quote:Dat ben ik met je eens, die buurman met bril kon er duidelijk niet mee omgaan, dat lachen van hem getuigde daar ook van. Maar het is zo diepgeworteld (Op vrijdag 22 oktober 2010 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als de buurman bewust vaag bleef om maar weer even van het gezeur af te zijn, kon hij natuurlijk ook verwachten dat daar een reactie op zou komen. Niet om het goed te praten wat de ouders deden, maar het is wel actie-reactie.
De compromisloze opstelling stoorde mij ook wel, maar die mevrouw zat er m.i. dan ook compleet doorheen na al die tijd.
quote:Ja je ouders zeggen dan geen nee, logisch. Maar de totstandkoming van deze 'oplossing' verdient gewoon geen schoonheidsprijs.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben 3 jaar lang geprobeerd om tot een compromis te komen. Ze hebben er zelf heel veel moeite in gestoken, uitgezocht en bekeken wat goeie opties waren. Als dan blijkt dat er kans is dat alle bomen eruit kunnen, en de buurman met een camera voor zijn neus opeens wél tot een compromis wilt komen (en ja het is geven en nemen natuurlijk, ook van mijn ouders uit) maar dat de jaren ervoor niet heeft willen doen, ja snap ik ergens wel dat je dan voor volledige kap gaat.
Nu ga ik bloemkool bij mijn ouders eten. In een woonkamer waar tegenwoordig daglicht de hele ruimte vult en er geen kunstmatige verlichting nodig is overdag..
quote:Ha mijn pa en ik moesten gniffelen. Hij zegt dat ie de laatste keer niet heeft gestemd bweheheh.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:11 schreef RijstNatie het volgende:
Het probleem is natuurlijk helemaal niet die kutboom maar het karakter van je ouders.
ze moeten gewoon accepeteren dat die bomen er eenmaal zijn en proberen om ermee te leven..
waarschijnlijk kunnen ze problemen niet snel accepteren en stemmen ze daarom ook pvv
quote:Ziet er goed uitOp vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef Skaai het volgende:
Ze zijn zeer tevreden met het resultaat. Er is weer zon, licht in het huis, ze hebben nieuwe en oude vrienden leren kennen en ze hadden niet verwacht zoveel steun van andere buren te krijgen. Een win win win situatie, hoe vals het ook klinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:In de tuin vind ik begrijpelijk, zou ik ook doen, maar door de brievenbus van de voordeur??? kom op zegZe heeft inderdaad uit frustratie een paar keer een berg naalden in de voortuin van de buren gedumpt. Onder het mom van: Jullie troep, jullie mogen het opruimen aangezien er niks aan wordt gedaan.
quote:Ik snap de frustratie van je ouders, maar ik denk dat jullie buurman de ernst van de situatie onderschat heeft. Als de buurvrouw dan ook nog eens boos met haar bezem op de voordeur gaat slaan snap ik ook wel dat je zoiets hebt van "zoek het lekker uit".
quote:Ze hebben de brievenbus dichtgetimmerd dus dat laatste is onmogelijk, ze hadden zo'n losse box bij de voordeur hangen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Klaudias het volgende:
Die buren zijn inderdaad erg asociaal om mensen zo lang aan het lijntje te houden, maar begrijp best dat ze bang zijn en de politie bellen wanneer een persoon met een hysterisch karakter met een bezem op hun muur begint te slaan.
[..]
In de tuin vind ik begrijpelijk, zou ik ook doen, maar door de brievenbus van de voordeur??? kom op zeg
quote:Ok, dat wordt al anders idd.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben de brievenbus dichtgetimmerd dus dat laatste is onmogelijk, ze hadden zo'n losse box bij de voordeur hangen.
quote:Ohh.. als het de losse box bij de voordeur betreft is t okeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze hebben de brievenbus dichtgetimmerd dus dat laatste is onmogelijk, ze hadden zo'n losse box bij de voordeur hangen.
quote:Nou ja, dan heb je niet al die naalden in huis liggen ....Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ohh.. als het de losse box bij de voordeur betreft is t oke![]()
quote:Dat zeg ik nergens, maar het voorbeeld van de brievenbus is er weer een waaruit blijkt dat er een hoop niet naar waarheid wordt verteld, wordt gelezen of achterwege wordt gelatenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ohh.. als het de losse box bij de voordeur betreft is t okeDie pesterijtjes waren gewoon kinderachtig.
Maar goed, t is opgelost. Gaat t het alweer beter me je moeder? Heeft ze wat aan die coach/psycholoog gehad?
quote:Ik ken nog wel een leuk stel van de tv die je kan helpenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:52 schreef chroestjov het volgende:
Die struik van jullie is te hoog, ik heb er echt last van.
quote:Ténzij.... de Mexicaantjes de brievenbus hebben dichtgetimmerd vanwége de naaldjesOp vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar het voorbeeld van de brievenbus is er weer een waaruit blijkt dat er een hoop niet naar waarheid wordt verteld, wordt gelezen of achterwege wordt gelaten.
quote:Met voorbedachte rade! Ze wisten al dat dit zou gebeuren, ze hebben de vorige bewoners de boel dicht laten timmeren!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ténzij.... de Mexicaantjes de brievenbus hebben dichtgetimmerd vanwége de naaldjes
quote:Dat valt best mee hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het idee dat die vrouw van gister nogal psychotisch is en waanbeelden heeft. Hoe kun je overtuigt zijn dat 2 bomen je geluk bepalen?
quote:Gelukkig.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met mijn moeder gaat het nu heel goed. Het hele gedoe rondom de opnames en de spanning van de uitzending zelf hebben haar veel stress bezorgd maar na gisteren gaat het wel goed.
Ze heeft op het moment van de opnames een goeie peptalk gehad en naar ik begrijp heeft ze vandaag contact gehad iemand van Talpa die haar weer in contact gaat brengen met de mental coach.
quote:DAT VERKLAART ALLESOp vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef saroanda het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoorEn het waren 4 bomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |