Is dit normaal offe?
quote:tis wel duidelijk wie de broek aanheeft
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Viperdesign het volgende:
Voor mn eigen gevoel is dit vaag maar...
...als ik mn virendin bel denk ik van te voren over enkele onderwerpen na om over te praten, omdat ik bang ben voor eventuele stiltes.Is dit normaal offe?
Soms is het gewoon beter "to go with the flow" dan alles tot in de puntjes voor te bereiden.
BTW, ik ben aan de telefoon sowieso niet zo'n held, dus heb ik 't altijd al wel nodig.
Sanderr: Ja dat is ook wel zo... dat doe ik normaal gezien ook maar ik vind het fijn als ik iets heb om over te praten. Ben normaal niet zo open enz.
Om lekker te babbelen heb ik alleen een barkruk, biertje en een mooi koppie nodig om tegen aan te lullen
Maar als je maar de goede persoon aan de andere kant van de lijn hebt, dan gaat 't bijna vanzelf. Soms wil ik wel eens dingen bespreken over de telefoon, dan moet je wel voorbereiden en dingen op papier zetten, maar anders.. tja.. dan is het niet zo heel erg noodzakelijk hoor.
quote:Ik moet ophangen, dag lieverd.
Op maandag 27 mei 2002 20:05 schreef the_bbk het volgende:
En wat doe je als je door je onderwerpen heen bent?
En als je echt iets belangrijks te bespreken hebt, doe dat dan liever face-to-face, da's vaak toch veel prettiger dan over zo'n "koud" telefoonlijntje...
Begrijp je wel een beetje... ben zelf ook niet zo'n prater (jaja, hier lul ik wel regelmatig een flink verhaal, maar hier ben ik anoniem en dan gaat het veel vlotter, als iemand me hier niet mag, kan ik er makkelijk schijt aan hebben.. irl is dat wat moeilijker...)
Het vreemde is echter dat ik tegenover mensen die mij vertrouwd zijn, juist nooit problemen heb... die lul ik de oren van de kop!!
Soms kunnen mensen nu eenmaal "raar" in elkaar zitten
Maar gelijk heb je wel...
...tis alleen zo lastig om als ik ff bij dr wil zijn 4uur mag reizen
quote:WHAHAHA
Op maandag 27 mei 2002 23:08 schreef 2x4 het volgende:
ik hijg meestal alleen wat
maar ze blijven ook nooit lang mijn vriendin
en viperdesign, je kent elkaar toch wel een beetje, gemeeschappelijke dingen enzo en als ze zegt van vandaag ga ik dit en dat doen vraag je de volgende keer gewoon hoe 't was en dat soort gedoe, beetje een continue lijn in krijgen
quote:Tis nog allemaal pril enzo... dus ik wil graag 1 lijn houden. Maar het viel me gister op dat zij aardig wat weet te lullen dus eignelijk hoef ik er niet zo bang voor te zijn denk ik:)
Op 28meij 02 om 02:04 typte Fixxxer midden in de nacht het volgende:[..]
en viperdesign, je kent elkaar toch wel een beetje, gemeeschappelijke dingen enzo en als ze zegt van vandaag ga ik dit en dat doen vraag je de volgende keer gewoon hoe 't was en dat soort gedoe, beetje een continue lijn in krijgen
quote:Hardstikke normaal! doe ik ook altyd...
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Viperdesign het volgende:
Voor mn eigen gevoel is dit vaag maar...
...als ik mn virendin bel denk ik van te voren over enkele onderwerpen na om over te praten, omdat ik bang ben voor eventuele stiltes.Is dit normaal offe?
tja, ik hang met mn vriendin altyd 2 uur aan de tel, kan het ook nie altyd over 1 ding hebben...
opschrijven is ook handig...deed ikke een keer toen ik een meid belde die ik dus heeeeeeeel leuk vond...
die belde ik voor de eerste keer...
kon geen woord uitbrengen natuurlijk...
dus dan maar opschrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |