quote:Stiekem wel he, stiekem heel erg stiekem in een verre toekomst ooit als de dag komt jeweettoch.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef aight1 het volgende:
ik denk overigens wel dat MYV in staat is een goede mod te worden
quote:Penis wel, Panzer nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Stiekem wel he, stiekem heel erg stiekem in een verre toekomst ooit als de dag komt jeweettoch.
Overigens zou het duo Panzermaus & Penisbaard wel voor een frisseZanger-Petro/Eekhoorns/Marcel/frisse wind zorgen
quote:Zet je eens over je vooroordelen heen man, overal waar jij mijn username ziet moet je een negatieve reactie achterlaten. Als je het nu kon beargumenteren, dan zou het nog toegevoegde waarde zijn. Maar nu: nee.
quote:Dan houdt het opOp donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef ElmoFan het volgende:
Wie zou je dan nomineren?
Je mag jezelf niet nomineren!
quote:salam geen gehaat en geen gepraat je hebt tog geen daadtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genomineerd daaor anushaar en wiebelstront.
Heb ik weer.
Verder zal het me aan m'n reet roesten.
quote:PffffffffOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet toevallig dat ik echt een hele goede moderator zou zijn, maar dat zou dan ten koste gaan van alle kwaliteitsreacties die ik op het forum zet.
quote:Is er nog een vrouwelijke user met een lichaamsdeel in haar nick name ?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genomineerd daaor anushaar en wiebelstront.
Heb ik weer.
Verder zal het me aan m'n reet roesten.
En penisbaard is de eerste die reageert
quote:Ik heb ooit een ban gehad en ik ben ooit mod geweest. Any questions ?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je eigenlijk mod of FA worden als je ooit een ban hebt gehad ?
quote:Ja. Waarom ben je geen mod meer?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gehad en ik ben ooit mod geweest. Any questions ?
quote:
quote:Juist goed, dat brengt wat variatie~!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is een schizofrene mod wel een goede basis?
quote:tong80 post in mijn topic!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een vrouwelijke user met een lichaamsdeel in haar nick name ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |