quote:Er zit er toch 1 op je camera?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik twijfel alleen om een flitser te scoren voor vanavond, opzich is er vaak wel genoeg licht,
Denk
quote:Neuh?
quote:Ja is ook zo, maar goed opzich dat licht moet ook wel werken met foto'sOp vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Bravebart het volgende:
Mwa, het is wel heel ander licht dan bij concerten hèVeel meer aan-uit-aan-uit itt sfeerverlichting bij concerten wat bijna altijd aan staat.
quote:Goedkope troep. Ik heb nog een cameraatje met flitser in de aanbieding. Ruilen?
quote:Voor bewijs zie D_A's FlickrOp vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar goed opzich dat licht moet ook wel werken met foto's
quote:Whehe, lenzen ook gelijk maar erbij doen.?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goedkope troep. Ik heb nog een cameraatje met flitser in de aanbieding. Ruilen?
quote:Of m'n eigen site natuurlijk.
quote:Behalve als je net klikt als de lampen uit zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar goed opzich dat licht moet ook wel werken met foto's
quote:SCHERP!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Behalve als je net klikt als de lampen uit zijn
quote:Deal. Komeraan!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, lenzen ook gelijk maar erbij doen.?
[..]
Of m'n eigen site natuurlijk.
quote:QFT!
quote:Ben al heel de week aan het SOGgen, volgende week tentamens
quote:Ik ben al de hele week heel goed bezig maar het wil niet echt opschieten.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ben al heel de week aan het SOGgen, volgende week tentamens. Heb echt geen zin om te studeren.
quote:
quote:Whehe jammerrrr nu moet je een andere verzinnen. Mijn haar isn iet eens mislukt! goed he?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck yeahDat meisje van 0.10-0.12 heeft mijn move gejat
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe jammerrrr nu moet je een andere verzinnen. Mijn haar isn iet eens mislukt! goed he?
quote:Ja hihi maar het is nu een beetje mislukt.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaOh gelukkig maar
Wenkbrauwen zitten er ook nog aan?
quote:Ja maar de kapper is duuuuuurrrr!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hihi maar het is nu een beetje mislukt.want ik ging nog meer knippen want het model is er helemaal uit maar moet toch maar naar de kapper gaan geloof ik.
quote:Naa 2,50 want heb het nummer van een kapster in opleiding gekregen.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar de kapper is duuuuuurrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |