet nu soms een krantenartikel maar net als in 2010 kon je zelf nog een antwoord kiezen voor sommige kranten. Gaf wel een leuke toevoeging en daarmee kon je de reputatie omlaag brengen of juist omhoog.

De geld zaken vind ik ook een stuk slechter. Je kunt nu alleen winst maken en geen verlies. Tevens krijg je niet altijd geld. Maar als je geld krijgt gaat er ook niks af. Net of je geen salaris hoeft te betalen aan je spelers. Ook dit punt was in 10 beter uitgewerkt.

Tactiek instellen is nu aan de hand van schuifjes enzo verzetten. Ik als tactische leek zet gewoon alles fanatiek op 100, maar het zal makkelijker zijn als je snel kunt aanpassen van: verdedigend, midden of aanvallend spel. Dit werkt nu niet lekker.

De wedstrijden:
Het algemene min punt waar ik me tot nu toe elke versie aan erger. De vermoeidheid van je spelers. Je speelt zaterdags een wedstrijd, en een week later zijn ze nog kapot waardoor je met vermoeide spelers speelt. Net of iedereen een week lang moe is. Hierdoor verlies je gewoon wedstrijden. Helemaal als je in de championsleague speelt. Dan ben je nergens meer omdat al je spelers vermoeid zijn. Vermoeidheid hoort erin, maar zorg wel dat je elke keer bij een nieuwe wedstrijd weer fitte spelers hebt. Dat ze dan vermeoid raken tijdens de wedstrijd: OK kan ik mee leven.

De scheidsrechter ...
tjah... waar moet ik hier beginnen. Ze lijken wel continu partijdig te zijn. Je geeft een schouderduwtje en er wordt al tegen je gefloten. Vervolgens ben je een door gebroken speler, komt er als een raket een verdediger aangevlogen (vraag me nog steeds af hoe ze dat doen) en vervolgens halen ze je neer met een sliding: Doorspelen :o Buitenspel gevallen: gewoon al aantal keer gehad dat ik 100% niet buitenspel stond en er gefloten wordt. Of dat je op 1 lijn staat met de verdedigers (ook in de herhaling) en dat er dan gefloten wordt. Dit is zwaar irritant en veel aanvallen stranden dan ook in buitenspel als je op een snelle passing niveau speelt.

Hiernaast ook nog is je medespelers die gewoon nutteloos blijven staan bij een keeper waardoor ze buitenspel staan. En tijdens de wedstrijd niet het snel kunnen switchen van tactiek zoals in 2010. Daar had je een knop en kon je tijdens de wedstrijd gelijk schakelen naar aanvallend of verdedigend.

Al met al: Niet tevreden over dit spel. Jammer
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_87822204
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
Ik speel nu al een tijdje fifa11 en moet toch zeggen dat ik 10 beter vond. Speel voornamelijk Manager mode. Zal even opsomming geven van de minpunten:

Om bij het begin te beginnen, De manager mode (buiten de wedstrijden om)

De interactie die je hebt met de pers is stukken minder. Je ziet nu soms een krantenartikel maar net als in 2010 kon je zelf nog een antwoord kiezen voor sommige kranten. Gaf wel een leuke toevoeging en daarmee kon je de reputatie omlaag brengen of juist omhoog.

De geld zaken vind ik ook een stuk slechter. Je kunt nu alleen winst maken en geen verlies. Tevens krijg je niet altijd geld. Maar als je geld krijgt gaat er ook niks af. Net of je geen salaris hoeft te betalen aan je spelers. Ook dit punt was in 10 beter uitgewerkt.

Tactiek instellen is nu aan de hand van schuifjes enzo verzetten. Ik als tactische leek zet gewoon alles fanatiek op 100, maar het zal makkelijker zijn als je snel kunt aanpassen van: verdedigend, midden of aanvallend spel. Dit werkt nu niet lekker.

De wedstrijden:
Het algemene min punt waar ik me tot nu toe elke versie aan erger. De vermoeidheid van je spelers. Je speelt zaterdags een wedstrijd, en een week later zijn ze nog kapot waardoor je met vermoeide spelers speelt. Net of iedereen een week lang moe is. Hierdoor verlies je gewoon wedstrijden. Helemaal als je in de championsleague speelt. Dan ben je nergens meer omdat al je spelers vermoeid zijn. Vermoeidheid hoort erin, maar zorg wel dat je elke keer bij een nieuwe wedstrijd weer fitte spelers hebt. Dat ze dan vermeoid raken tijdens de wedstrijd: OK kan ik mee leven.

De scheidsrechter ...
tjah... waar moet ik hier beginnen. Ze lijken wel continu partijdig te zijn. Je geeft een schouderduwtje en er wordt al tegen je gefloten. Vervolgens ben je een door gebroken speler, komt er als een raket een verdediger aangevlogen (vraag me nog steeds af hoe ze dat doen) en vervolgens halen ze je neer met een sliding: Doorspelen :o Buitenspel gevallen: gewoon al aantal keer gehad dat ik 100% niet buitenspel stond en er gefloten wordt. Of dat je op 1 lijn staat met de verdedigers (ook in de herhaling) en dat er dan gefloten wordt. Dit is zwaar irritant en veel aanvallen stranden dan ook in buitenspel als je op een snelle passing niveau speelt.

Hiernaast ook nog is je medespelers die gewoon nutteloos blijven staan bij een keeper waardoor ze buitenspel staan. En tijdens de wedstrijd niet het snel kunnen switchen van tactiek zoals in 2010. Daar had je een knop en kon je tijdens de wedstrijd gelijk schakelen naar aanvallend of verdedigend.

Al met al: Niet tevreden over dit spel. Jammer
Je kan nog steeds van tactiek veranderen hoor, gewoon met je dpad links rechts, verdedigend / aanvalled.
pi_87822664
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 07:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Verder vind ik het jammer dat 99% van de mensen online dezelfde paar teams speelt. Barcelona, Real Madrid, Chelsea en Manchester United/City, iets anders kom je zelden tegen. Ik wilde in het begin nog gewoon altijd PSV gaan spelen, maar je merkt gewoon dat je word afgetroefd op kracht en snelheid tegen die grote clubs. Dus toch maar AC Milaan tegenwoordig. Het aantal quitters is wel sterk verminderd naar ik gehoord heb, dat is wel prettig.
In 10 kon je nog wel winnen met een minder team, maar door het Personality+ en Live Season gebeuren moet je nu wel HEEL ERG goed zijn om van die 5 sterrenteams te winnen met een wat minder team.

Het is niet eens realistisch ook hoe makkelijk die grote teams scoren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_87822792
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In 10 kon je nog wel winnen met een minder team, maar door het Personality+ en Live Season gebeuren moet je nu wel HEEL ERG goed zijn om van die 5 sterrenteams te winnen met een wat minder team.

Het is niet eens realistisch ook hoe makkelijk die grote teams scoren.
niet vragen hoe... maar met willem 2 heb ik met 1-0 gewonnen van Tottenham :@
was wel zwaar lucky en 89minuten van de 95minuten wedstrijd was op mijn helft :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_87822863
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:18 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

niet vragen hoe... maar met willem 2 heb ik met 1-0 gewonnen van Tottenham :@
was wel zwaar lucky en 89minuten van de 95minuten wedstrijd was op mijn helft :P
Het kan ook wel, maar als beide spelers gelijkwaardig zijn in ''skills'', dan wint het grote team 9 van de 10 keer schat ik zo in.

Maar goed, ik moet hier eigenlijk helemaal niet meer komen, want ik heb de game niet meer. :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:52:49 #44
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87827973
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het kan ook wel, maar als beide spelers gelijkwaardig zijn in ''skills'', dan wint het grote team 9 van de 10 keer schat ik zo in.

Maar goed, ik moet hier eigenlijk helemaal niet meer komen, want ik heb de game niet meer. :P
Klopt, ik weet zeker dat een betere speler niet zal verliezen als er een groot team verschil is. Gister speelde ik tegen iemand die zei dat hij me wel kon verslaan met een 2,5 sterren team tegen Chelsea. Nou ik won met 5-0 en hij kwam niet over de middenlijn :P
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:19 #45
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87831379
Zijn de online problemen alleen op de PS3, of is het op de 360 net zo erg!?
pi_87831498
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
PS3.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:03:25 #47
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87832240
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vaak is het gewoon op de Ps3. Het mag dan gratis zijn maar ik betaal liever voor iets wat wel goed werkt. Maar de Xbox heeft ook wel eens problemen maar ik denk dat het ook een beetje te maken heeft met je eigen verbinding. Bijvoorbeeld je NAT en hoeveel data je verliest etc.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:14:30 #48
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87832601
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

PS3.

quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Vaak is het gewoon op de Ps3. Het mag dan gratis zijn maar ik betaal liever voor iets wat wel goed werkt. Maar de Xbox heeft ook wel eens problemen maar ik denk dat het ook een beetje te maken heeft met je eigen verbinding. Bijvoorbeeld je NAT en hoeveel data je verliest etc.
Thanks.

Ik hb zelf beide systemen, maar speel eigenlijk alleen online via XBLA, en dat gaat meestal wel goed. Maar goed, ik speel ook niet heel vaak online (alleen met Battlefield 1943 en sporadisch een andere game).
pi_87835731
Pff ik laat me hdd 1x vallen en het is kaduuk. Nieuw kabel gekocht heeft niet geholpen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:38:36 #50
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_87836066
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Onzin, als alle spellen behalve Fifa gewoon goed werken bij de meeste mensen, ligt het gewoon aan Fifa, en niet aan de mensen zelf. Het heeft ook niks met het PSN te maken op zich, het zijn waarschijnlijk de EA servers die de boel verkloten, icm met rare netcode van Fifa.
Ook geen sig dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')