quote:Na afgelopen WK is Gio(vanni) me dunkt wel iets meer geaccepteerd. Evenals Wesley.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef Chowi het volgende:
Giovanni dan. Zo wilde mijn nicht haar kind serieus noemen. Maar ik kan ook niet zeggen dat ze van geluk kunnen spreken dat het uiteindelijk een meisje werd, want die noemen ze Charity.
quote:Ja, PVV stemmen is in veel delen van dit land tegenwoordig ook geaccepteerd. Neemt niet weg dat het ethisch onverantwoord is.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na afgelopen WK is Gio(vanni) me dunkt wel iets meer geaccepteerd. Evenals Wesley.
quote:In mijn ogen is heel Limburg ethisch onverantwoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:48 schreef Chowi het volgende:
Ja, PVV stemmen is in veel delen van dit land tegenwoordig ook geaccepteerd. Neemt niet weg dat het ethisch onverantwoord is.
quote:Als het maar geen Vlinder wordt.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Tally het volgende:
Wij zijn wel aan het nadenken over een echte NLse naam.
Maar denk niet dat het hem gaat worden.
quote:Helemaal mee eens. Laat ze het maar aan België geven ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In mijn ogen is heel Limburg ethisch onverantwoord.
quote:Geen Vlinder, Sterre of Appel
quote:En deze te vullen uiteraard!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is nu aan jou om te onderzoeken waarom het document leeg is.
Dát is de opdracht.
quote:Tom.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Tally het volgende:
Wij zijn wel aan het nadenken over een echte NLse naam.
Maar denk niet dat het hem gaat worden.
quote:Dan moet hubbie denken aan een neukertje van me dus nee dat word hem niet
quote:Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef Joene het volgende:
Hollandsche Namen zijn okay ! Als wij ooit in de gelukkige omstandigheid mogen verkeren dat wij zo een baby krijgen gaat het in elk geval geen buitenlandse naam hebben
quote:Doe ik jou aan je huisband en neukertjes denken?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet hubbie denken aan een neukertje van me dus nee dat word hem niet
quote:Of Mahmoul. Spreek uit als 'Ma-arabische-ugh-moel'.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.
quote:Fatima of Mohammed J. Lijkt me wel gepats!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vond jullie wel wat voor een naam als Chaunessy ofzo.
quote:Mij niet.. Mijn man wel.. Maar het was wel een lekker neukertje hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Doe ik jou aan je huisband en neukertjes denken?
quote:Zal wel Geert of Dion worden oid.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
Fatima of Mohammed J. Lijkt me wel gepats!
quote:valt me nou weer mee dat je geen Adolf & Geert zegtOp vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal wel Geert of Dion worden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |