quote:
quote:Als het maar niet jongetjesachtig kort is.Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Grapefruitthee het volgende:
Wat voor soort type meisje vinden jullie mannen nou sexy?
Een meid met een bos krullen (á la yolanthe) of een steile haren (á la jennifer aniston)?
quote:vies... ze is sowieso al niet echt leuk om te zien, maar met die haren ziet ze er echt kut uit. Enige wat dat wijf wmb te bieden heeft zijn dr heupen.
quote:Is wel echt zo, ligt vaak ook aan het gezicht, ik heb krullen en als ik de steiltang er door haal is het een heel ander gezicht en past het niet helemaal bij mij! mijn vriend is trouwens helemaal weg van mijn krullen!Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Avey het volgende:
Klinkt een beetje cliché maar dat hangt van de vrouw af
quote:Ach, het kan ook aan het soort haar liggen. Soms is het dikker dan de ander en als je, om een voorbeeld te geven, op een verkeerde manier krullen gaat zetten, dan lijkt alsof je haar ontploft is.Op donderdag 21 oktober 2010 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is wel echt zo, ligt vaak ook aan het gezicht, ik heb krullen en als ik de steiltang er door haal is het een heel ander gezicht en past het niet helemaal bij mij! mijn vriend is trouwens helemaal weg van mijn krullen!
quote:Spreek voor jezelfOp donderdag 21 oktober 2010 20:35 schreef Grapefruitthee het volgende:
volgens mij worden krullen vaak niet echt geil gevonden onder mannen
quote:PrachtigOp vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Bij mij staat het allebei,
maar stijlen is zo'n karwei.
Waarom maandag niet stijl
en vrijdag weer krullen?
Ach ja laat mij maar lullen.
quote:Inderdaad, vooral als krullen ze ganz gut staat en stijl haar toch een stuk minder.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef PiRANiA het volgende:
Bij veel vrouwen vind ik het zonde als ze krullen -> stijl doen....
quote:En Donna dan? Of heeft die geen sproeten?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
over het algemeen ben ik van steil haar bij vrouwen maar bij bv redheads met sproetjes op het gezicht horen gewoon krulletjes
quote:Zelfs paars?
quote:Eigenlijk is dat gewoon stijl haar met gel of whatever erin.Op zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef linkse_proleet het volgende:
[ afbeelding ]
geen van beideik houd wel van vrouwen met heel kort en warrig haar
quote:Ook wel sexy ja, gewoon net niet tot de schouders, lekker warrig met ponyOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef linkse_proleet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:pittig kapselOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef linkse_proleet het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |