quote:Dat heb ik vandaag gemerkt in een soortgelijke inrichting op mijn derde dag als thuishulp...Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
hier ben je wel even bezig met afstoffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oom-2/fotos/#foto-13
quote:55 topics in 4 uur? Lekker doorgelezen/kekenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:22 schreef HetKlusKonijn het volgende:Hai, ik ben nieuw hier, en dit is mijn eerste post op fok!.nl.
Wat een GEWELDIG topic is dit, ik heb de hele middag zitten lezen in alle "Funda"- threads.
Hilarisch om te lezen, de foto's van de viezigheid, de wanstaltige jordaanroccocco alsmede evenzo rampzalig 'diesaain', de verschrikkelijk verkankerde pandjes, de voetbalvrouw-paleizen met ditto interieur, de pogingen tot malversaties door het oplichtersgilde dat zich 'makelaars' noemt middels de beruchte groothoeklens... en, zo'n vier uur later, heb ik nog steeds buikpijn van het lachen.
Bedankt allemaal, hopelijk zal ik spoedig in staat zijn om mijn eigen bijdragen te leveren!![]()
quote:Helaas waren veel van de plaatjes inmiddels verdwenen, dat schoot lekker op.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
55 topics in 4 uur? Lekker doorgelezen/keken
quote:Gaaf idee. Een doorkijk openhaard waar de tafel in verdwijntOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Errrwin het volgende:
Hoe zie je dat de hond opgezet is?
[ afbeelding ]
Hier is 'ie omgevallen!
(en op magische wijze verdubbeld)
[ afbeelding ]
Verder best een mooi huis.
Leuk hondje toch wel, sorry voor mijn vorige post, na nadere inspectie moet ik bekennen dat zijn vier pootjes toch echt op de grond staan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[
Nieuwbouwhuis in Assen, mooi huis, hooguit wat weinig kleur binnen.
compleet met 2 honden die de enige bewoners van het huis lijken te zijn
[ afbeelding ]
Morgen maar eens langsfietsenquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwbouwhuis in Assen, mooi huis, hooguit wat weinig kleur binnen.
[ afbeelding ]
compleet met 2 honden die de enige bewoners van het huis lijken te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan kom je in de kelder van hetzelfde huis... :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze verrassing staat je hier te wachten:
http://www.funda.nl/koop/assen/huis-47673290-onstahof-12/
Dat behang heb ik (met zilverdruk ipv floc) op de slaapkamer!quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Jum het volgende:
Of een mooi Chinees scherm bij je Engelse meubels
[ afbeelding ]
Waar is de link?quote:Op maandag 1 november 2010 23:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Gezellig in de woonkamer zitten op de opklapbare bioscoop stoelen!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zit dit bad nou verstopt in een nis? Een badstee?
[ afbeelding ]
Wijzigen: Met je muis vlak onder de plaatsingstijd gaan staan, dan verschijnen er nog een paar icoontjes waaronder wijzigen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:10 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
ik heb nogal wat problemen met de nieuwe lay-out (en het lukt me ook al niet om het te wijzigen grrr), dus pics zijn niet zichtbaar, wel klikbaar. Wijzigen lukt me ook al niet...... Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |