quote:Ik probeer mezelf er nog steeds toe te zetten om te beginnen met koken...Op donderdag 21 oktober 2010 21:28 schreef DroogDok het volgende:
Gelukt?
Je had de plakjes ook in reepjes kunnen snijden.
quote:Heb uiteindelijk een nog simpelere ovenschotel gemaakt haha!Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef ZoutenStickje het volgende:
Dan denk ik dat je nu beter gewoon even naar de pizzeria kunt gaan of een vergelijkbare snack-tent. Dat terzijde , ik vind zo'n lapje kaas vaak toch niet fijn in 1 stuk. Dan blijft dat vet van die kaast zo op een plek hangen. Snij het zelf altijd gewoon met een mesje in een rastertje.
quote:ja, zeg maar waarheenOp donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahahaha! Kom je het even brengen dan?
quote:Hahaha, heb een andere ovenschotel gemaakt, maar ook heel lekker hoor!!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:23 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
ja, zeg maar waarheen
staat de bloemkoolschotel dan klaar?
quote:wat een reacties zeg, ben je 12 ofzo?HAHAHAHAHA HAHAHAHA LEKKER HAHAHAHAHA :ppp LEKKER HAHAHAHA ANDERE SCHOTEL HAHAHAHA WIL JE BIJ ME ETEN HAHAHAHAHA
quote:wooow, pms much??Op vrijdag 22 oktober 2010 01:08 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
wat een reacties zeg, ben je 12 ofzo?
je kan toch ook wel bedenken dat je de kaas wat kan versnipperen/fijn snijden...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 01:08 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
wat een reacties zeg, ben je 12 ofzo?
je kan toch ook wel bedenken dat je de kaas wat kan versnipperen/fijn snijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |