quote:Wiens plan?Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Nectar het volgende:
nee maar ik bedoel dat dat eigenlijk het plan is , maar dat je dan toch voor die kant kan kiezen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef Nectar het volgende:
nee maar ik bedoel dat dat eigenlijk het plan is , maar dat je dan toch voor die kant kan kiezen
quote:Dat is inderdaad het idee.
quote:Dus dan zeg je indirect dat geschiedenis, aardrijkskunde en dat soort dingen op de universiteit niet nodig zijn omdat dat niet het plan van vwo is?
quote:nee maar dat het meer iets lager is eigenlijkOp donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus dan zeg je indirect dat geschiedenis, aardrijkskunde en dat soort dingen op de universiteit niet nodig zijn omdat dat niet het plan van vwo is?
quote:datOp donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
nee maar dat het meer iets lager is eigenlijk
de echte vwos studeren in beta vakken (natuurkunde, scheikunde, biologie, etc!)|
en de havos die doen maar dat lagere gedoe ak enzo
of heb ik de plank compleet mis geslagen
quote:Ja dat heb je. Ik zit nu zelf in gymnasium 5 (wel natuur) maar er doen ook genoeg mensen maatschappij. En het is even moeilijk, want ik kan geen 20 klimaten uit mijn hoofd leren en zij kunnen de pH niet uitrekenen.Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
de echte vwos studeren in beta vakken (natuurkunde, scheikunde, biologie, etc!)|
quote:Nee klopt.Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Ja.Op donderdag 21 oktober 2010 17:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Ireyon het volgende:
TS heeft het goed begrepen, Bèta-studies zijn de enige fatsoenlijke studies. De volledige alpha-kant van universitaire studies bestaat niet uit studies maar uit hobbies.
quote:Aangezien je al moeite heb met het woord 'alfa' en het Nederlandse meervoud van 'hobby', denk ik niet dat ik al te veel waarde hoef te hechten aan je post.Op donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Ireyon het volgende:
TS heeft het goed begrepen, Bèta-studies zijn de enige fatsoenlijke studies. De volledige alpha-kant van universitaire studies bestaat niet uit studies maar uit hobbies.
quote:Ik denk dat het sarcastisch was, aangezien iedereen wel snapt dat TS de plank misslaat.Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef netflanders het volgende:
[..]
Aangezien je al moeite heb met het woord 'alfa' en het Nederlandse meervoud van 'hobby', denk ik niet dat ik al te veel waarde hoef te hechten aan je post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |