Dit lijkt wel de keuken van Koos en Mien Dobbelsteen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrr! Die stoelen.....
Klik
't Pandje kost ook bijna niks.quote:
MTE.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit moet het huis van de Veerkampjes zijn.
Wat een bende zegquote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef R2R het volgende:
Prachtig stukje electra vakwerk
[ afbeelding ]
Klik
eengezinswoning??? Moet je daar met een gezin gaan wonen?quote:In de gezellige en knusse woonwijk "De Gorzen' ligt deze 2-kamer eengezinswoning.
quote:- 1e Verdieping:
de eerste verdieping is voorzien van een grote open ruimte met dakkapellen. De ruimte is eenvoudig in te delen naar bijvoorbeeld twee slaapkamers.
En nog steeds.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
'Eengezinswoning' is de makelaarsterm voor 'gewoon rijtjeshuis' (dus geen appartement of zo).
75K voor een huisje. Dat zie je niet zovaak meer in de Randstad. Kennelijk gaat het inderdaad écht slecht op de woningmarkt. (ik kan me de tijd nog goed herinneren dat je dat al neertelde voor een garagebox!)
Zjezus. Maar ja, da's Amsterdam...quote:
Meestal gedwongen verkoop. Heb ook wel eens de mogelijkheid gekregen een huis te kopen uit de gedwongen verkoop, mocht ik ook niet kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:51 schreef Zwolsboy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)lmeloseweg-26/fotos/
Interieur fotos Noway! ik wil niet dat andere mensen MIJN huis van binnen zien.
Eerst kopen dan mag je pas binnen kijken!
Je ziet het wel vaker dat er geen enkele foto van binnen te zien is.
Willen ze dan iets verbergen ofzo![]()
En hebben een kroonluchter-van-de-gamma verslaving.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mensen houden van dierenprint
http://www.funda.nl/koop/(...)ot-200/fotos/#foto-9
Niet alles in de randstad is per se duur. Schiedam is gewoon goedkoop als het gaat om koopwoningen. Ik durf zelfs te beweren dat de prijs van een woning in Schiedam lager ligt dan het gemiddelde van Nederland.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende: Maar het is niet duur voor een woning in de randstad, valt zeker wel wat van te maken, ware het niet dat de ruimte boven zo klein is/oogt.
Inderdaad. Heb een maisonnette gekocht op 2e en 3e verdieping van een jaren 30 huis. 130m2 (is ondertussen meer nu de zolder beloopbaar is) voor 137,5 k.k. Wel eentje met nog de nodige werkzaamheden, maar zeker geen bouwval zoals ze soms als 'opknaphuis' verkocht worden. Mocht je in Schiedam willen kopen, check wel even de site van de gemeente of je woning wordt gemonitord m.b.t. verzakking. "Negatieve klink" en paalrot speelt veel woningen in de regio parten. Winkelen in Schiedam is OK, je hebt al je basic winkels, maar voor meer keus en luxe pak ik gewoon de metro richting R'dam. Voor nog geen 3,50 ben je op en neer. Criminaliteit lijkt zich de laatste tijd te beperken tot overvallen op kleine snackbarren en dergelijke zaken.quote:Op zondag 28 november 2010 02:28 schreef skrn het volgende:
[..]
Niet alles in de randstad is per se duur. Schiedam is gewoon goedkoop als het gaat om koopwoningen. Ik durf zelfs te beweren dat de prijs van een woning in Schiedam lager ligt dan het gemiddelde van Nederland.
In Schiedam kun je voor 140k een aardige tussenwoning/starterswoning krijgen. Dus woonkamer, twee slaapkamers, alles bij elkaar 90m2 leefruimte, en een achtertuintje waar je prima kan zitten. En goed onderhouden uiteraard. Alleen wel Schiedam: de echte voorzieningen zijn in Rotterdam, je hebt wel de ellende van een grote stad als criminaliteit en armoede, en de ligging is niet echt handig omdat je 'achter' Rotterdam woont. En de leefomgeving, weinig natuur, industrie vlakbij, spreekt niet aan. Het centrum van Schiedam is oud maar is zeker geen Leiden of Delft. Goedkopere winkels bepalen het straatbeeld.
Denk niet dat alles in de randstad aan de prijs is. Schiedam, Vlaardingen, Hoogvliet, Spijkenisse, het is prima te betalen allemaal.
The horrror!!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:45 schreef The_Tankgirl het volgende:
Mensen houden van dierenprint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hendig, zo'n zonnebank tegen je bed aan
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ot-200/fotos/#foto-9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |