OMG!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef ziekdrama het volgende:
Leuk ik lees al een tijdje mee en kom soms ook wel interresant spul tegen. Bij deze m'n eerste post.
2 ton, bijna gratis, ff een likje verf misschien..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)b-van-lennepkade-631
WIE KOOPT ZOIETS?! Laat dat ding gewoon afzinken!quote:Woonark met ligplaats gelegen op een prachtige locatie aan de Jacob van Lennepkade. De woonark van ca. 46 m2 verkeert zowel van binnen als van buiten in slechte staat en dient volledig gerenoveerd danwel vervangen te worden. Momenteel is de boot niet geschikt voor bewoning.
Bijzonderheden:
- U betaalt geen 6% overdrachtsbelasting;
- De woonark is niet te bezichtigen.
Ik neem aan dat je betaald voor de ligplaats en er een nieuwe ark neerlegt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
OMG!
[..]
WIE KOOPT ZOIETS?! Laat dat ding gewoon afzinken!
Ik dacht al, wat bedoelt ie nou met "waarom?"quote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef Mammietje het volgende:
Ik denk... dat die deur wat klemt....
Eng gewoon...quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat skeletje onder die stolp op dat bureau ook...
Nahjah, voor een "simpele" Zeeuw die net een eigen huis gekocht heeft voor iets meer dan dat bedrag is het vrij opmerkelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Amsterdam, hè? Ik vind het niet zo opmerkelijk.
Ik ben zelf een simpele Groningse, maar ik weet toch wel dat in Amsterdam de prijzen heel anders zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nahjah, voor een "simpele" Zeeuw die net een eigen huis gekocht heeft voor iets meer dan dat bedrag is het vrij opmerkelijk
True, true... Maar desalniettemin vind ik 2 ton voor een waardeloos ding (want dat is het) nog steeds behoorlijk veel... Ik bedoel... Voor 2 ton heb je ook in Amsterdam gewoon een simpel studiootje...quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben zelf een simpele Groningse, maar ik weet toch wel dat in Amsterdam de prijzen heel anders zijn.
Je koopt dus een ligplaats.Vergelijk het met een bouwval op een kavel op een zeer gewilde plek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
True, true... Maar desalniettemin vind ik 2 ton voor een waardeloos ding (want dat is het) nog steeds behoorlijk veel... Ik bedoel... Voor 2 ton heb je ook in Amsterdam gewoon een simpel studiootje...
2 Ton dus voor water wat niet jouw eigendom wordt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je koopt dus een ligplaats.Vergelijk het met een bouwval op een kavel op een zeer gewilde plek.
Ja, om een woonboot te kunnen hebben op een gewilde plek in onze mooie hoofdstad!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
2 Ton dus voor water wat niet jouw eigendom wordt?
Zo mooi is die plek ook niet eens hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, om een woonboot te kunnen hebben op een gewilde plek in onze mooie hoofdstad!
Als je houdt van het wonen in een woonboot en als je graag in Amsterdam wilt wonen, is dit een goede kans. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn om te kunnen snappen.
Het enige wat je van die wrakke boot misschien nog kunt hergebruiken is de betonnen bak. Daar weer een goede opbouw op zetten en inrichten hoeft niet heel duur te zijn, t is allemaal hout. Kost misschien nog een ton? En als je dan een mooie woonboot op een goede locatie in Amsterdam hebt, kun je er ineens wel geld voor krijgen:quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef Freddeh het volgende:
Ik kan er zelf totaal niet inkomen omdat ik helemaal niets heb met Amsterdam of een woonboot, maar je zal wel gelijk hebben denk ik.
Die wonen op een woonbootquote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit moet het huis van de Veerkampjes zijn.
De versnaperingen staan maar even onder de bank.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:01 schreef aloe_vera het volgende:
Bert en Ernie hangen rond bij opa en oma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-76/fotos/#foto-3
Massagetafel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:52 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)are-26/fotos/#foto-7
Waar dient deze tafel/bed/kast voor?
Doktertje spelen?
Dooie mensen opmaken?
Ene of andere griezel moment?
Los daarvanHun meubels gezien? uit 1960 van de kringloop
met name de eet tafel en stoelen ziet er gewoon niet uit
![]()
Deze woningen zijn voormalige huurhuizen blijkbaar hebben de huidige bewoners een (te) hoge hypotheek genomen en konden ze hun interieur niet meer nieuw kopen dus dan maar de kringloopwinkel![]()
Dus je betaalt 2 ton voor dat krot op het water?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef ziekdrama het volgende:
Leuk ik lees al een tijdje mee en kom soms ook wel interresant spul tegen. Bij deze m'n eerste post.
2 ton, bijna gratis, ff een likje verf misschien..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)b-van-lennepkade-631
Het gaat om de ligvergunning. Voor de koper valt het nog maar te hopen dat de bak eronder goed is, zodat de opbouw gesloopt kan worden en er gebouwd kan worden op die bak. Daarentegen heb je een paar posts hierboven op de prinsengracht (10x betere plek) voor 4 ton een vergelijkbare ark die wel in orde is. De 2 ton is dus veel te hoog gegrepen.quote:Op zondag 5 december 2010 00:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dus je betaalt 2 ton voor dat krot op het water?
Wat koop je dan ?
Waarom mag je niet kijken? staat die op het punt op zinken? of is het zo verrot slecht dat de gemeente dwingt dat je die boos richting de sloper brengt?
Die plek? mag je dan die 46 m2 dicht gooien en een mooi huis erop bouwen?
Of koop je de boot? en lig ark als je de ark ook koopt en 100% eigenaar word mag je doen met dat water wat je maar wilt.
En hoe zal het met stookkosten zijn met zon (woon)boot die zullen wel gigantisch zijn puur staal/beton op ijskoud water dat gaat nooit goed.
En een boot is geen huis dus kan toch nooit meer waard worden? een Camper word toch ook niet meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |