quote:En toch werkt het prima ( uit ervaring!)Op vrijdag 22 oktober 2010 22:35 schreef Shasty het volgende:
[..]
even hierin op inhaken
"een dongle voor in de trein" is de waarschijnlijk de beste marketingpraat uit de geschiedenis. In een rijdende trein switch je namelijk constant tussen allerlei GSM masten.En daarnaast je bevindt je trein zich 3/4 van de tijd buiten het bereik van de mast. Daarnaast is een GSM mast opgebouwd op de manier waarop degene die het langst "contact" met de mast het heeft de meeste bandbreedte tot zijn beschikking krijgt. Anyhow. Een dongle in een rijdende trein is kansloze business.
quote:Dongel niet aangesloten = onterechte factuur.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef edu1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb de dongel in de periode waar over de rekening over gaat niet gebruikt.

quote:In ieder geval wel bij Vodafone..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Thomas B. het volgende:
Zegt wel weer wat over het verdienmodel van de mobiele internetproviders. Sterkte, TS.

quote:Hallo Omkron,Op zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef Omkron het volgende:
Ik ben heel erg benieuw naar de afloop. Hou je ons op de hoogte TS. En sterkte met de hele zaak.

quote:maar heb je nog geen contact gezocht?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:15 schreef edu1 het volgende:
[..]
Hallo Omkron,
Ik houd jullie op de hoogte, bedankt.

quote:Ik heb uiteraard contact gezocht met de klantenservice van Vodafone zij het dat ik daar niet verder mee ben gekomen tot een oplosing in deze zaak.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:50 schreef gadescha het volgende:
[..]
maar heb je nog geen contact gezocht?
ben wel benieuwd naar hoe en wat maar je hebt na zo'n schandalige rekening nog niks gebeld of de winkel bezocht?

quote:Ik had deze zaak al op Trosradar.nl gezet en echt gehoopt dat een medewerker van Vodafone zou reageren op mijn post maar dit is niet gebeurd..Op dinsdag 26 oktober 2010 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zet het op twitter, lijkt soms te helpen...
EDIT: Even serieus, stuur een mailtje naar youp!
Zie zijn twitter: http://twitter.com/youpvanthek

quote:Stuur ff kort een mailtje naar youp@nrc.nl, misschien wordt je verhaal wel gepubliceerd in zijn boek of vind Youp het ernstig genoeg om zelf achteraan te gaan/als voorbeeld te gebruiken waar dan ook. Ik denk dat je OP wel voldoet dan!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef edu1 het volgende:
[..]
Ik had deze zaak al op Trosradar.nl gezet en echt gehoopt dat een medewerker van Vodafone zou reageren op mijn post maar dit is niet gebeurd..

quote:Precies, 1300 euro voor 9GB, zijn ze helemaal gek gewordenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Brombaard het volgende:
Al heb je wel 9GB verbruikt, dan kan het toch nog niet zo duur zijn?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |