quote:Mooiste moet zo komen. GitarenOp donderdag 21 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een jostiplaat is het toch ook. Beetje hengsten op wat instrumenten en NANANA blèren. Klaaaar. Megahit!
quote:Gewoon negeren, mauster!Op donderdag 21 oktober 2010 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee want dan kom ik hier niet, met al dat raar volk dat hier dan komt blijf ik weg. Vorig jaar hele tijd discussie gehad met een ventje die vond gitaarmuziek geen flikker aan en hij bleef er maar over zeiken
quote:Dat heb ik nou met Destine.Op donderdag 21 oktober 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Makebelieve... Geloof dat ze uit Groningen komen, maar dan heb je het enige pluspunt ook wel gehad.
quote:Ja probeer het te negeren maar mijn handen jeuken soms om te reageren,je zou sommige mensen op een strafkamp moeten sturen met Sersjee als leraar en dan krijgen ze wel een goede muzieksmaakOp donderdag 21 oktober 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon negeren, mauster!En lekker de elitaire 3fm kenner uithangen tegenover het 538-gepeupel dat binnen komt rennen en vraagt waarom ze de nieuwe Inna nog niet hebben gedraaid want hij had er wel 5 euro voor gedoneerd en nu draaien ze 'm niet en hij luistert al 2 uur. en luistert schrijft hij dan als luisterd.
quote:HoogezandOp donderdag 21 oktober 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Makebelieve... Geloof dat ze uit Groningen komen, maar dan heb je het enige pluspunt ook wel gehad.
quote:Het is wildgroei, dit soort clubjes. Ik snap nu de irritatie van mensen toen ik probeerde te verkopen dat al die boybands waar ik in de jaren '90 zo leip van was, da bomb en zo waren.Op donderdag 21 oktober 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is ook wel een drama band zeg. Vre-se-lijk,
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja probeer het te negeren maar mijn handen jeuken soms om te reageren,je zou sommige mensen op een strafkamp moeten sturen met Sersjee als leraar en dan krijgen ze wel een goede muzieksmaak
quote:Of een goede zet gevenOp donderdag 21 oktober 2010 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het scheelt dat ze op stations optreden. Meteen een enkeltje naar huis!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Sersjee moet tijdens SR 24 uur per dag paraat staan met woord en daad.
Dan draagt hij een habijt met de beeldtenis van Neil Finn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |