quote:Op donderdag 23 december 2010 16:11 schreef Lon3 het volgende:
[..]had veel antwoorden verwacht maar deze niet
, heb je mij toch nog kunnen verrassen
hmm lang doorgaan...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:43 schreef richardrahl het volgende:
wat doet die coke eigenlijk met vrouwen en sex?
En pepsi?quote:
Maar Coca-cola zorgt voor verbetert uithoudingsvermogenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben erg gevoelig voor caffeine..dan ben ik net een stuiterbal..ook in bed.
Coke verwijst naar...dat witte spul wat je doorgaans treft in neusgaten van geflipte B-sterren...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar Coca-cola zorgt voor verbetert uithoudingsvermogen
Niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Coke verwijst naar...dat witte spul wat je doorgaans treft in neusgaten van geflipte B-sterren...
Ow dat was niet mijn idee hoor...maar ik denk wel dat je langer door kunt gaan..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:40 schreef richardrahl het volgende:
[..]
maar waarom moet de vrouw dat dan nemen?
Kom jij dan eens met iets heftigs?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik had eigenlijk wel wat extremere fantasieën verwacht.
Liever niet gedetailleerd, maar ik speel eigenlijk nooit een rol in mijn fantasieën. Meer dat ik naar een film kijk over moord, verkrachtingen en zo. Het is grappig, omdat je de macht over de personen hebt, maar zelf niet vernederd wordt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met iets heftigs?
Zoek even op wat de geschiedenis van e coca plant is wil je?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar Coca-cola zorgt voor verbetert uithoudingsvermogen
Ik denk dat je gaat zweven, wat denk jij ? Volgens mij heeft het iets te maken met zwaartekracht die er niet is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef dinomanutopia het volgende:
Seks op de maan, wat zou er gebeuren zonder zwaartekracht?
Ik ben er ook gevoelig voor. Maar ik stuiter dan niet. Tis meer een slaapmiddel voor mij danquote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben erg gevoelig voor caffeine..dan ben ik net een stuiterbal..ook in bed.
Dit doet me denken aan de reclame, zit een draak in de kastquote:
Op de maan is de zwaartekracht 6x zo klein ten opzichte van hier op aarde.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:01 schreef dinomanutopia het volgende:
Seks op de maan, wat zou er gebeuren zonder zwaartekracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |