quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef OnCraintDégun het volgende:
Jammergenoeg moet ik het eens zijn met de TT
quote:Betaald cheaten inderdaad. EAOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Met als grootste probleem Adidas Live dat bij online ranked matchen wordt gebruikt.
quote:Lachen juistOp donderdag 21 oktober 2010 22:54 schreef Confetti het volgende:
Met als grootste probleem Adidas Live dat bij online ranked matchen wordt gebruikt.
quote:Als je alleen al naar de scheids keek kreeg je een gele kaartOp donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Sinnie het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Fifa 11 is sowieso al een straatlengte beter dan Fifa 10. Oké, het heeft wat bug en glitches maar goed welke Fifa had dat niet in het begin. Fifa 10 was ook een ramp de eerste week of 2
quote:staat ergens diep in je tactiek, kan je aanpassenOp donderdag 21 oktober 2010 23:48 schreef Babbatuur het volgende:
Heb geen problemen tot nog toe.
Een dingetje; ik speel vaak met FC Twente online. Het gaat best aardig, maar een ding heeft een erg negatief effect op mijn spel: Janko wisselt constant met Ruiz van positie, dit heb ik nooit ingesteld en is onwijs irritant Ruiz is niet kopsterk en Janko is absoluut geen rechtsbuiten.
Gaat best aardig, maar ben nog steeds niet kapot van FIFA 11
quote:Ja, dat heb ik ook.Op donderdag 21 oktober 2010 23:51 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Als je alleen al naar de scheids keek kreeg je een gele kaartWat een drama was dat zeg..
Er zijn maar 2 grote dingen waaraan ik mij erger in 11, 1: De voordeel regel die niet wordt toegepast op bepaalde moment. 2: EAGRHHH
quote:Dat! In Fifa 10 kon je dan gewoon doorspelen. Zelfs als ik er meteen een counter uit kan gooien, fluit die heikneuter nog af.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:16 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
De voordeel regel is slecht
Buitenspel is slecht
Vaak loop je gewoon weg uit buitenspelval (zodat het spel normaliter gewoon door kan) en dan fluit hij alsnog af
quote:Ik snap eigenlijk niet waarom ze bij EA er met hun tengels aanzitten als het al goed was. Lijkt net alsof ze het expres verkeerd doen zodat je er geïrriteerd aan raakt en dus verheugd weer op Fifa 12.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat! In Fifa 10 kon je dan gewoon doorspelen. Zelfs als ik er meteen een counter uit kan gooien, fluit die heikneuter nog af.
quote:Geloof ik niet zo. De mensen die overstappen zijn eerder mensen die al van PES vandaan kwamen. Ik heb altijd al Fifa gespeeld sinds 2005, dus al 6 jaar en nooit PES. Als ik die demo's speel of een keer PES bij een vriend dan is het echt drama. Ik zie er echt niks goeds in.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:25 schreef Rijstbal het volgende:
Dan zouden mensen eerder naar PES overstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |