quote:Soms.. Vooral bij mensen die een eindloze sleur aan 'mensen die..' topics maken, die dan ook nog eens nergens over blijken te gaan.Op donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb jij niet soms dat je je iemands leven voorstelt en dat je een soort triestigheid bekruipt?
quote:SubjectiefOp donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:
Zie al die mensen zich hier eens aangesproken voelen en de OP niet lezen.
Het gaat niet alleen om het op je 30e alleen wonen an sich, maar om mensen die op hun 30e alleen wonen en een kutleven zonder inhoud hebben. Mensen die dus niks van hun leven gemaakt hebben, geen relatie hebben en alleen niksen en werken.
Zeer terechte klacht.
quote:Er is niks subjectiefs aan een leven dat alleen uit werken bestaan en verder niks, een inhoudsloos leven te noemen.
quote:Dat is toch geen klacht?Op donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er is niks subjectiefs aan een leven dat alleen uit werken bestaan en verder niks, een inhoudsloos leven te noemen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Lijd jij er aan? Zo ja, dan adviseer ik je om eens te praten met je huisarts.
quote:Niet meer nadat `KLB 1.0´ gesloten is.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Genoeg KLB-topics hier die je dan ook wel als onzin af kan doen.
quote:JawelOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet meer nadat `KLB 1.0´ gesloten is.
quote:Yvonne was ongesteld.Op donderdag 21 oktober 2010 19:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom moest er dan een nieuwe `versie´ komen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb geen vrienden en een vriendin nodig, ik heb genoeg aan mijn poezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |